Vapaa kuvaus

Asioiden syihin ja seurauksiin syvällisesti perehdyttyäni olen vakaumuksellinen ateisti ja satanisti. Otan mielelläni kantaa ja väittelen uskonnoista ja muista harhakäsityksistä. En usko kristinuskon tai minkään muunkaan uskonnon Jumalaan enkä Saatanaankaan. Satanisti on itse oma jumalansa. Saatana ei ole tiedostava kokonaisuus, jota tulisi palvoa - pikemminkin jokaisessa ihmisessä itsessään oleva voimavaranto. Angstiteinien saatananpalvonta on pelkästään harhaoppista kristinuskoa, joka vieläpä yleensä toimii vain rikollisen toiminnan naamiona. Siinä muodossaan tämä mediajulkisuutta saanut "saatananpalvonta" on itse asiassa vain yksi kristinuskon lahko. Molemmissa alistutaan jumalallisen yliluonnollisen hahmon valtaan nöyrästi ja palvotaan häntä... Minulle - Saatana edustaa nautintoa pidättyväisyyden sijaan! - Saatana edustaa elintärkeää konkreettisuutta hengellisen haihattelun sijaan! - Saatana edustaa tahriintumatonta viisautta tekopyhän itsepetoksen sijaan! Linkit: http://www.pakanaverkko.fi, http://www.satanismi.net, http://www.churchofsatan.com/home.html Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

564

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Paljon tuli varusteita tähän vastaukseksi. Itse pidän ainakin seuraavia edellisten kirjoittajien turhana pitämiä varusteita tuiki hyödyllisinä tai esteettisesti kauniina.

    Varusteiden haukkujat pitävät turhina juuri niitä, jotka itseltä puuttuvat.

    > 1. Automaattinen takapeilinhimmennin - mitä siellä takana muka on pimeällä...
    Oikea ulkopeili ja sisätaustapeili himmenevät juuri oikean määrän ja oikeaan aikaan. Mukava apu.

    > 2. Napin painalluksesta taittuvat takaniskatuet - ovatko ne nyt oikeasti...
    Silloin, kun ahtaassa paikassa peruuttelee, on kiva apu. Telkkarissasi ei ole kaukosäädintä, eihän?

    > -Jäähdytetty hanskalokero
    Pysyy juomapullo viileänä. Mesessä tosin keskikyynärnojan kotelo eikä hansikaslokero.

    > - ilmastointi Suomessa
    Jäähdyttää ja kuivaa ilmaa ja ikkunat maaliskuusta marraskuuhun, eli noin 9 kuukautta vuodessa. Satunnaisesti myös joulu-helmikuussa.

    > ESP: neideille suunniteltu, lisää uusavuttomuutta ja kolareita...
    Toisille auto on työkalu liikkumiseen eikä leikkikalu parkkipaikalla suditteluun. Ja ESP:n saa pois päältä.

    > Pyyhkimet sadetunnistimella: on heikkovoimainen ja superlaiska ihminen...
    Oiva varuste. Loistava silloin, kun rekka heittää lasin täyteen kuravettä ja loskaa. Telkkarissasi ei ole kaukosäädintä, eihän?

    > Kojelaudan koristepaneelit: mitä helvettiä nämä auttavat...
    Hyvällä maulla toteutettuna kauniit katsella. Toiset ostavat huonekalutkin kotiin IKEAsta ja Sotkasta, koska maalattu lastulevy riittää kaljapullon alustaksi. Toiset haluavat laatua ja estetiikkaa.

    > Aluvanteet: näetkö ajaessasi ne? Miksi maksaa muiden näkemisestä?
    Laadukkaat vanteet ovat ajossakin paremmat, kuin peltivanteet. Hyvällä maulla toteutettuna kauniit katsella. Toiset haluavat laatua ja estetiikkaa.


    Master Eq
  2. Kysypä sähkö/elektroniikka/tele -liikkeestä tai korjaamosta tuotetta, jonka kuvaus on "johtava maali" niin voipi löytyäkin. Kyseessä on siis sähkönjohtavuus, eikä lätkämatsissa tehty johto-osuma :)


    Master Eq