Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

9

Kommenttia

11831

  1. Kun ei jousimiehet oo vastanneet, niin kerron omasta jousimiehestäni. Rapu oon, ja alussa pelkäsin jousimieheni jättävän minut piankin. Nyt on oltu yhdessä 2,5 vuotta ja hän yhä aivan innoissaan minusta. Ollaan jo virallistettu suhteemme, niin paljon rakkautta on. No äkkipikaisena luonteena hän useinkin pakannut tavaroitaan ja lähtenytkin tiehensä välillä, mutta nyt tuntuu jo pysyvän mun kanssa.
  2. "Tahtoo Jumalan kuvax" kertoo näkemyksensä. Raamattuhan alkaa Mooseksen kirjalla mielenkiintoisesti, vähän epäjärjestyksessä. Ensinnäkin 1 Moos 1:27: "Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät." Tarina jatkuu 1 Moos 2:7: "Silloin Herra Jumala teki maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieraimiinsa elämän hengen, ja niin ihmisestä tuli elävä sielu." Sen jälkeen Jumala Jumala halusi Aatamille avun, kun "ihmisen ei ole hyvä olla yksinänsä". 1 Moos 21-24 Aatamin kylkiluusta Jumala rakensi vaimon, ja " Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja he tulevat yhdeksi lihaksi". Se onkin ihmeellistä, kun Aatamilla ei ollut isää eikä äitiä. Mutta tästä voi kuitenkin käsittää, että Jumala on sekä miehen että naisen kaltainen. Mutta vain tuon ensimmäisen 1 Moos 1:27:n perusteella. Mutta kuinka voi käsittää, että m+m tai n+n ei voi olla Jumalan kuva? Niin ei Raamatussa lue. Sekä naiset että miehet ovat Jumalan kuvia. En osaa löytää siitä Kristuksen seurakuntaa.

    Tuo Paavalin 1. Roomalaiskirje on myös mielenkiintoinen sen 1:18-32 osalta. Se kohta kyllä alkaa "Sillä Jumalan viha ilmestyy kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan". Mutta jatkuu jakeesta 24: "Sentähden Jumala on heidät.. hyljännyt saastaisuuteen, nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen..." . "samoin miespuoletkin ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa riettautta...". Eli miehet ja naiset ovatkin tykänneet oman sukupuolensa edustajista. En itse saa tästä lopulta muuta kuin Paavalin tuomion homoseksuaaleille. Ja kun Paavali latelee lopussa vielä 20 panettelevaa asiaa homoista, en usko edes, että Paavalin kirjoitukset ovat Jumalasta. Sillä JUMALA ON TOTUUS. Itse en ainakaan myönnä olevani " täynnä murhaaa, vailla luotettavuutta" yms. Toisin sanoen Paavali kirjoittaa totuuden vastaisesti, sekä kertoo väärän todistuksen lähimmäisistä. Onneksi Jeesus ei tuominnut.

    Jos Paavalin lauseet jättää pois, Raamatusta ei löydy mitään, mikä tuomitsee homoseksuaaliset suhteet. Ja tässä tarkoitan 3. Moos kirjan yhtä lausetta, jota on käytetty tuomisemiseen. Sitä ei ole kerrottu, että siellä kielletään myös esim. sianlihan syöminen. Missä on sen lain rikkojien vastustajat?