Vapaa kuvaus

Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

1779

Kommenttia

11572

  1. työt loppu

    ..mitä nyt?............................. ....................................
    Huuhaa
    15
    323
  2. että oooooooo

    ..hiljastavviois kiljasta ja pieraista siihen heräis myöhäsheränneetkin..
    Huuhaa
    6
    323
  3. kiitoksia..hyvin paljon kiitoksia..

    ..hyvin paljon kiitoksia..sille muinaiselle kulinäärimestarille joka jalosti paistetun härän sisäfileen.. kiitokset eläm
    Huuhaa
    6
    323
  4. tein tandooria

    Tein tandooria kondoorista joka ilmeistyi tänne penthouseen. Aluksi luulin pelikaaniksi kun niitä on alkanut näkyä ilmas
    Huuhaa
    2
    323
  5. jipii..perjantaina alkaa..

    ..ja lauantaina jatkuu..eix kivaa?????!!!!!!!!!!!!!
    Huuhaa
    11
    323
  6. eilen tuli katottuu helvetin..

    ..keittiöö,,ja sitte myöhemmin keskiaikaista keittiöö..oli ihan siinä nippa nappa että olisin sen täyskasvusen rusakon s
    Huuhaa
    8
    321
  7. joko nyt on aamu..

    ..kysyi vappu hänkin heräsi juuri..
    Huuhaa
    11
    320
  8. smurffilla on huono mäihä

    ..perkules kun monta hyvää biisii tuhoutu.. no jäi sentään jotain.. smurffirundi soimaan.. kun me souvataan... kun me
    Huuhaa
    3
    319
  9. ullakko rokkaa

    ..lauantaina jos lattia kestää.. tai sit me tehdään stadin baarikierros.. sunnuntaina onkin se virallinen suuri päiwä...
    Huuhaa
    9
    319
  10. muottisilikoni maitoliima vai mikä?

    jos tekee mallin savesta niin tarttee muottisilikonii (kallista? eikö löydy halvempaa keinoo? maitoliima ite tehtynä? li
    Huuhaa
    1
    319
  11. oletteko pitäneet munianne

    oletteko pitäneet munianne niin kauan että ovat alkaneet kellumaan vedessä ja rikottuna haista rikille? Kun muna menee r
    Huuhaa
    0
    318
  12. RETROVIRUKSIA liikkeellä

    ..VAROKAA.. tämä on varoitus..retroviruksia on ilmassa.. nämä voivat aiheuittaa nenän niiskuttamista ja limoittumista, y
    Huuhaa
    4
    318
  13. aivotahdistin niille

    ..päähän laitettava aivoihin vaikkutava tahdistin pantava mm. niille joilla huuhaa kiehuu yli.. pax huuhana.. otahan iis
    Huuhaa
    7
    318
  14. tuoppirahaongelma

    ..perjantainen tuoppirahaongelma rassaa jälleen.. tyhjistä pulloista mä saan sen verran että röökii saa askin.. mut sit
    Huuhaa
    11
    317
  15. pahempi kuin dynamiitti=

    ..on tietysti "huuhaamiitti" jonka keksi Alfred Jay.. Möbell.. leikkiessään nuorena heebona pikku-kemistiä pienessä kell
    Huuhaa
    3
    317
  16. suklaamunaorava

    ..kinder kurre popsii edelleenkin kindersuklaamunia jyväshyvässä.- olisko jo sokeritauti?.. muistan kaverin kanssa syöte
    Huuhaa
    11
    317
  17. kuka on pahin pukki kaikista?

    Joulupukki, kekripukki, vuohipukki, huoripukki vai keripukki?
    Huuhaa
    20
    317
  18. kakkoja pöydällä

    mikä puskee kakkoja pöydälle? no ainakin entisen pervokin leivinuuni puski useita ohrakakkoja pöydälle. se oli semmottin
    Huuhaa
    9
    317
  19. lentävän huuhantilaisen

    Voi Uglielmo..tuo lentävän huuhantilaisen oopperan tenoriäääni..lauloit kovaa ja korkealta..ja kauniisti kunnes tipuit k
    Huuhaa
    5
    316
  20. olvia,bronkkaa äl ämmää..

    ..olvia bronkkaa äl ämmää-...............
    Huuhaa
    4
    316