Vapaa kuvaus

Aloituksia

48

Kommenttia

536

  1. Hyvä, että siirtyy. Nuo matut ovat varmasti hiljaisempia kuin nämä lyhyintä mahdollista lentoaikaa käyttävät laskeutumista/nousua joko harjoittelevat tai lukumäärää hakevat idiootit.
    Olen niin monta kertaa aikanaan mennyt pihalla nukkuvaa lasta lohduttamaan kun on herännyt tuosta helvetin melusta!
    Eivät piitanneet pätkääkään liukupoluista tai kieletyistä alueista.
    Sitten ihmettelevät, että miksi meidän tarpeellinen kenttä lakkautetaan.