Vapaa kuvaus

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä." "Lahjattomat luovuttaa, olkaamme siis ammattilaisia ja vääntäkäämme väkisin." [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

7

Kommenttia

39

  1. Kallvikin uimaranta Vuosaaressa. Ranta on vasemmalta puolelta todella matala pitkälle (aikuinen kahlaa monta sataa metriä) ja oikelta puolelta syvenee nopemmin. Koska vasenpuoli on matalaa vesi myös lämpenee nopeesti (kunhan tulis ne helteet ekaks.
  2. Alkuperäinen ongelma ei ollut harrastetodistuksen puute vaan kahden henkilön puoltojen puute. Keskustelu vaan ajautu tohon harrastetodistukseen. Tiedän kyllä myös sen etten voi harrastaa practicalia pelkästään kuulumalla HSC:n. Jos aion käydä ko. seuran kautta turvallisen ampujan kurssin minulla pitää olla oma ase. Ilmeisesti tästä "sopasta" keskustelu siirtyi pelkästään harrastetodistukseen. Voisin veikata, että oman aseen pakko kurssilla johtuu juurikin tosta mistä kirjoitit. Kun HSC ei ole SAL:n jäsen ei se voi järjestää itsenäisesti kurssia.

    Soitan tänään sille käsittelijälle ja katsotaan millaiseen yhteisymmärrykseen päädymme. Kiitoksia kaikille ASIALLISISTA vastauksista ja hyvää kesän jatkoa kaikille.