Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
time_killer
profiilit
time_killer
time_killer
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
4
Kommenttia
89
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos asiaa hieman pohdiskelee onko yhdelläkään ihmisoliolla mitään realistista hajua yhtään mistään. Kokemuksen ja tiedon karttuessa sitä huomaa ihmettelevänsä, kuinka vähän sitä tietääkään. Ihan vaan pointtina siihen, että parempi olla suurpiirteisesti oikeassa ja hyväksyä ne suuret variaatiot, jotka poikkeaa siitä omasta unelma unelmasta.
03.06.2011 01:40
Voihan se olla eräänlaista viihdettä ja kokeilua, kunnes sitten myöhemmin oppii ja tietää mitä haluaa. Karkkihyllysyndrooma taitaapi olla se suurin syy naisten hataraan otteeseen nettideittailuun.
Miesten suurin synti taitaapi olla epätoivoinen ruikutus: "miksei kukaan yhyy". Tai sittenkö pääsee juttelee, niin ollaan kaikesta samaa mieltä. Ei uskalleta tehdä mitään aaltoja, koska pelkää et toinen etääntyy. Ei näin.
Toiseksi, jotkut miehet ovat sitten näitä negatiivisia naisvihan ihannoijia, jotka luulevat olevansa huumorimiehiä ja rohkeita karskeita sällejä, koska sanovat mitä sylki suuhun tuopi ja röyhkeyksiä satelee sen kummemmin ajattelematta. Nämä miehet korkeintaan runkkaa ruudun takana itselleen..tai kärkkyvät puistossa puskien suojassa.
Kolmanneksi on näitä "loogisia järkeilijämiehiä", jotka järkeilemällä ja strategisella ajattelulla luulevat voivat järkeillen saada jonku tuntemaan itsensä varteenotettavaksi mieheksi. ZzzZzzZzzz.
Voittajia ovat: rauhalliset, itsensä tuntevat, elämästä ja ihmisistä positiivisesti ajattelevat, itsevarmat miehet, joilla on paljon ulosantia niin humoristisesti kuin se äärimmäisen tärkeä kyky: kyky uskaltautua heittäytyä sieltä suojapanssarin alta täysin toisen arvostuksen armoille uhkuen silti omaa omanarvontunnettaan "jalat maassa" -mentaliteetilla. Jokainen naisen keihäänisku pitää ottaa odottaen vastaan ja jos sille siintäävälle keihäälle pitää sinun oikeasti nähdä jotain vaivaa torjua, niin et ole tällä naiselle sen nykyisessä elämäntilanteessa se oikea.
Ihan hyvä vaan, että naisilla on standardit, ei kai miehet muuten ikinä kehittäis itseään. Hehe.
http://www.youtube.com/watch?v=oiXaT_1I-vw
03.06.2011 01:04
vai mahdatko olla naiseksi melko narsisti?
01.06.2011 15:49
Tyytymättömyys oman kumppanin ulkonäköön ja muiden naisten katsomiseen EI KORRELOI keskenään. Peukkua ylös mikäli samaa mieltä.
01.06.2011 15:41
kyllä kaunis pyöreä nainen voittaa tavallisen kauniin naisen 100-0, enemmän pyöreitä lantioita kiitos minulle. Evoluutiopsykologiassakin on tehty tutkimusta, joiden tuloksissa on havaittu, että miehet alitajuisesti himoitsevat pyöreämpiä naisia enemmän, koska he näyttävät terveiltä ja hedelmällisiltä
sanoisinko että esi-isien primitiiviset vainut ovat vielä voimissaan tässä kaverissa
01.06.2011 15:09
onhan tuo aika erikoinen sattuma, jos sattumaa lainkaan
01.06.2011 14:03
allekirjoitan
01.06.2011 13:48
aika kesyä meininkiä
01.06.2011 13:42
sivulauseellahan voi täsmentää mitä itse sanalla "urheilullinen" haluaa viestiä
01.06.2011 13:03
kyllä homo homon tuntee
hohoho
01.06.2011 11:40
Singgu
kuninkaan mielestä olet säälittävä keskenkasvunen persereikä
01.06.2011 10:20
ikä on niin vaikea tarkistaa...hohhoijaa avaat web camin ja näytät web camiin henkkarias jossa näkyy sun syntymävuotes, ja toinen tekee samat
web camissa kaikista vaikein huijata toista, koska
a) näkee pärstän
b) voi todistaa tekemällä jotain, että tekee sitä juuri sillä hetkellä ja että on varmasti henkilö chatin toisella puolen
disclaimer: ne, jotka pelkää identiteettivarkautta ku oot sekunnin vilauttanu henkkaria, et väärinkäytetään (koska toinen voi web cam session nauhottaa) ei tietenkään kannata.
mut jos molemmat vilauttelee henkilöpapereita niin voi tarvittaessa kussa toisenkin pakkiin, eikö vaan
puhumattakaan kuinka tunnelmaa piristävä hetki on vilautella asiakirjoja toisille suuressa epäluottamuksessa
if you get my drift
01.06.2011 09:43
jaa
01.06.2011 01:27
kyllä suomalaiset ovat erittäin uskomattomia
30.05.2011 08:00
jotenki arvaa miten tässä käy
30.05.2011 07:55
itse mieltäisin nuorekkuudella sellasta henkisesti raikastunutta, uteliasta ja iloista, omalla tavallaan ajan hengessä mukana olevaa positiivisesti ajattelevaa ihmistä, ihmistä jolla on semmonen meno tällä hetkellä päällä, että sen kummepia nyt vähän kokeillaan mikä tuntuu hyvältä ja katotaan jos lähtee.
mutta minä luen niin kuin haluan itse asian ymmärtää :D
30.05.2011 02:38
ihmiset on ihmisiä, mutta minä olen kuningas
eikä mitään selittelyjä
30.05.2011 01:41
Viimeisenä jutellaan sille, jota ollaan oikeasti jahtaamassa.
28.05.2011 20:13
miehiä tarvitaan siis enää kahteen asiaan, kurkkupurkkien avaamiseen ja suihkujen virittämiseen
28.05.2011 04:17
Raha on ainakin kaikista huonoin ja merkityksettömin ammatinvalintakriteeri. Pitää tehdä sitä minkä mieltää itselleen sopivaksi työksi ja siinä suhteessa, että jää voimia ja haluja olla ihminen muilleki työajan ulkopuolella.
24.05.2011 17:31
4 / 5