Vapaa kuvaus

Aloituksia

48

Kommenttia

536

  1. Ei tässä ole kysymys ammattiliittojen olemisesta.
    Tässä on kysymys satojen miljoonien eurojen siirtämisestä vuosittain valtion kassasta ammattiliittojen elättämiseen!
    Ammattiliitot voisivat jatkaa toimintaa kuten nytkin mutta ilman valtion maksamia 100% vähennyksiä AY-jäsenmaksuista.
    Maksaisivat tuloistaan kuten esimerkiksi osakkeidensa osingoista veroa kuten muutkin.