Eiköhän järjestetä rahankeräys että Hannu Taanila
pääsee vihdoinkin muuttamaan ihailemaansa maahan Venäjälle
Mies on käyttänyt lähes koko elämänsä Venäjän ylistämiseen ja joutuu asumaan täällä kurjassa ja mitättömässä Suomessa
Taanilan on voitava muuttaa Venäjälle nauttimaan elämästään
Taanilalle muuttoraha
8
526
Vastaukset
- huu
jos Taanila pysyis täällä Suomessa meidän ilonamme.
Mistä päättelet, että hän edes haluaisi muuttaa???
Voithan järjestää hänelle keräyksen muutenkin; menis rahat ainakin hyvälle miehelle. - että
Venäjä tulee tänne ja Suomesta tulee Venäjän maakunta
- puhuttiin
että taistolaisesta Taanilasta olisi tehty neuvosto-Suomen kulttuuriministeri
taistolaisten tavoitehan oli tehdä Suomesta Neuvostoliiton mallin mukainen kommunistimaa - Taistolainen
puhuttiin kirjoitti:
että taistolaisesta Taanilasta olisi tehty neuvosto-Suomen kulttuuriministeri
taistolaisten tavoitehan oli tehdä Suomesta Neuvostoliiton mallin mukainen kommunistimaaneuvostomallinen kommunistimaa, tietenkin. Tuli vain pieni tauko asiassa.
Mielestäni Hannu Taanila on valovuosia edellä Ylen keskitasosta.
Siinä on toisaalta jotain ristiriitaista!
Valtava tietomäärä, tukeutuu paljolti faktoihin.
Esitystapansa, sanavalintansa on herkullista kuultavaa.
Suomen kruununjalokiviä!
Sellainen se on Taanila kuten me älyllistä säkenöinnistä ja piruilusta
pitävät sanoisimme.
Ristiriitainen sen uskonnon diggaamisen vuoksi!- mirham
on kanttori urkuri,siksi diggaa uskontoa...olen samaa mieltä siitä että omaa hyvän ulosannin...
mirham kirjoitti:
on kanttori urkuri,siksi diggaa uskontoa...olen samaa mieltä siitä että omaa hyvän ulosannin...
Omalla jaksoluvullaan! Verraton verbaliikka jätkällä.
Sanon vaan, että noista Taanilan selkään puskasta heittopuukoilla heittelijät
eivät kestäisi julkimediassa Taanilan kaa pätkääkään.
Kadehtikaamme: HT käyttää myös Yliopiston arkistoja pakinoidensa faktoiksi.
Sinnehän pääsee kai kaikki asialliset kansalaiset.- henkka
Taanilan harvinaisen suoraselkäistä tekstiä jaksaa kyllä kuunnella millon vaan. Ymmärrettävästi se ärsyttää monia. Semmoiseenhan törmää monesti että totta ei saa puhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482