vonperala

vonperala profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä." "Lahjattomat luovuttaa, olkaamme siis ammattilaisia ja vääntäkäämme väkisin." [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Liittynyt 21v sitten
7 aloitusta · 39 kommenttia
Uusimmat aloituksetSuosituimmat aloituksetUusimmat kommentit
Vastaan tässä samassa sekä ruttupenalle sekä kertaajalle.

Ymmärrän täysin ruttupenan pointin myös luvanmyöntäjän vastuusta ja mahdollisesta syyllisyydestä jos asetta käytetään lainvastaisesti. Kirjoitin hakemukseen myös erikseen, että tarvitsisin pistoolia practikal harrastuksen aloittamiseen ja että lajin pienin sallittu kaliberi on 9mm.

Kertaajalle: En ole suorittanut practikalin aloittamiseen vaadittavaa turvallisen ampujan kurssia. Tämä kurssin suorittamatta jättäminen johtuu yksinkertaisesti siitä syystä, että kurssille mentäessä pitäisi olla on ase tarvittavine varusteineen. Joten tästä tulee se toinen ongelma. En pääse kurssille koska en omista pistoolia ja en saa pistooli koska minulla ei ole todistusta, että harrastan kyseseistä lajia. Ihmettelen jos kyseinen käytäntö on ollut jo pitkään käytössä eikä siitä mainittu minulle lupaa hakiessa.