Oletteko voimakkaita ja komeita ukkeleita?

Minä ainakin olen 3,6 metriä pitkä ja mahdottoman komea.

27

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Goljatin mitoissa, jonka Daavid nujersi.

• Anonyymi

Olisit noilla mitoilla Suomen ja jopa pohjoismaiden pisin mies? Ehkä Euroopankin, muttet maailman pisin? Eiks se joku turkkilainen ollut yli 4 metriä pitkä?

• Anonyymi

Me too!

• Anonyymi

Ja kuka tuon arvioisi, peilaten mihin?

Kävin salilla jälkikasvujen kanssa, poika on jo yli 30-vuotias. Mukana oli tytär 9-vuotta vanha. Treenit sujuivat hyvin pojan kanssa, voimme käyttää samoja painoja. Parhaat tulokset ikä huomioiden tekee kyllä tytär. Uskomattomat 20 x 17.5 kg penkissä, kestoa riittää jo nuorena.

Muistan ajan jolloin otin kaasupullon kokoisen poikani salille, hän oli mukana treeseissä ja sai siitä kipinän jatkumon myös aikuisena. Sama on nyt menossa nuorimman tyttären kanssa, luulen hänenkin saavan jonkun kummallisen kipinän voimatreeneihin. Niistähän tulee oikeasti hyvä olo.

Silti, 90 kg pystypunnerrussarjan jälkeen(4x90 kg) poika skippasi 100 kg sarjan.
      Hän tekee puhtaasti liian syvään rasittaen olkapäitä, itse teen aina alahuulen tasolle säästellen niveliä. Mutta joo, kyllä pojasta polvi paranee, se on selvä.

AV

• Anonyymi

Vain voimakas. Kannoin juuri betonilaattoja parikymmentä kasvimaalle. En kylläkään kaikkia kerrallaan. Yksi kummassakin kädessä. 🤣

Kauheet voimat. 😆 Kasasin pienen kasvihuoneen ja siihen laitan betonilaatat ruukkujen alle.

Jasu

• Anonyymi

Huomautan ettei yksi betonilaatta paina kuin 10, 8 kg eli pyöreesti 11 kiloa/kpl. Kannoin sius kummassakin kädessä 10.8 kg laattaa eli 21.6 kg yhteensä. X 20.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomautan ettei yksi betonilaatta paina kuin 10, 8 kg eli pyöreesti 11 kiloa/kpl. Kannoin sius kummassakin kädessä 10.8 kg laattaa eli 21.6 kg yhteensä. X 20.

Jasu

Hyvä toistomäärä, jos sen tekisi kolmesti. Saisi jo yhden treenin aikaiseksi (kyseisille lihasryhmille).

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä toistomäärä, jos sen tekisi kolmesti. Saisi jo yhden treenin aikaiseksi (kyseisille lihasryhmille).

AV

Juu, mulla tulee päivittäin keväällä hyötyliikuntaa, ei paljon saleja tarvitse. Tulee käytettyä kehoa kokonaisvaltaisesti. Mutta aina on hyvä olo työrupeaman jälkeen.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Niin ja itse en pidä tuollaista 11 kg per käsi minään isona juttuna edes naisena, vajaakuntoisena naisena. Kevyitöhän ne on. Mulle on ihan arkipäivää kantaa sylissä 20-50 kg kantamuksia, kun aloitan puutarha työt ja muutenkin kanniskella ympäri vuoden isoja lasiterraarioita pesuun ja pois monen huoneen kautta, yksin. Ei mitään kerta viikkoon treenejä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja itse en pidä tuollaista 11 kg per käsi minään isona juttuna edes naisena, vajaakuntoisena naisena. Kevyitöhän ne on. Mulle on ihan arkipäivää kantaa sylissä 20-50 kg kantamuksia, kun aloitan puutarha työt ja muutenkin kanniskella ympäri vuoden isoja lasiterraarioita pesuun ja pois monen huoneen kautta, yksin. Ei mitään kerta viikkoon treenejä.

Jasu

Mun näkemys kun on, että vanhenevaa ruhoa pitää rasittaa, muuten se rapistuu alta aika yksikön. Nuori kestää löllöttelyäkin, me vanhat ei jos halutaan pysyä toimintakykyisinä. Lihakset kunnossa.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun näkemys kun on, että vanhenevaa ruhoa pitää rasittaa, muuten se rapistuu alta aika yksikön. Nuori kestää löllöttelyäkin, me vanhat ei jos halutaan pysyä toimintakykyisinä. Lihakset kunnossa.

Jasu

Ainoo mikä ei meinaa kestää taakkoja on nivelrikkoinen selkäranka. Ei jaloista ja säsistä voima lopu, mutta ruoto on äkäinen aina rempomisen jälkeen. Kaikki nivelet ei ole priimaa ja edes lineaarissa. Siksi pitää mahdollisimman paljon kyetä käsi - ja jalkavoimilla, ettei selällä kanna.

Jasi

• Anonyymi

Jahas miehille tarkoitettu ketju. tämä selvä

• Anonyymi

Alle 100 kg pystypunnertajat penkillä istuen eivät yksinkertaisesti pääse jatkoon?
        Aloitus kai oli kysymys voimasta ja sen tuomasta miehisyydestä?
        Tosin, voimakkaat eivät yleisesti ole komeita.

AV

• Anonyymi

Tuossa hyvä uusi myyntiartikkeli kaikille yli 30-vuotialille eli jo dementoituville vanhuksille: aivojen toimintaa parantava lisäosa..

hinnat alkaen 12543m748 euroa /kk.

• Anonyymi

Olen kuullut huhuja joissa kerrotaan ettei alle 30-miehillä enää seiso.
        Kokeile ihmeessä lääkitystä, voi parantaa myös kirjoitusasuasi.
        Harmittaisihan se kirjoitella tuhkamunana ilman mitään aikomusta lisääntymiseen...sinkut palstalla?

AV

• Anonyymi

..yhtä helppokäyttöinen aivojen lisäosa kuin esim. kuulolaite tai lukulasit... uusi paristo laitteeseen toimitetaan aina kuukausittaisen maksun saavuttua tillemme.

• Anonyymi

Oho ,, minä 70v ukko tein pikkasta vaille 100 mottia halkoja just ,muutama päivä meni ,enste M,sahalla katkoin ja halki ja pinoon ,,tarvii hieman voimaa ja sitkeyttä sanoisin . ? voip kokeilla "nuoremmatkin ,miten luontuu homma.... no kafii ja makkaraa palaa kyllä sivussa ,,koivun halkoja tein.

• Anonyymi

Fyysinen arki ahertelu onkin parasta treeniä. Tulee monipuolisesti käytettyä kroppaa, jos tekee muutakin kuin yksipuolista liikeettä. Kyykyt tulee ihan automaattisesti kun kyykyssä nostelee maasta ja laskee maahan jne. Tanssiminen tehokkaasti on myös mitä mainioin tapa huoltaa lihaksistoaan. Ja kivaa ei puurtamista. Kun joku on kivaa ei tarvi laskea toistoja, tulee tehtyä monin verroin yli toistokaavojen.

Menee siinä kiva juttu ihan humps vaan. Tunteja.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fyysinen arki ahertelu onkin parasta treeniä. Tulee monipuolisesti käytettyä kroppaa, jos tekee muutakin kuin yksipuolista liikeettä. Kyykyt tulee ihan automaattisesti kun kyykyssä nostelee maasta ja laskee maahan jne. Tanssiminen tehokkaasti on myös mitä mainioin tapa huoltaa lihaksistoaan. Ja kivaa ei puurtamista. Kun joku on kivaa ei tarvi laskea toistoja, tulee tehtyä monin verroin yli toistokaavojen.

Menee siinä kiva juttu ihan humps vaan. Tunteja.

Jasu

Ainakin itse oon huomannu, että omakotitalossa asuessa tulee jatkuvasti tehtyä fyysisiä harjotteita, kun kerrostalossa ja rivarissa asuessa piti erikseen lähteä harrastamaan liikuntaa.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin itse oon huomannu, että omakotitalossa asuessa tulee jatkuvasti tehtyä fyysisiä harjotteita, kun kerrostalossa ja rivarissa asuessa piti erikseen lähteä harrastamaan liikuntaa.

Jasu

Siellä asuessa on kaikki niin valmiina ja valmista, muut tekee huollot ymsm kun taas omakotitalossa ja pihapiirissä teet itse ihan kaiken, ellei ole rahaa kuin roskaa ja helvetin laiska ihminen.

Jasu

• Anonyymi

No komevesta en sano ,,hieman pitkät harmaat hiukset ja parta ???!

• Anonyymi

Ootteko juonneet tietäjä Akvavitixin taikajuomaa vai mikä on salaisuutenne.

• Anonyymi

Pahus

Olen kuusi metriä lyhyempi ja ihan hapessa.

Siis Simiti rullaa

(naurua)

• Anonyymi

Sulla on 20 m mittanauha jolla olet mitannut itsesi väärältä puolelta. Käännä mittanauha toisinpäin niin saat oikean pituuden.

• Anonyymi

Kova valehtelemaan. R Wadlow oli pisin, 272 cm.

• Anonyymi

Sali ihmisille ksikki on salia, betonilaata kannossaki puhistaan niiku salilla rehkittäs.

• Anonyymi

Pitäskö sunkin käydä joskus jossain uudessa paikassa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4215
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      116
      2575
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      68
      1078
    4. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      208
      1021
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      39
      962
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      911
    7. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      884
    8. 36
      856
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      121
      837
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      802
    Aihe