Minä ainakin olen 3,6 metriä pitkä ja mahdottoman komea.
Oletteko voimakkaita ja komeita ukkeleita?
27
216
Vastaukset
- Anonyymi
Goljatin mitoissa, jonka Daavid nujersi.
- Anonyymi
Olisit noilla mitoilla Suomen ja jopa pohjoismaiden pisin mies? Ehkä Euroopankin, muttet maailman pisin? Eiks se joku turkkilainen ollut yli 4 metriä pitkä?
- Anonyymi
Me too!
- Anonyymi
Ja kuka tuon arvioisi, peilaten mihin?
Kävin salilla jälkikasvujen kanssa, poika on jo yli 30-vuotias. Mukana oli tytär 9-vuotta vanha. Treenit sujuivat hyvin pojan kanssa, voimme käyttää samoja painoja. Parhaat tulokset ikä huomioiden tekee kyllä tytär. Uskomattomat 20 x 17.5 kg penkissä, kestoa riittää jo nuorena.
Muistan ajan jolloin otin kaasupullon kokoisen poikani salille, hän oli mukana treeseissä ja sai siitä kipinän jatkumon myös aikuisena. Sama on nyt menossa nuorimman tyttären kanssa, luulen hänenkin saavan jonkun kummallisen kipinän voimatreeneihin. Niistähän tulee oikeasti hyvä olo.
Silti, 90 kg pystypunnerrussarjan jälkeen(4x90 kg) poika skippasi 100 kg sarjan.
Hän tekee puhtaasti liian syvään rasittaen olkapäitä, itse teen aina alahuulen tasolle säästellen niveliä. Mutta joo, kyllä pojasta polvi paranee, se on selvä.
AV - Anonyymi
Vain voimakas. Kannoin juuri betonilaattoja parikymmentä kasvimaalle. En kylläkään kaikkia kerrallaan. Yksi kummassakin kädessä. 🤣
Kauheet voimat. 😆 Kasasin pienen kasvihuoneen ja siihen laitan betonilaatat ruukkujen alle.
Jasu- Anonyymi
Huomautan ettei yksi betonilaatta paina kuin 10, 8 kg eli pyöreesti 11 kiloa/kpl. Kannoin sius kummassakin kädessä 10.8 kg laattaa eli 21.6 kg yhteensä. X 20.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomautan ettei yksi betonilaatta paina kuin 10, 8 kg eli pyöreesti 11 kiloa/kpl. Kannoin sius kummassakin kädessä 10.8 kg laattaa eli 21.6 kg yhteensä. X 20.
JasuHyvä toistomäärä, jos sen tekisi kolmesti. Saisi jo yhden treenin aikaiseksi (kyseisille lihasryhmille).
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä toistomäärä, jos sen tekisi kolmesti. Saisi jo yhden treenin aikaiseksi (kyseisille lihasryhmille).
AVJuu, mulla tulee päivittäin keväällä hyötyliikuntaa, ei paljon saleja tarvitse. Tulee käytettyä kehoa kokonaisvaltaisesti. Mutta aina on hyvä olo työrupeaman jälkeen.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä toistomäärä, jos sen tekisi kolmesti. Saisi jo yhden treenin aikaiseksi (kyseisille lihasryhmille).
AVNiin ja itse en pidä tuollaista 11 kg per käsi minään isona juttuna edes naisena, vajaakuntoisena naisena. Kevyitöhän ne on. Mulle on ihan arkipäivää kantaa sylissä 20-50 kg kantamuksia, kun aloitan puutarha työt ja muutenkin kanniskella ympäri vuoden isoja lasiterraarioita pesuun ja pois monen huoneen kautta, yksin. Ei mitään kerta viikkoon treenejä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja itse en pidä tuollaista 11 kg per käsi minään isona juttuna edes naisena, vajaakuntoisena naisena. Kevyitöhän ne on. Mulle on ihan arkipäivää kantaa sylissä 20-50 kg kantamuksia, kun aloitan puutarha työt ja muutenkin kanniskella ympäri vuoden isoja lasiterraarioita pesuun ja pois monen huoneen kautta, yksin. Ei mitään kerta viikkoon treenejä.
JasuMun näkemys kun on, että vanhenevaa ruhoa pitää rasittaa, muuten se rapistuu alta aika yksikön. Nuori kestää löllöttelyäkin, me vanhat ei jos halutaan pysyä toimintakykyisinä. Lihakset kunnossa.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun näkemys kun on, että vanhenevaa ruhoa pitää rasittaa, muuten se rapistuu alta aika yksikön. Nuori kestää löllöttelyäkin, me vanhat ei jos halutaan pysyä toimintakykyisinä. Lihakset kunnossa.
JasuAinoo mikä ei meinaa kestää taakkoja on nivelrikkoinen selkäranka. Ei jaloista ja säsistä voima lopu, mutta ruoto on äkäinen aina rempomisen jälkeen. Kaikki nivelet ei ole priimaa ja edes lineaarissa. Siksi pitää mahdollisimman paljon kyetä käsi - ja jalkavoimilla, ettei selällä kanna.
Jasi
- Anonyymi
Jahas miehille tarkoitettu ketju. tämä selvä
- Anonyymi
Alle 100 kg pystypunnertajat penkillä istuen eivät yksinkertaisesti pääse jatkoon?
Aloitus kai oli kysymys voimasta ja sen tuomasta miehisyydestä?
Tosin, voimakkaat eivät yleisesti ole komeita.
AV
- Anonyymi
Tuossa hyvä uusi myyntiartikkeli kaikille yli 30-vuotialille eli jo dementoituville vanhuksille: aivojen toimintaa parantava lisäosa..
hinnat alkaen 12543m748 euroa /kk.- Anonyymi
Olen kuullut huhuja joissa kerrotaan ettei alle 30-miehillä enää seiso.
Kokeile ihmeessä lääkitystä, voi parantaa myös kirjoitusasuasi.
Harmittaisihan se kirjoitella tuhkamunana ilman mitään aikomusta lisääntymiseen...sinkut palstalla?
AV
- Anonyymi
..yhtä helppokäyttöinen aivojen lisäosa kuin esim. kuulolaite tai lukulasit... uusi paristo laitteeseen toimitetaan aina kuukausittaisen maksun saavuttua tillemme.
- Anonyymi
Oho ,, minä 70v ukko tein pikkasta vaille 100 mottia halkoja just ,muutama päivä meni ,enste M,sahalla katkoin ja halki ja pinoon ,,tarvii hieman voimaa ja sitkeyttä sanoisin . ? voip kokeilla "nuoremmatkin ,miten luontuu homma.... no kafii ja makkaraa palaa kyllä sivussa ,,koivun halkoja tein.
- Anonyymi
Fyysinen arki ahertelu onkin parasta treeniä. Tulee monipuolisesti käytettyä kroppaa, jos tekee muutakin kuin yksipuolista liikeettä. Kyykyt tulee ihan automaattisesti kun kyykyssä nostelee maasta ja laskee maahan jne. Tanssiminen tehokkaasti on myös mitä mainioin tapa huoltaa lihaksistoaan. Ja kivaa ei puurtamista. Kun joku on kivaa ei tarvi laskea toistoja, tulee tehtyä monin verroin yli toistokaavojen.
Menee siinä kiva juttu ihan humps vaan. Tunteja.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fyysinen arki ahertelu onkin parasta treeniä. Tulee monipuolisesti käytettyä kroppaa, jos tekee muutakin kuin yksipuolista liikeettä. Kyykyt tulee ihan automaattisesti kun kyykyssä nostelee maasta ja laskee maahan jne. Tanssiminen tehokkaasti on myös mitä mainioin tapa huoltaa lihaksistoaan. Ja kivaa ei puurtamista. Kun joku on kivaa ei tarvi laskea toistoja, tulee tehtyä monin verroin yli toistokaavojen.
Menee siinä kiva juttu ihan humps vaan. Tunteja.
JasuAinakin itse oon huomannu, että omakotitalossa asuessa tulee jatkuvasti tehtyä fyysisiä harjotteita, kun kerrostalossa ja rivarissa asuessa piti erikseen lähteä harrastamaan liikuntaa.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin itse oon huomannu, että omakotitalossa asuessa tulee jatkuvasti tehtyä fyysisiä harjotteita, kun kerrostalossa ja rivarissa asuessa piti erikseen lähteä harrastamaan liikuntaa.
JasuSiellä asuessa on kaikki niin valmiina ja valmista, muut tekee huollot ymsm kun taas omakotitalossa ja pihapiirissä teet itse ihan kaiken, ellei ole rahaa kuin roskaa ja helvetin laiska ihminen.
Jasu
- Anonyymi
No komevesta en sano ,,hieman pitkät harmaat hiukset ja parta ???!
- Anonyymi
Ootteko juonneet tietäjä Akvavitixin taikajuomaa vai mikä on salaisuutenne.
- Anonyymi
Pahus
Olen kuusi metriä lyhyempi ja ihan hapessa.
Siis Simiti rullaa
(naurua)- Anonyymi
Sulla on 20 m mittanauha jolla olet mitannut itsesi väärältä puolelta. Käännä mittanauha toisinpäin niin saat oikean pituuden.
- Anonyymi
Kova valehtelemaan. R Wadlow oli pisin, 272 cm.
- Anonyymi
Sali ihmisille ksikki on salia, betonilaata kannossaki puhistaan niiku salilla rehkittäs.
- Anonyymi
Pitäskö sunkin käydä joskus jossain uudessa paikassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64215Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1162575Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2081021- 39962
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38911- 47884
- 36856
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke121837Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802