Vapaa kuvaus

Heipä hei kaikki lopunajan voidellut ! Vuosi 2011 on ollut hyvin haastava lähes viikosta viikkoon. Tuntee mitä on elää ns. jatkoajalla. Mut silti Olisin tehnyt seuraa 'pilvenreuna väelle' ilman lähes täyskäännöstä. Tällä tarkoitan terveellisemmillä elämäntavoilla, säännöllisellä liikunnalla jne. Tulevana tammikuun aikana tulee 74v. kuluneeksi syntymästäni. Hui hai! Komeat 77v. on takana. Kyllä se tuntuu; meno hidastuu. Ei kannata rehkiä enää itseään ihan piippuun, se tietää seuraavana päivänä' huilailupäivää. Kotieläimet: Eläinrakas Koulutus: Peruskoulu Ammatti: Eläkeläinen Työskentelen: Hyötyliikunta, REI-KI-meditaatio Ase tai siviilipalvelus: stm. Pohj. Savon prikaati 1958 Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Syntynyt Isalmen mlk talven keskelle lievästi autistisena(asperger oireyhtymä) aamulla n klo 6 tienoilla. Lisäys tehty 13.2 2015.

Aloituksia

1181

Kommenttia

5535

  1. Ruuneperi.Sinulla maltilliset viestit.
    Olin vajaan 2v kun sota syttyi.

    Sota-ajasta jäi traumaattiset kokemukset.
    Hyvältä ei näytä Irakissakaan.
  2. Kuten tuolla vanhassa linkissä arvellaan, USA hyötyisi "Irak optiostaan" siinäkin
    tapauksessa, että maa ajautuisi sisällissotaan.
    Vaikka kahina laajenisi lähi valtioihin, Irakin öljykentät pysyisivät silti USA:n
    "voittoisan" asemahdin ulottuvilla.

    Se voisi kotiuttaa joukkonsa ja katsella kotoaan näköalapaikalta veren vuodatusta.

    Tämähän taalan kotimaata ei tunnetusti hetkauta.
    Se voisi muina miehinä duunata uudet rauhanehdot ja taata energiansaantinsa
    alkuperäisen suunnitelman mukaisesti.

    Olisi jälkiviisautta jossitella: Entisellä rikkaalla valtiolla oli asiat hyvin
    niin kauan kunnes eräs S Hussein visioi nostavansa Irakin ennennäkemättömään loistoon....