Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

9

Kommenttia

11831

1. Jaakkolahan myönsi, että hän eli synnissä, eikä ollut parannusta tehnyt. Jouti siis pois paatuneena ja valheellisena. Lisäksi hän viimeisessä palveluksessaan syyllistyi PERTSAN syntiin: henkilökohtaisiin hyökkäyksiin alatyylisin sanoin.

Nykyään odotetaan jonkinlaista sivistystä.
  2. "Eivätkö he sitten myyneet". Pietari: "Me olemme luopuneet kaikesta mitä meillä OLI, ja seuranneet sinua".

Jeesus kannatti "kuolemalla kuolemista" niille, jotka kiroavat vanhempansa. Se on Jumalan laki, jossa sellaiset "surmattakoon". Siis ainakin tuossa tapauksessa voi ajatella, että kivitystuomio on kristinuskoon kuuluva. Minä en sitä kyllä kannata.

Minä katson selvyyden vuoksi sen mitä Jumala on sanonut,; siitä kai kaikki lähtee? Ja jos muuta ei ole kielletty kuin makaaminen, niin sen välttäminen riittää.

Ja näin: heteroutta ei ole kielletty, vaikka ei saa maata naisen kanssa, jolla on kuukautiset; ei saa katsoa naisia himoiten, ei saa maata kenenkään isänsä muiden vaimojen kanssa; ei saa ottaa tätiänsä sivuvaimokseen; ei saa maata miehen kanssa.

Onko tämä jotenkin aivan liian vaikea käsittää; teot on kielletty, mutta ei sukupuolista suuntausta.