Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Aktivisti
profiilit
Aktivisti
Aktivisti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
284
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Helsinki on muodostanut mamuille omat lähiöt kuten vaikkapa Kontula ja Puotila.
Kaupunginhallituksen viisaat maahanmuuton asiantuntijat ovat huomanneet, että jos maahanmuuttajat asuvat ja elävät puhuen asuinympäristössään vain arabiaa tai somaliaa kotoutuvat huomattavastai paremmin.
Helsinki katsoo, että täällä 25 vuotta asuneelle maahanmuuttajalle on parempi maksaa vielä tulkki lääkäriin tai Kelan toimistoon kun että tehtäisiin uhrauksia tänne juuri tulleiden kielenopetukseen ja kotoutukseen länsimaiseen yhteiskuntaan.
Meille kantiksille löytyy sitten hienoja asuinpaikkoja pääkaupunkiseudun ulkopuolelta.
Sellaisia asuinpaikkoja joissa voi laittaa lapsensa kouluun jossa vähän ongelmia. Entisenä helsinkiläisenä laitoin lapseni kouluun joka on jotain jota en uskonut tästä maasta enää löytäväni.
26.03.2023 09:58
Eikö tuo Ukraina ole jo osoittanut, että Venäjä ampuu mieluiten koulussa olevia tai sairaalassa- tai kotonaan-nukkuvia siviilejä.
Onko sinulla tiedossa joku paikkakunta joka ei ole Ukrainassa kohteena?
25.03.2023 12:29
Tuon lain tullessa voimaan olet jo yli 90 vuotta.
Olet jo varmasti riittävästi harjoitellut talosi lämmitystä joten sitä tuskin kukaan tulee Sinulle enää opettamaan.
Ole vaan ihan rauhassa ja jatka kuten tähänkin asti.
23.03.2023 15:53
Vaikka onkin keski-ikäinen, niin tyttöporukassa bilettää ja hoitaa valtiontaloutta pikavipeillä.
23.03.2023 15:49
Aika harva tästä isoimmasta mamujen joukosta eli ukrainalaisista naisista on islam-ihmisiä.
23.03.2023 15:47
Siis 500€ pohja polttoainekassaan.
23.03.2023 10:19
Rahasta se ei ainakaan ole kiinni. Erdogan on kerännyt 30 miljardia taalaa maanjärisysverona!
Hän teki myös isoa säästöä vaaliensa vetionaulalla eli armahduslaillaan. Hän armahti mm. rakennusliikkeet turhalta valvonnasta.
22.03.2023 21:42
Nythän suurin osa makuista on naisia. Raiskaavatko hekin?
22.03.2023 21:35
Tuli noiden touhuja seuratessa mieleen, että tyttöporukka bilettää pikavippien voimalla.
21.03.2023 15:54
Kannatan EU:ta. Kannatan myös sitä, että vähennämme harakoiden lämmitystä pakkasilla.
Kannatan myös sitä, että muutkin kuin minä teemme pientä parantelua omakotitaloihinsa kun tuo sähkö on vähän kallista.
21.03.2023 15:52
"Mitäs niitä muita olikaan?"
Ainakin se, että me veronmaksajat maksamme noiden Sannan hallituksen pikavippien korkoja miljoonia vuodessa.
Sannan ansiosta lapsemme ja lapsenlapsemme maksaa sitten noita pikavippien pääomia vuosien tai vuosikymmenien ajan.
Sannan ansioksi voidaan laskea myös sote-alueiden järjenvastainen määrä. Suomen etu olisi olut 3-5 sote-aluetta mutta kepun vaikutusvalta kaupungeissa on niin pieni, niin Sanna taipui ja valitsi valtavat lisäkulut joita nämä kepun vaatimat parikymmentä sote-aluetta tarkoittaa.
Kaiken huippu oli sitten se, että mainostoimisto kekkasi, että kun näiden sote-alueiden kanssa homma meni perseelleen. niin aloitetaan puhtaalta pöydältä.
Keksivät, että nimetään nämä sote-alueet hyvinvointialueiksi, niin kansa ei huomaa tätä kusetusta.
16.03.2023 09:12
Paskanjauhantaa. Lue edes perusasiat ennen kommentointia.
14.03.2023 16:02
Paskanjauhantaa. Lue edes perusasiat ennen kommentointia.
14.03.2023 16:02
"Oletko koku kokoomuksen kannattaja kun pokkana päästelet tuollaisia viisauksia suustasi!!??"
Olen vain ihminen joka osaa lukea EU-tiedotuksen sivuilta mitä siellä lukee ja niitä tekstejä tuossa lainasin.
Onko siis talosta huolehtiminen pakkopölhöremonttia?
Itse säästän nyt talon lämmityskuluissa yli 50% kiitos itsetekemieni pakkopölhöremonttien.
Itse tein koko homman ennen eläkkeelle siirtymistä. Tein hommat vapaa-ajallani. Hommasin tekniikan ajan kanssa etsien edullisinta ja sopivia laitteita ja materiaaleja.
Eikö tämä ole ihan perusjuttu jokaiselle omakotiasujalle?
Jos hommat on tekemättä ja rahat tiukassa, niin tuskin kannattaa EU:ta tai Suomen viranomaisia syyttää omista tekemättömyyksistään.
09.03.2023 08:39
Aikamoista paskanjauhantaa tässäkin säikeessä.
Oikeasti kyse lienee tästä:
EU:n uusi strategia:
"Perusparannus jonka tavoitteena on vähintään kaksinkertaistaa perusparannettavien rakennusten määrä seuraavien kymmenen vuoden aikana ja varmistaa, että perusparannusten avulla parannetaan energia- ja resurssitehokkuutta. "
Jokainen EU:n jäsenvaltio tulee julkaisemaan oman ohjeistuksensa asian hoitamiseksi maassaan.
Eli pidetään talomme kunnossa. Omaa 1960-luvun sähkölämmitteistä, yli 100m2 puutaloani olen kunnostanut ja parannellut vuosien aikana melkoisesti.
Nyt joulukuussa sähkö+siirto maksoi alle 400€ ja tammikuussa alle 300€.
Olen siis jo itse tehnyt vuosien aikana tuon perusparannuksen.
Minulla on myös tuo talon riittävän energiatehokkuuden osoittava energiatodistus jo olemassa.
Naurettavaa siis vouhottaa, että tämä perusparannus koskisi kaikkia tietynikäisiä taloja.
Perusparannus tulee koskemaan vain taloja jotka ovat perusparannuksen tarpeessa.
08.03.2023 20:29
"Ikiaikainen totuus on se......"
Miten voi armeijaa käymätön ja uutisia lukematon olla noin pönttö?
Minkä ihmeen takia nuo tulisivat tänne taistelemaan?
Meinaatko, että venäjä ja USA hylkäävät nykyiset ohjusten lavetit eli ydinsukellusveneet ja lentokoneet ja rupeavat kaivamaan Itä-Suomeen poteroita miehilleen ja ohjuksilleen?
Venäjä sitten hylkäisi mannerten-väliset ohjuksensa ja jakaisi kalasnikoveja toreillaan kertoen miehille minne pitää mennä ampumaan jotta saadaan aikaiseksi taistelutanner.
08.03.2023 15:40
Mitä helvettiä se kenellekään kuuluu onko joku jotakin tai jotain muuta.
Jos kyseessä olisi oma puoliso, niin sitten voisi ottaa kantaa.
Olemme kaikki ihmisiä ja meillä kaikilla on ihan ikiomat tunteet.
08.03.2023 10:37
Vai vapputonni.
Juurihan eläkeyhtiöt lunastivat sen Rinteen antaman lupauksen vappusatasesta.
08.03.2023 10:27
Tarkoitatko ihan aikuistenoikeesti, että venäjän vallan alla ollessamme elimme demokratiassa kun venäjä vapautti meidän Ruotsista?
06.03.2023 14:30
Kuinka paljon näet Sofin saavan sosiaalitukia työstään saamansa yli 100 tonnin vuositulojensa lisäksi.
03.03.2023 13:51
8 / 15