Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mistä tiedät että se on "keinotodellisuutta"? oletko kokeillut ja päättelit itse sen olevan keinotodellisuutta? Miten muuten voisit sen tietää.
En tiedä, mutta epäilen sen olevan erittäin todellista käyttäjille, eikä mitään keinotekoista. Miten ne huumeet muuten olisivat niin suosittuja, ja äkkikuoleman riskistä huolimatta niitä käytetään uudestaan ja uudestaan.
13.12.2024 18:44
Jos jokaiseen anonyymiin viestiin pitäisi pakosti kirjoittaa joku tietyn pituinen nimimerkki, niin se hidastaisi spammaajia ja häiriköitä huomattavasti, ylimääräinen kenttä täytettävänä. Noita kenttiä voisi olla kirjautumattomilla useampiakin täytettävänä.... vaikka 4 kpl...
13.12.2024 18:29
Ylläpito, selvittäkää oppivan tekoälyn käytön mahdollisuutta viestien lajittelussa eri aihealueille. Ei suoraa poistoa, vaan lajittelua. Tekoäly voidaan opettaa tunnistamaan kaavat ja sanat jotka toistuvat spammiviesteissä, uskonnollisissa puheissa, ja poliittisissa viesteissä.
13.12.2024 18:26
Just kaikki tämä uskonnollinen tuuba ja tuuttaus jonnekin pois normaaleitten ihmisten palstoilta. Ehdottomasti. Samoin politiikka. Lukekoot ne sieltä joka haluaa aiheista lukea. Eikö ole lain vastaista tuputtaa jotain uskontoa joka palstalla viattomille ihimisille? Uskonnonvapauslaki.
13.12.2024 18:22
Jos et tee muuta niin katso ainakin lopusta kohdasta 1:22 eteenpäin, Jordan B Peterson vastaa yleisön kysymyksiin. Aivan LOISTAVIA vastauksia...
13.12.2024 18:19
Tekoäly osaisi tehdä tuon, analysoimalla sanoja.
Teköäly voisi analysoida kaikki kirjoitukset ja jaotella ne oikeisiin osastoihin. Tosin niitä osastoja on aivan liian paljon, ei sieltä löydä mitään ikinä
13.12.2024 18:15
Anonyymilta erittäin järkevä kommentti, täynnä faktoja.
Ja joudun myöntämään että minä itse olen juuri sellainen satunnainen käyttäjä, joskus kun on aikaa niin saatan kirjoitella useampana päivänä kommentteja ja aloituksia, sitten taas voi mennä kuukausia kun en edes käy palstoilla (kun en ehdi/jaksa). Tuo voi olla täysin totta että anonyymit pitävät palstaa pystyssä jokapäiväisellä kirjoittelullaan.
Ja minäkin olen näitä kirjautneita häiriköitä tavannut, useampiakin. Ei se sitä poista.
13.12.2024 18:13
Ai tuollainen toiminto on joskus ollut käytössä? Miten siinä sitten kävi?
13.12.2024 17:55
"PS: Rekisteröityneille käyttäjille on myös piakkoin luvassa jouluinen yllätys."
"Suomi24-kehitystiimi"
Paras yllätys olisi se jos todellakin siivoaisitte palstat jouluksi.
13.12.2024 17:53
mistä tiedät että se olen minkä joka äänestää minua?
13.12.2024 17:51
Tuossa hyvä, vain yksi profiili käyttäjää kohti. Loppuisi se eri nimimerkkien keskinäinen keskustelu, jota on monella palstalla, erityisesti sinkut- palstalla. Kirjoitelkoot nimettöminä tuollaiset.
13.12.2024 17:05
Just tämä on se ongelma! Kirjoitat pitkän ja hyvin jäsennellyn viestin oikealla suomenkielellä, ja se poistetaan koska siinä oli YKSI "väärä" sana, tai joku sen tapainen minkä automaatti tulkitsee kielletyksi. Sitten roskaviestittäjät saavat vapaasti kirjoitella mitä haluavat kunhan osaavat olla käyttämättä vääriä sanoja.
Itse haluaisin käyttää kirosanoja, voin ne kyllä peittää *****-##"#-merkeillä, mutta silti sitä ei hyväksytä. Siispä minun täytyy kokoajan sensuroida itseäni. Kun puhun normaalissa elämässäni ääneen niin voin kyllä käyttää kirosanoja, eikä kukaan tule niitä suustani sensuroimaan pois.
13.12.2024 16:59
Hei, vaikutat hyvin järkevältä ihmiseltä. Sopiiko kysyä että miksi et halua/ suostu rekisteröitymään ja keskustelemaan kirjautuneena käyttäjänä? Sinulla varmaan on jotain hyviä syitä sille.
13.12.2024 16:55
Tuossa on loistava idea! Kirjautuneet käyttäjät saisivat lisäominaisuuksia itse aloittamaansa keskusteluun,ja voisivat poistaa häiriköiden kommentit. Mikäli joku ei-kirjautunut häirikkö haluaisi välttämättä väitellä samasta aiheesta, se voisi aloittaa oman keskustelun samasta aiheesta.
Vai pitäisikö ei-kirjautuneilta poistaa kokonaan mahdollisuus aloittaa uusia keskusteluja? Se ratkaisisi koko roska-ongelman monelta palstalta kertaheitolla. Toki pitäisi häiriköille jättää joku vapaa palsta jossa sekoilla mielensä mukaan, palstan nimi voisi olla ihan vaan "Vapaa", ilman mitään määrityksiä.
13.12.2024 16:52
Melkoista puhetta, eiköhän tuosta poliisitutkinta vähintäänkin seuraa, mikäli noin on sanonut.
Mutta tosiasia on se että tumma iho häviää noin kahdessa sukupolvessa, jos kumppanit ovat valkoisia. Useimmilla amerikkalaisilla on mustia sukujuuria, esim eräällä amerikan presidentillä oli useita mustia lapsia, mutta siihen aikaan orjuus oli voimassa joten hän teki heistä palvelijoitaan. Yhdennäköisyys herätti paljon ihmetystä.
12.12.2024 23:49
Kaikki totta. Lisäksi sanoisin että tulee aivoimplantti jolla hallitaan ihmisen tunnetiloja ym. sekä jonkinlainen siru esim. käteen jolla käydään kauppaa, ostetaan ja myydään. Tämä on useissa ennustuksissa tullut selkeästi esiin, että tuollainen "maksutapa" tulee jossain vaiheessa. Nyt se on vielä puhelimessa, mutta tulee siirtymään siitä ihon alle.
Muutokset nykyiseen tilanteeseen eivät ole enää kovinkaan isoja. Voi esimerkkinä katsoa Englantia sekä Kanadaa, siellä meno on vähintäänkin villiä, kuin suoraan jostain synkästä sci-fi elokuvasta.
Joka vuosi ihmisten vapauksia ja oikeuksia kiristetään ja otetaan pois, tulee lisää määräyksiä ja säännöksiä joiden noudattamatta jättämisestä tulee sakkoja tai jopa jossain vaiheessa vankilaa.
Ilmasto-höpötyksen varjolla tehdään paljon näitä uuden maailman sääntöjä.
12.12.2024 23:12
Väestö pienenee kokoajan monissa maissa, ei se ratkaise yhtäkään ongelmaa. Ongelmaksi tulee hyvin pian se että kokonaisia maita katoaa "kartalta", ainakin bisnes-mielessä. Kiina ja intia tulevat johtamaan maailmaa hyvinkin lähitulevaisuudessa. Länsimaitten osalta kilpailu on jo käytännössä menetetty.
12.12.2024 23:03
Mitäs jos tämä "kehitystiimi" nyt ottaisi yhden palstan kerrallaan käsittelyyn ja siivoaisi sen. Jos vaikka viikon ajan siivottaisiin palstaa niin häiriköt siirtysivät muualle sieltä, ja jätettäisiin häiriköille joku vapaa palsta missä voivat kirjoitella mielensä mukaan.
12.12.2024 19:35
Hitler soti siihen asti kunnes pakeni etelä-amerikkaan, hän kuoli jotain 70 vuotiaana usa:ssa ollessaan hoidossa tai leikkauksessa siellä.
Suurinpiirtein mikään mitä tiedät "virallisesta" historiasta ei pidä paikkaansa.
12.12.2024 19:02
Melkein kaikki tuossa on täyttä asiaa. Lisäisin tuohon otsikkoon vaan sen että putinin venäjä ei ole VIELÄ ollut uhka suomelle... Ehkä tämä suomen toiminta on nyt aivan liian ennakoivaa ja aikaista, näille toimille olisi ollut paikka ja aika tulevaisuussa silloin mikäli putinin venäjä olisi jollain tavoin alkanut uhkailemaan suomea. Nyt ilmeisesti kansanedustajilla on jotain (CIA) salaista tietoa mitä ei kansalaisille voi julkistaa. Joku selkeä syy/peruste täytyy näin voimakkaille toimille olla olemassa.
12.12.2024 18:57
28 / 108