Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

53

1. Niin+,aidosti+uskovia+on+monissa+uskonnoissa,kysymys+kuuluukin,Kenen+usko+oikea+?Jokainen+väittää+toisin+uskovaa+vääräksi.Ja+vaikka+monet+uskovat+raamattuun,sitä+jokainen+lukee+eri+tavalla,poimii+sieltä+omaa+uskoaan+tukevat+kirjoitukset.2+Tessalonikalaisille+3:2+loppuosa+"usko+ei+ole+kaikkien+omaisuutta"Mikä+sitten+on+tuo+totuus+?.Mielestäni+teot+ratkaisevat,uskon+aitouden.Jos+käyt+kirkossa+jouluna+kerran,vuodessa,ja+häissä+ja+hautajaisissa+muutaman+kerran,ei+ole+mielestäni+kovin+aitoa+uskovan+toimintaa.Mitä+mieltä+olet+uskonnosta+jonka+pappi,sanoo+sotilaille+Jumala+antaa+meille+voiton+vihollisesta,vaikka+vastapuolella,uskottaisiin+samaan+uskoon.Tiedät+varmaan+mitä+Raamattu+sanoo+tappamisesta.Onko+olemassa+uskoa+jossa+ei+toimita+edellä+mainitulla+tavalla+?Tiedätkö+vastauksen,luultavasti+tiedät,mutta+et+uskalla+myöntää+sitä+tässä+ketjussa,omalla+nimimerkillä,ehkä+anonyyminä.Ateistille+se+on+ihan+sama+kuka+tapaa+ja+ketä,kun+,ei+usko+mihinkään.Ei+ole+mikään+väärin+vaikka+olisi+murhan+tehnyt.
  2. Totta+Harmagedon+on+pelottava+siksi,kun+ei+tiedä+miten+itse+selviää+siitä,tai+selviääkö+ollenkaan.Epätietoisuus+on+kaikkein+pahinta.Uskolla+on+suuri+merkitys,jos+on+vahva+usko+todennäköisesti+ei+pelota+tulevat+tapahtumat.Kun+itselle+on+tapahtunut+peloittavia+asioita+ja+samalla+nähnyt+toisten+levollista+käytöstä,ei+voi+kun+ihailla+uskoa+joka+heillä+on.En+tunne+olevani+vahva+uskossa,mutta+tutkin+jatkuvasti+Raamattua+ja+hankin+tietoa,ja+näin,kasvatan+uskoani.Mitä+luulet+Nooan+ajatelleen+kun+sai+tehtävän+rakentaa+arkin,jollaista+ei+oltu+koskaan+nähty,ja+piti+kertoa+ihmisille+tulevasta+vedenpaisumuksesta+?Nooan+teot+osoittaa+että+hänellä+oli+vahva+usko.Silloiset+ihmiset+nauroivat+ja+pilkkasivat+Nooaa.Kun+vedenpaisumus+tuli,pilkkaajatkin+saivat+vastauksen.Onko+tämä+aika+poikkeus,ei+nyt+on+havaittavissa+samaa,pilkataan+ja+nauretaan+uskoville.Ystävien+löytäminen+on+todella+vaikeaa,ja+se+mikä+koettelee+uskoa+eniten,on+ne+jotka+ovat+läheisiä,jopa+perheenjäseniä.Jos+tämmöinen+varastaa+ja+petkuttaa+sinua,tuskin+suhtaudut+häneen+kovin+myönteisesti.Entä+jos+petkuttajia+on+niissä+jotka+uskovat+samaan,miten+suhtautuisit+heihin+?Lasketko+sen+epätäydellisyyden+piikkiin,entä+jos+tätä+tapahtuu+useasti,eikö+ala+tuntua+että+kehenkään+ei+voi+luottaa,vaikka+kuuluisi+samaan+uskoon.Moni+muu+olisi+varmaan+lähtenyt+tuosta+uskosta,mutta+minä+en+,yritän+noudattaa+Jeesuksen+sanoin+antaa+anteeksi++7x70+kertaa+.Se+koettelee+mutta+jos+antaa+anteeksi+toiselle,voi+itse+saada+anteeksi+Jumalata+omia+pahoja+tekoja.Olen+menettänyt+muutaman+tuhat+€,mutta+se+mitä+olen+saanut+lahjaksi+Jumalalta+voi+korvata+menetykset.Olen+saanut+lahjan+tehdä+tauluja+joiden+aihe+on+Jumalan+tekemä+luonto,joka+on+2+sijalla+elämässäni.Suuret+tapahtumat+on+edessä,ja+niiden+käynnistyminen+on+Jumalan+tiedossa,meidän+täytyy+siksi+olla+valmiina,kun+se+aika+tulee.
  3. Jatkoa+kirjoitukseeni+omalla+nimimerkilläKoska+lähes+kaikki+käyttävät+anonyymi+nimeä,ei+tiedä+enään+että+kuka+on+kyseessä,siksi+otin+käyttöön+RT70+nimen,että+ei+sekoita+minua+johonkin+toiseen,kuten+tuo+uusi+kirjoittaja+joka+sanoo+olleensa+vanhin,voi+ollakkin.Jos+joku+haluaa+että+vastaan,on+syytä+käyttää+jotain+nimimerkkiä.Havaintoni+on+että+mukana+on+2+tai+3+henkilöä+joiden+vastaukset+tuskin+mennyt+oikealle+henkilölle,Niin+sekava+on+tuo+anonyymien+vastaukset."veren+käytöstä+ruoka-aineissa".Tuo+oli+minulle+aivan+uutta,tiedän+että+E-lisäaineita+käytetään+hyvin+monissa+ruoka-aineissa,joita+on+mahdotonta+välttää,kuka+viitsii+katsoa+kaupassa+tuoteselosteen,Joissakin+on+jopa+5E+lisäainetta+jotka+on+enemmän+tai+vähemmän+haitallisia.Korona+rokote+on+sinänsä+riski+,koska+siitä+ei+ole+kokemusta+ei+kukaan+tiedä+onko+siitä+jotain+haittavaikutuksia,kuten+oli+tuo+narkolepsia+lapsilla.Oletko+koskaan+ajatellut+että,olemme+noin+6+sukupolven+päässä+sukupuutosta.Se+on+aika+hälyyttävä+väite.Jotkut+tutkijat+ovat+sen+laskeneet.Kammottava+ajatus,että+kaikki+ihmiset+kuolisivat+480+vuoden+kuluttua.Jos+väite+pitää+paikkansa,on+harmagedon+todella+lähellä.Koska+Jumalan+ennustukseen+ei+kuulu+tuo.Ihminen+rappeutuu+100-300+geenivirhettä+joka+sukupolvessa,ja+nyt+on+jo+30+000+sairautta.Aadamin+aikoina+elimistö+oli+täydellinen+ja+siksi+elivät+melkein+1000+vuotta.Nuo+nefilit+on+kiinnostava+aihe,mutta+kun+tietää+miten+kuvaa+voi+muokata+ei+tiedä+varmaksi+voiko+kuviin+täysin+luottaa,netissä+on+paljon+huuhaata.Samoin+tuosta+Nooan+arkista+on+väitettyjä+jäännöksiä+araratin+vuorella.Paljon+voisi+vielä+kertoa+mutta+nämä+tälläkertaa.
  4. Kuten+aijemmin+sanoin+nuo+sanat,elämme+nooan+aikoja+uudestaan,on+meidän+aikana+aivan+totta.Jos+ihmiset+olisivat+rehellisiä,ei+lukkoja+tarvittaisi.Monet+pitävät+painettua+tekstiä+jossain+koulukirjassa+kaikkia+totena,kuten+evoluuttion+opetus.Kun+katsot+elokuvia,tietokonepelejä,sarjakuvia,mikä+teema+on+niille+kaikille+samaPAHUUS.Ne+on+lähes+kaikki+täynnä+väkivaltaa,seksiä.Ihmiset+nauttivat+väkivallan+katsomisesta,kuten+oli+muinoisessa+roomassa,areenalla+ihmiset+taisteli+toisiaan+vastaan+kuolemaan+asti.Nyky+ihmiset+on+tuo+katsomossa+istuva+kansa+joka+katsoo+toisen+tappamista,siemaisten+välillä+lasista+viiniä.Jopa+lapsille+suunnatut+elokuvat+on+verhottu+väkivallalla+taitavasti,joku+lyö+toista+isolla+lekalla+päähän,ja+hetken+päästä+lyöty+nousee+ylö+ja+lataa+vastustajaa+samalla+mitalla.Onko+ihmiset+tyhmiä,vai+eikö+kukaan+näe+väkivallan+tuputtamista+kaikkialta.