Itse harkitsen mokomaa.
Menettekö jysäreille?
4
107
Vastaukset
- Anonyymi
Siis jotkut ryyppyfestarit ysäri-musan tahtiin?
- Anonyymi
En käy festareilla. Mutta mies käy joka kesä sisaruksineen. Ei tosin jysäreillä.
Mulle liian kaoottinen ympäristö, en nauttisi yhtään meuhkeesta ja ihmispaljoudesta. Ahdistus vaan iskisi ja migreeni. Mielummin jään kotiin lasten ja elikoitten kanssa nauttimaan kotipihan kauneudesta kesäisessä säässä. Satoi tai paistoi. 😊
Jasu- Anonyymi
Mihin voisin lähteä, jos mies vaan olisi ulkoihmisiä, niin kesäiselle järvelle veneen kanssa, iltakalaan tai aamukalaan. Kuovin ja käen laulua hokemaa, kuuntelemaan. Ois kyllä mahtavaa.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin voisin lähteä, jos mies vaan olisi ulkoihmisiä, niin kesäiselle järvelle veneen kanssa, iltakalaan tai aamukalaan. Kuovin ja käen laulua hokemaa, kuuntelemaan. Ois kyllä mahtavaa.
JasuTai elo-syyskuun taitteessa telttaan nukkumaan. Kun ilma alkaa hiukan viiletä ja raikastuu, tulee hyvä uni ulkona. Riippumatto on ihan paras nukkua ulkona. ❣️
Jasu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917505- 373987
- 453530
- 2372852
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402672- 452502
- 1322421
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292319Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212314- 451982