vehhapulla
Vapaa kuvaus
Rehellisyyden ja avoimen politiikan leppymätön puolustaja. Linkit: http://www.keskusta.fi, http://www.suomenmaa.fi, http://hikipedia.info/wiki/Matti_Vanhanen Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1723
Kommenttia
876
Vanhanen hätää kärsimässä eduskunnassa
Mannertenvälinen nahjus Matti Vanhanen oli hätää kärsimässä eduskunnan kyselytunnilla tänään. Oppositio grillasi Vanhas2274Talouskasvusta huolimatta Vanhanen...
...on köyhdyttänyt Suomen. Mannertenvälisen nahjuksen Matti Vanhasen hallitus ei ole varautunut väestön ikääntymiseen.0274KEPUn kannatus laskussa
Uusin puolueiden kannatusmittaus osoittaa SDP:n olevan edelleen ylivoimaisesti suurin puolue. Keskustan kannatus laski7273Vanhanen näytti keskisormea yrittäjille
Mannertenvälisen nahjuksen Matti Vanhasen viime aikojen näyttävin saavutus on töpeksintä yt-lain käsittelyssä. Ensi Van4273Olen huolissani "Sonnimiehestä"!
Milloin tämä ihmisraunio tekee jonkin hirmutyön? Sonneihin sekaantujan päähän ei mahdu yhtään myönteistä ajatusta. Oma5272ETYK oli Neuvostoliiton manööveri
Aamulehdessä kirjoitettiin kiintoisaa asiaa ETYK:istä ja Urho Kekkosesta. ETYK oli itse asiassa Neuvostoliiton juonima h3272KEPU ja Kokoomus tasoissa eduskunnassa
Koska Väyrynen kieltäytyy tarkistuttamasta kansanedustajan valtakirjaansa, Kokoomuksen ja KEPUn kansanedustajien määrä o6272Väyrynen pitää eduskuntaa pilkkanaan
Minä-minä-minä Paavo Väyrynen pitää jälleen kerran eduskuntaa pilkkanaan. Menneisyyden mies kuvittelee, että kiristämäl6272Väykky sai Vanhasen kontilleen
Väykky-Pave osoitti, että mannertenvälisellä nahjuksella Matti Vanhasella ei ole selkärankaa. Väykky kiristi ja Vanhane5272Kuudes joulukuuta
Koska tapanani on yrittää sivistää KEPUleita, vaikka se lähtökohtaisesti on mahdoton tehtävä, oheistan tähän Pentti Mäen3272Anneli Jäätteenmäki - valehtelija
Epätoivoinen KEPU on huutamassa pressaehdokkaakseen valehtelija Anneli Jäätteenmäkeä. Jäätteenmäellä on tapana puhua va11272Esko Aho Nokiaan->Nokialta tulosvaroitus
Esko Aho aloitti Nokiassa ja heti tänään Nokia antoi tulosvaroituksen. Esko Aho on jättänyt urallaan jälkeensä vain sav16271Lehtomäki vaati Vanhasen eroa
Ennen presidentinvaalia ministeri Paula Lehtomäki sanoi, että mikäli Vanhasen kannatus jää alle 20 %:n, se tarkoittaa pu6271Hannes Manninen kärähti valehtelusta
Hallituksen oma muistio maalaa paljon synkemmän kuvan kuntien taloudesta, kuin mitä ministerit kertoivat opposition väli5271Korhonen suositumpi kuin Vanhanen
Tänään Aamulehdessä julkaistiin tutkimus, jonka mukaan murskaavan suuri enemmistö KEPUlaisista on sitä mieltä, että puol4271Nolla-Matti hätää kärsimässä
Mannertenvälisen nahjuksen Nolla-Matti Vanhasen ahdinko vain kasvaa. Tänään sunnuntain sanomalehdissä asiantuntijat arv4270Sirkka-Liisa Anttilan syytä erota
Äsken TV:ssä Sirkka-Liisa Anttila myönsi suoraan, että asiat eivät ole suomalaisilla sikatiloilla kunnossa. Tehotarkast8270KEPU vastustaa maatilojen tarkastuksia
MTK:n Tuomaanpäivien juhlissa KEPUlainen naiskansanedustaja Anne Kalmari oli laukonut madon lukuja niille ihmisille, jot7270Vanhasen mahdollisuudet menneet
Matti Vanhanen on jo nyt käytännössä menettänyt mahdollisuutensa selvitä edes toiselle kierrokselle presidentinvaaleissa6270KEPU putoaa hyvää vauhtia
KEPUn kannatus on pudonnut tasaista tahtia. Viime vuoden helmikuusta tämän vuoden helmikuuhun KEPUn kannatus on romahtan7270