Laittaa sinne uskonparannusaineita. Sitten vaan pärjäilee omineen jonkun aikaa.
Kun Mauriaiset ja alan ötökät ovat sanoneet palamisreaktion laitaosilla
oman arvionsa virtuaalikompostin koostumuksesta, on aika katsoa kompostin ,(uskonlaatu).
Meillä kasvu-ikäisillä ei ole kiire lyödä liinoja pohjaan ja alkaa
julistamaan yhtä ainoaa oikeata "pelastuksen sanomaa".
Voi olla, että tullaan hokaamaan, ettei maailma olekaan yhden tikun nenässä.
Ja eikun kompostoimaan!
Itsekukin voi kompostoida henk.koht. uskonsa
2
277
Vastaukset
- Qadesha
>Olemme samaa alkujuurta yksisoluisista alkubakteereista alkaen.
Kuten nykyään jo kouluissa opetetaan, maapallon ikään suhteutettuna elämä maapallolla on suhteellisen "nuorta", vain n.600milj.v.
Minä muistelisin jostain kuulleeni että elämä ilmestyi Maahan "yllättävän nopeasti", ts. alkeellisimmat viritelmät olisivat tulleet jo n. 3 - 4 miljardia vuotta sitten. (Siis ihan yksinkertaisimmat löllöt, tietysti.)
Jäänpä kuulolle.Kuumassa, elämälle vihamielissä ympäristössä alkubakteerit saattoivat elää!
Toinen ääriesimerkki (joku päivä sitten tv.dokkarista) Karhukaisista, jotka säilyivät hengissä - 123 asteen pakkasessa koeolosuhteissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482