Vapaa kuvaus

Aloituksia

48

Kommenttia

536

  1. Paras oliko se nyt Emma Kari joka ehdotti, että perustettaisiin afrikkaan lentoasemile toimistoja joista afrikkalaiset saisivat suoraan maahanmuuttopaperit.
    Sitten Finnair lennättäisi näitä ihmisiä tänne loppuelämän täyshoitoon nauttimaan kelan kuukausirahasta.
    Tuo oli typerintä mitä kukaan suomalainen poliitikko on ikinä suustaan päästänyt!
  2. "no suvakit. Miksi ette kutsu niitä bileisiinne ja illanistujaisiin? Menkää heille kylään joka ilta. Kahvitelkaa. Käyttäkää vapaa aikanne heidän opettamiseen kuinka toimia suomalaisessa yhteiskunnassa. Opettakaa suomalaisia käytöstapoja. Ottaisitte vastuun tästä ’rikastuttamisesta’ (jota en ole vieläkään nähnyt)."

    En yleensä vastaa nimettömän minkälie hiiren kommenttiin mutta nyt teen poikkeuksen.

    EIKÖS TÄMÄ OLE ISOLTA OSIN JUURI SITÄ MITÄ ME TEEMME?
    Meillä on ihan vakkari juttu tuo kahvin juonti ja siinä samassa suomeksi juttelu. Ainoat varsinaiset bileet ovat olleet Suomen 100v juhlat.
    Käytämme huomattavasti vapaa-aikaamme heidän opettamiseen elämiseen suomalaisessa (eurooppalaisessa) yhteiskunnassa.
    Suomalaistren (eurooppalaisten) käytöstapojen opettaminen on ihan ykkösjuttu.
    Me suvakit (SPR-vapaaehtoiset) emme ole viranomaisia joten otamme vastuun ilman viranomaisvelvotteita.
    Vastaamme keskenämme siitä, että saamme mahdollisimman paljon mamuja osaksi yhteiskuntaamme ja paikkaamaan meidän vinoutunutta ikärakennettamme.
    Miten mahtaa tuon anonyymin 2022-11-20 10:09:22 tekemisten kanssa?
    Oletko paljonkin tehnyt sen eteen, että saisimme näistä mamuista suomalaisille kelpaamattomien töiden tekijöitä?
    Oletko paljonkin uhrannuta vapaa-aikaasi jotta heistä mahdollisimman pieni osa olisi kielitaisdotonta ja koulouttamatonta rupusakkia?
    Vai oletko vain paskaa jauhava peräkammarissa makoileva luuseri joka pelkää menettävänsä siivun sosiaalirahoistasi?
  3. Kuulostaa hyvältä.