Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

9

Kommenttia

11831

1. Niin sakarjias*, sinä siis olet se, joka määrittelee synnin. Lesboilua ei Jumala ole missään laissaan kieltänyt eikä julistanut synniksi. Ei ainakaan RAAMATUSSA.

Siksi en usko sitäkään, että myöskään homous on synti. Ei Jumala yksinkertaisesti voi esittää synniksi vain homoutta, ja jättää laskuista lesbot ja bi-. seksuaaliset. Vain ihmiset voivat vääristellä asioita, kuten Joonatanin isä Saul, joka paheksui poikaansa, joka tykkäsi toisesta miehestä. Jumala ei paheksunut. Pyydän, pitäkää mielessä Jumalan sana ja pankaa pois omat antipatianne.

Varkaitten ja murhaajien mielenlaadusta en tiedä, vaikka Paavali olettaa minunkin olevan sellainen. Mutta en usko heidän olleen syntyjään sellaisia. Homot ovat, eivät ole "ryhtyneet syntisiksi".
  2. Tekniikka juu, mutta miten kaikkitietävä Jumala teki avun, joka ei ollutkaan sopiva, vaikka sanoi niin? Siinä tapahtui Jumalan erehdys, koska joutui miettimään uudestaan ja sitten vasta hoksasi sen naisen.

Mun mielestä Jumalan pitää olla oikeasti kaikkitietävä eikä kantapään kautta oppiva. Siksi mä epäilen Raamatussa olevaa Jumalaa erittäin suuresti. Siten myös muut Raamatun jutut ovat epäilykseni alla. Miesten kirjoittamiilta tarinoiltahan ne vaikuttavatkin.