Vapaa kuvaus

Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

1779

Kommenttia

11572

  1. mikki merihädässä..rivo?

    miksi se on niin rivo se mikki hiiri merihädässä laulun sanat?? Mättähältä mättähälle käy ja pikkujalka vilahtaa???
    Kahvikeskustelut
    6
    330
  2. koska en tunne

    koska en ilmeisestikään tunne "aitoja pulsuja" kertokaa miksi marinol ja lasol ovat yliedustettuina näissä korvikealkoho
    Huuhaa
    5
    330
  3. maanantaipullo

    ..pitkästä aikaa.. kyllä olut tulee taas maistuu... otetaan rauhallisesti ja kuunnellaan smurffeja...
    Huuhaa
    7
    329
  4. lauantaisexi saunajuomaxi

    ..kaipailisin jotain vineton kaltaista kun kuulin sen suru-uutisen ettei sitä enää valmisteta.. en tosin pitkään aikaan
    Huuhaa
    3
    329
  5. sade ropisee ullakon

    ..kattoon.. tuulee, kaatosade, harmaata ja ukkostaa.. pervokin lempisää.. tekis mieli mennä tanssii sateeseen pakanatans
    Huuhaa
    14
    328
  6. voi eii

    ..oon palvannut väärää profeettaa.. missä olet oi pullonhenki?
    Huuhaa
    5
    328
  7. mulla on.. viskiävain

    ..kertokaa suurrret JUOOppoott siis suuret juopot kertokaa.. miten saada viski maku pois drinkisätä..ääääääääääää ei ky
    Huuhaa
    9
    328
  8. hajuharmonia ja puolikumihanskat

    ..käytetyt puolikumihanskat kädessä maalatessa paahteessa noin 6tuntia? lopputulos= happaman etikkainen piintynyt hienh
    Huuhaa
    11
    328
  9. olipa...

    ..harvinaisen tylsä lauantai..blaahhh.. no kohta vuorokausi vaihtuu ja nukkumatti yrittää tulla heittää hiekat silmille.
    Huuhaa
    8
    327
  10. jihuu uusi planeetta

    ..elinkelpoinen pöörhäppsss.. mää matkustan hypervokin kyydis ja matkaa vain 20 valovuotta..
    Huuhaa
    5
    327
  11. talven ensimmäinen onnettomuus

    ..elämä vilisti korvissa kun auto luisui hitaasti kohti puuta odottaen kohta rysähtää lasi rikki..no ei sentää..ohi men
    Huuhaa
    12
    327
  12. kuva pervokista

    ..kuva pervokista noin 50nen vuoden kuluttua sekä ohessa muzakkia piristämään alkavaa perjantaita jolloin minäkin voin p
    Huuhaa
    14
    326
  13. toteamus tämäkin

    ..älä pane lihapullaa kalsareiden taskuun.. se kerää nukkaa...
    Huuhaa
    8
    326
  14. istuin ilmanvaihtokanavan..

    ..juuressa jälleen katolla tauolla..minähän alan viihtyä katolla ja olen muuttunut varsin pelottomaksi.. häiriöitä ei ol
    Huuhaa
    14
    325
  15. Runkopatjan sinfonia

    Tässä kuudetta päivää juomia ryyppäillen ja olutta tissuttaen viime yöt ovat menneet hauskasti. Illalla ainakin kun lai
    Huuhaa
    6
    325
  16. kiljupieru

    ..istuin kerran eräässä baarissa kun muutama nuori lärvä tuli humalassa baarii..yks päästi karseen kiljupierun..siinä ol
    Huuhaa
    6
    324
  17. ennen hyvästijättöö

    ..jotain pervooo.. http://www.youtube.com/watch?v=j4FM3Jc4sAI ..unohtanut oon moisenkin kokoonpanon olemassaolon ollee
    Huuhaa
    8
    324
  18. alkoholi on kuin nainen

    ..et voi oikein elää sen kanssa muttet ilmankaan.. tosi on.. alkoholin puute tekee myös typeräksi.. siispä ryyppäämään..
    Huuhaa
    4
    323
  19. naisvampyyrit tänne

    ..imuttaa mun nenukkii..nyt vuotaa verta ihan ilmatteekss.. ei atrtte purra..mukana hiukan räkää ja flunsaviiruksia.. mu
    Huuhaa
    8
    323
  20. oi laila

    ..oila laila sano moi..muta laila sanko että Kaarina! suorastaan huusi.. ja niitä oli sentäs kuusi
    Huuhaa
    9
    323