tiiakka

Ajan hermolla.
Rokki soi ja maantie kutsuu :)
Suosikkibändit/artistit: rock, kaikki menevä......
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Työskentelen: Teollisuudessa
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia11 aloitusta · 92 kommenttia
- Meillä naisilla jo valmiina!! Voin kyllä kuvitella.
- sopii myös niitten tosimiesten paremmille puoliskoille.
- Menee vähän ohi keskustelun, mut miten noihin hommiin pääsee/koulutusvaatimus....onko oppisopimusta olemassa.
- Toi oli hyvä! tilaa olis tosissan siellä lepikonpuolella.
- Parantaako toi edellinen keskustelua, ajamista vai mihin sillä on vaikutusta? Taitaa olla aika ylikuumentunut keskustelu tänään.
- Ja mitäs sitten käy jos haluamasi rajoitus tulisi voimaan. Rekat olisivat entistä enemmän sinun kaltaistesi tien tukkeena ja kiroilu vaan lisääntyisi. Minkä takia yhdelle tienkäyttäjäryhmälle pitäisi olla omat sääntönsä, ja nimenomaan tiukat säännöt, samalla kun muut ajaa päättömästi?? Lait ja säännöt on kaikille samat oli kyseessä sitten yhdistelmä tai henkilöauto!
Sori , kun lainasin! Kirjoitit niin hyvin, mullakin samat ajatukset. - Tais tulla tästä kysymyksestä.
Mua ei kyllä rekat pelota, ennemminkin ne henkilöautot, jotka ajaa 200 ja tunkee ohituskaistan jälkeen väkisin eteen.
Kiva taas, kun on perjantai! Pääsee baanalle (4,5 tielle)katteleen miten liikenne toimii ;) - Tuo käytös kuuluu asiakaspalveluun!
Kokemusta on tuostakin. Omallakin kassalla oli oikeen jonoa välillä, oli kuulemma mukava asioida hymyilevän ja muutaman sananan sanovan kassatytön kassalla. - Voin kuvitella miltä tuntui, ei ollu ees se peltilehmä ympärillä suojaamassa.
Kyll ittekin hirvitti, tossa jokuaika sitten oolla prätkän kyydissä 400km sateessa ja niitten rekkojen seassa. Onneks ei meidän kohalle sattunut tommosta. Oli kyllä mahtava reissu!! - Eiks just ruuhkassa se pinna palakkin, aikataulu pettää ja sit mennään....vaikka päin punasia!!
Niinhän se olikin ikämuutos tollakinpuolella, sitten en enää ihmettele mitä teillä tänäpäivänä sattuukaan....(Mut kai ne muutkin, kun nuoret kuskit kellahtelee) - Ei siis ollut rotukysymys, eikä niinikään palaute kuskeista!!
Kun oon noita kolari uutisointeja lukenut, niin tuli vaan mieleen 18v:n ajotaito tai hermojen pitävyys!! Tuli kyl mieleen, etten oo nähnytkään nuoria suomalais kolleja dösän ratissa. Täällä saa näköjään heti näpäytyksen kynsilleen, pysytään asiassa.....sorry. - Samoilla linjoilla kyllä oon sun ajatusten kanssa, ainakin toi loppukommennti oli asiaa!!
Jotenkin kyllä hirvittää, ajokokemus ei kuitenkaan oo juuri tohonikään paljo karttunut saatika sitten asiakaspalvelu(jos sitä enää tänäpäivänä saakaan) Onhan sitä hyvääkin ainesta, oli sitten ikä mikä tahansa. Eilen aamulla oli vanhaparta bussikuski töykee kun mikäkin, ja sai oikeen rystyset valkosena pitää kiinni ettei pudonnu penkiltä! Et silleen.... - samat sanat...ei meillä vaan!!
- Kiitos vaan sulle, kun ilmoittelit tonkin tiedon. Siellä näyttää asiat olevan tosiaankin ok...
- Kuskipula näyttää aiheuttavan kummallisia muutoksia, onkohan toikaan nyt ihan loppuunasti mietitty. Ainakin hesas kuskit ajaa jo nyt kuin "aivottomat apinat" sori vaan!!!
- On se mukavaa, kun joku osaa pukea ajatukset sanoiksi. Löytyi monta kohtaa, mitkä ainakin meillä vastaa ajatusmaailmaa....Kypsän suhteen mukanatuomaa. Vaikka meilläkin ukko naputtaa vaikka mistä, niin kyllä se välillä kauttarantain onkin mukana asioissa.
- Sanoin että ota itseäsi niskasta kiinni ja käyttäydy niinkuin mies. Siitähän sitten loukkaantui.
Oliskohan toi "ole mies" se kultajyvä tässä tilanteessa??
Onkohan toi miehenä oleminen meidän tämänpäivän naisten kanssa jotenkin ongelmallista, kun meillä mies sano "ole joskus nainen" piti oikeen kysyä mitä se sitten mahtaakaan olla?? vai" NÄIN RUMASTISANOTTUNA" olemmeko tulleet ottaneeksi ns. mammanpojan joka ei osaakkaan olla meidän kanssa, jos vaikka suuntaammekin huomiota muuaallekkin kuin häneen??? - Onkohan nämä just niitä suhteita jotka loppuvat kuin seinään, mies sitten ihmettelee mitä tapahtui ja miksi. Me naiset varmaan vaadimme ihan muita juttuja suhteelta kuin miehet. Ainakin kun itse kysyn ukoltani, niin kaikki on aina ihan hyvin. Vaatimattomuuttako vai tyytymistä, onhan ainakin emäntä talossa!! Mikä sitten onkaan se ihannemies meille jotaka halutaan elämältä jotain ihan muuta ??
- Olenko vaan se joka puhaltaa siihen yhteiseen hiileen. Olen kyllä miettinyt sitäkin, että kauanko sitä jaksaa....rakkaus ei kuitenkaa ole yksipuolista(ilmoittaa kuulemma jos muutoksia).Mitä se ihana rakkaus/parisuhde sitten onkaan, vai onkositä ollenkaan. Sitä aikansa upottaa energiat lapsiin ja mummon mussukoihin, tunnen kyllä, ettei se riitä (onneks on hevi musa, kun laittaa hanikat kaakkoon ne patotuneet energiat katoaa). Kerro lisää....Hyvä kuulla itsekin, etten ole ainoa.
- Me ollaan vaan vähän vanhempi pariskunta, mutta just samat ongelmat löytyy.
Itse ajattelin, että tasaannun tässä vuosien mittaan.
Isännän touhuissa pitää olla kyllä mukana (kotoisaa yksinpuuhastelua), mutta mun systeemeihin ei intoa riitä (olisko liikaa ihmisiä tai jotain). Meilläkin toi kipinöinti on kai se liima mikä kahta erilaista pitää yhdessä. Minkäköhänlaista oliskaan elämä jonkun samanhenkisen kanssa, jaksaiskohan kuitenkaan sitä vauhtia kauaa....