Vapaa kuvaus

Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

1779

Kommenttia

11572

  1. et voi nähdä..

    ..HANKIHIIPPARIA jos maassa ei ole lunta.. suolalla voit hankihiipparinkin sulattaa jos se oikein pelottaa..
    Huuhaa
    8
    316
  2. ennekaikuja

    ..nämä tämän viikon tapahtumat ovat vain ennekaikuja tulevasta perjantai 13 päivästä.... en voi edes kertoa..huomenna en
    Huuhaa
    15
    315
  3. psykologi hannu hansikas

    ..antoi rukkaset netille kun ei löytynyt pakkorukkasten kuvaa edes nimellä pakkohansikas..tai pakkokäsine..pakkopukukin
    Huuhaa
    11
    315
  4. seurasaaresta seuraa?

    ,,saako seurasaaresta seuraa? ajattelin ehkä mennä viikonloppuna seurasaaren biitsille pullistelee rantaleijonana,,ja u
    Huuhaa
    4
    313
  5. Onkxs rikkain..

    ..Zimbabwelainen Googolnääri???? onkxs sil varaa pyörää?? kertokaatten..
    Huuhaa
    10
    312
  6. kokkaustermejä?

    ..muhinointi..murinointi..murenointi..marinointi????? muhinointoimurinoitimarenointi..muhinointimarinointimurenointimuri
    Huuhaa
    5
    312
  7. tanssiva corso-koira

    ..nyt oon nähnyt kaiken..balettiako? http://www.dogbreedinfo.com/images16/PLAYBullmastiffShirleyCaneCorsoDargo1.JPG
    Huuhaa
    9
    311
  8. Otetaanpa riski..

    ..ja kysästään haluisiko joku vapaa nainen kirjoitella mun kanssa? Profiilini jo varmasti kertoo että "ei tosikoille". L
    0
    311
  9. jihuu

    ..sain taas tänään paljon aikaan.. yhden maalauksen tosi pitkälle ja näyttää tulevan loistawa.. synkkää..hämäräää.. huom
    Huuhaa
    10
    311
  10. elämä ilman kriisiä

    ..elämä ilman kriisiä..olisi kuin söisi pelkkää valkosta riisiä.. kuuntelisi jotain roskabiisiä..ja pelkäisi vesihiisiä
    Huuhaa
    13
    310
  11. kissanaiset/valepuku..

    ..asiahan on tietysti niin että tartten sen valepuvun että voin alkaa houkutella tälläisia kisuleita.. tässä on pari...
    Huuhaa
    0
    310
  12. mixi?

    kaikki kyselee että sattuuko?..onko sillä väliä jos todella tykkää ottaa tatuoinnin?.. muutkin on ottanu niin mixi ei si
    Tatuoinnit
    0
    309
  13. shain shamppanjaa

    ..shain shain..ja nyt tunnen itseni kovin tyyyriiikkkssssssss..
    Huuhaa
    13
    309
  14. HEiii.. Nigella alkaa..

    ..kaikki kattoo Nigellaa telkusta.. se tekee herkkuja ja on hottis..vähän mature mulle mutta enihau.. hottiiisss..
    Huuhaa
    20
    309
  15. aamupäivää

    ..eilen otettuani ihan rauhallisesti plondin kunniaksi ajattelin tänään ottaa hiukan enemmän.. tenkasen keikalle tuski
    Huuhaa
    8
    308
  16. kun ratsastin

    ..kamelilla tulin merisairaaksi.. kun juon karhua tulen uneliaaksi.. mutta kun juon leijonaa... kaikki kirkastuu.. nyt s
    Huuhaa
    4
    308
  17. Kyllä se on niin..

    ..että paree vaan mennä sinne baariin tai ulos tutustumaan erilaisin ihmisiin. Laittaa tiukkapiposuus nurkkaan ja löysät
    Yksinäisyys
    4
    308
  18. olin eilen

    ..ulkona..kädet jääty kalliossa joten kirjoittaminen hankalaa..lisäksi otin vähän colaa..nyt nouse taas humala..onkohan
    Huuhaa
    17
    307
  19. punainen taivas venäjän yllä

    https://www.youtube.com/watch?v=ShN4rCAsMkQ ..lopun ajat koittavat? ainakin venäjälle..
    Huuhaa
    0
    307
  20. superhessuhassukalsarit?

    ..ne olis sikasiistit..vois mennä kokovartalopuvussa uimaan biitsille ja joskus jopa singahtaa ilmaan pähkinöitä näpsäkä
    Huuhaa
    7
    307