langto-d
![]()
Heipä hei kaikki lopunajan voidellut ! Vuosi 2011 on ollut hyvin haastava lähes viikosta viikkoon. Tuntee mitä on elää ns. jatkoajalla. Mut silti Olisin tehnyt seuraa 'pilvenreuna väelle' ilman lähes täyskäännöstä. Tällä tarkoitan terveellisemmillä elämäntavoilla, säännöllisellä liikunnalla jne. Tulevana tammikuun aikana tulee 74v. kuluneeksi syntymästäni. Hui hai! Komeat 77v. on takana. Kyllä se tuntuu; meno hidastuu. Ei kannata rehkiä enää itseään ihan piippuun, se tietää seuraavana päivänä' huilailupäivää. Kotieläimet: Eläinrakas Koulutus: Peruskoulu Ammatti: Eläkeläinen Työskentelen: Hyötyliikunta, REI-KI-meditaatio Ase tai siviilipalvelus: stm. Pohj. Savon prikaati 1958 Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Syntynyt Isalmen mlk talven keskelle lievästi autistisena(asperger oireyhtymä) aamulla n klo 6 tienoilla. Lisäys tehty 13.2 2015.
Aloituksia
1181
Kommenttia
5535
Hinttaripojat
Palanneet hillittömässä naissukupuoleen kohdistuvassa vihassaan sylkemään pienen tauon jälkeen provoilemaan tälle saitil25555Elämän sietämätön keveys!
Liekö M.Kunderan "lööppejä"? Kenet korkeat Jumalat keinuunsa ottavat kerran/ eivät he häntä yhdessä paikassa pidä. Maa14553Presidentin uskonnollisuudesta.
Presidentti palstallakin on valiteltu Tarja Halosen kirkkoon kuulumattomuutta. Äskeiset vaalit kuitenkin jo toisen kerr16546Oikeistolainen vitriinianarkismi piimii omaan typeryyteensä!!!
Demari- ja halosvastaisuus ilmenee tällä niin kuin monilla muillakin palstoilla paitsi hyvien nettisääntöjen, myös selvä18542Rämäkkä liike TK !
Luin jostain aikakauslehdestä, että Taavi Kassila lähtee Intiaan äiti Amman avustajaksi. Samassa lehtiartikkelissa hän1541Kuolemanpelko - kaikkien pelkojen äiti.
Näin monet psykologit sanovat. Juuri kuolemanpelko on rapauttanut paljon elämääni. Olen hyvin primitiivinen, alkukantain4539!! Mielenkiintoista!!
Mielenterveydeltään epävakaat tyypit provosoituvat asiallisten tyyppienkin viesteistä. Esimerkkinä tällä saitilla Psykop1538Johnny Weismullerin Tarzan huuto
J W:n, monipuolisien unkarilais-saksalaisen Tarzan huuto jäi äänestyksessä selvästi tappiolle suomalais-lappilaiselle Jo8537Kuulin eilen oudon sanan: "Hoksnokka"
TV:ssä esitetyssä dokumentissa mies sanoi jotenkin, että "liekö niillä ollut jotain hoksnokkaa". Tarkoitti ehkä tietoa v7537Isäni sanoi kerran; tämä sinun pitää käsittää...
Naisten kanssa sinun pitää tulla toimeen tavalla tai toisella. Ne ovat valmistaneet meistä jokaisen. Puntaroin mielessän13534Rippuvuuksista, addiktioista asiaa
YLE.n Teksti TV.n sivulla 823. Siellä todetaan, että pääseminen yhdestä riippuvuudesta saattaa johtaa toiseen riippuvuud1533järjetön tuhoaminen Lähi-Idässä
Oikeammin kaikkialla missä USA on joko tekijänä tai takapiruna jatkuu suunnitelmallisesti. Hiroshima, Nagasagi... Gue12533Ja pelko oli suuri...
Vielä Kokkolassakin, sanotaan Rosvo Roope laulussa. Sama pätee kaikkea nisäkkäiden psyykeä eheyttävää toimintaa kohtaan.4532Maan elämän tuhoutuminen.
Lähimpään tuhanteen vuoteen on hyvin epätodennäköinen. Konkreettisimman uhkan voisivat tuoda Asteroidivyöhykkeen "jääkök1529Kirkko opetti aikanaan ihmisille lukutaitoa.
Lapsuuden ajoilta muistuu mieleen pyhäkoulu. Näin koska vanhempani olivat uskovaisia. Kinkerit, olivat saloseudun nuoril59528Ydinjätteiden sijoittaminen Eurajoen kallioperään!
Olin kuulolla, YLE:n ohjelmiston puitteissa kun eräs asiantuntija puhui ns, suunsa puhtaaksi. Eurajoen kallioperään aio17524USA:n 44:s presidentti aloitti
Barac Obama vannoi virkavalansa suuren todistajayleisön ollessa todistajana. Mielestäni hän vaikuttaa vilpittömältä nuor11524Voiko käsienpesulla välttää?
Esim. kausiflunssan puhkeamisen? Eikö nää virusperäiset sairaudet leviä enemmän yskösten kautta?10523Yli-ihmisyydestä.
Saksalainen filofofi Friedrich Nietzchen kerrotaan tunteneen itsensä yli-ihmiseksi. Myös Tuusulan kunnan Jokelan koulun6522Oma valinta ry.
Asioita on monenmoisia ja muutamanlaisia. Osaa niistä ei voi muuttaa. Jäljelle jää onneksi omavalintaisiakin. Me addikti2516