Kerran olin hampilääkärissä ja lekuri tuumasi ettei voi tehdä mitään. Siitä keskussairaalaan ja sieltä yliopistolliseen.
Leegokirurgi sitten leikkauksen jälkeen vihelteli ja laittoi reseptin kassilliseen lääkkeitä. Oikeasti niitä oli kassillinen.
En syönyt kaikkia ja siinä oli jopa huumeiksi luokiteltavia lääkkeitä. Olisikohan niistä saanut hyvin rahaa pimeillä markkinoilla?
Mahtavin lääkeannostuksenne?
16
208
Vastaukset
- Anonyymi
Yksi diapam riitti minulle euforiseen oloon. Reseptiä en tietenkään saanut. Koukuttuisin siihen helposti koska sain siitä heti kunnon kiksit. Sana-solin monivitamiinin ensikerta pärähti tajuntaani, saattoi olla molybdeeni. Sitä kun ei aivan kaikkialta saa. Mistä tietää milloin hommat menee överiksi? Siitä, jos joku teloo itsensä saadakseen keskushermostoon vaikuttavia mömmöjä. Sitäkin kuulemma harrastetaan.
Kuulin kerran kuinka erään ala-asteen pihalta oli löydetty repullinen huumeita. Suomessa tapahtunutta. Ihme touhua. Repullisesta huumeita tuli mieleen repullinen hittejä. Kiitos Eput 🙏. Olen palannut. * Yhä hengissä ☝️. Juon juuri kahvia eli olenko huumeissa ☕️? -💊-. - Anonyymi
Olen pitänyt lääkefirmoja ja apteekkeja pystyssä 7-vuotiaasta asti eli pian 42- vuotta jo. On tullut kiskottua vaikka mitä kipuun vuosien ajan. Ei ihme jos tulee sitten ohessa vähän muutakin vikaa lääkkeistä.
Jasu- Anonyymi
Mutta koitappa laittaa pannulle juustoraastetta, kinkkupaloja, sieniä, katkarapuja, tomaattia ja päälle tortilla lätty. Nam, sitten kaksinkerroin ja syömään.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta koitappa laittaa pannulle juustoraastetta, kinkkupaloja, sieniä, katkarapuja, tomaattia ja päälle tortilla lätty. Nam, sitten kaksinkerroin ja syömään.
JasuOn meinaan vatsa täynnä pitkään. Ja voittaa pizzankin. 🤤
Jasu Anonyymi kirjoitti:
On meinaan vatsa täynnä pitkään. Ja voittaa pizzankin. 🤤
JasuKinkkupalojen sijaan saattaisin kokeilla vebappia.Siinä on enemmän protskua. 💪
- Anonyymi
Lääketiede perustuu pitkälti siihen mitä ihmiskunta on löytänyt ja hyödyntänyt luonnosta, kuten kasveista. Kasvien ainesosista on sitten jalostettu lääkkeitä. Se ei ole puoskaritoimintaa jos henkilö on perillä luonnon antimista ja luontaistuotteista. Lääkefirmat saavat vähemmän rahaa jos ihmiset kykenisivät hoitamaan itse itseään. Ovat ne rohtojen ja pillerien hyötyvaikutukset todellisia tai plaseboa, niin aivan sama. Kunhan ne vain toimivat omalla kohdalla niin sillä on väliä.
Jos on epätoivoinen tilanne terveytensä kanssa niin ei ole juurikaan menetettävää. Silloin voi kokeilla ties mitä hoitomuotoja. Energianvirtaukset <--> akupunktio voisi tarjota lääkkeen siihen että kuona-aineiden poistuminen elimistöstä tehostuisi. Ehkäpä myös mikromuovin? Hulluuden hoitamiseen suosittelen ayahuascaa. -💊-. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääketiede perustuu pitkälti siihen mitä ihmiskunta on löytänyt ja hyödyntänyt luonnosta, kuten kasveista. Kasvien ainesosista on sitten jalostettu lääkkeitä. Se ei ole puoskaritoimintaa jos henkilö on perillä luonnon antimista ja luontaistuotteista. Lääkefirmat saavat vähemmän rahaa jos ihmiset kykenisivät hoitamaan itse itseään. Ovat ne rohtojen ja pillerien hyötyvaikutukset todellisia tai plaseboa, niin aivan sama. Kunhan ne vain toimivat omalla kohdalla niin sillä on väliä.
Jos on epätoivoinen tilanne terveytensä kanssa niin ei ole juurikaan menetettävää. Silloin voi kokeilla ties mitä hoitomuotoja. Energianvirtaukset <--> akupunktio voisi tarjota lääkkeen siihen että kuona-aineiden poistuminen elimistöstä tehostuisi. Ehkäpä myös mikromuovin? Hulluuden hoitamiseen suosittelen ayahuascaa. -💊-.Migreeniä en ole saanut kuriin muulla, kuin tasaisella elämänrytmillä ja katsomalla miten ja mitä syön ja juon ja lääkkeillä.
Muut kivut nyt on sitten suolisto ja hermostoperäisiä joten niihinkin paras lääke on ravinto ja elämänrytmin kuormittamattomuus.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Migreeniä en ole saanut kuriin muulla, kuin tasaisella elämänrytmillä ja katsomalla miten ja mitä syön ja juon ja lääkkeillä.
Muut kivut nyt on sitten suolisto ja hermostoperäisiä joten niihinkin paras lääke on ravinto ja elämänrytmin kuormittamattomuus.
JasuEn yksinkertaisesti voi elää kuten moni muu. Syöden ja juoden miten sattuu, valvien ja nukkuen miten sattuu, stressaava elämä ylipäänsä tuhoaa mut äkkiä kokonaan. Siihen sisältyy myös aistiärsykkeet kuten melu.
Näitä ei tajua ihmiset jotka ei itse kärsi näistä.
Tai pärjää vähällä muutoksella.
Jasu - Anonyymi
S1miti kirjoitti:
Kinkkupalojen sijaan saattaisin kokeilla vebappia.Siinä on enemmän protskua. 💪
Sekin käy tai vaikka pepperoni. Mikä kullekin maistuu. Suosittelen kokeilemaan, helppo ja nopea.
Jasu
- Anonyymi
Jösses s1miti, muista ne napit!
- Anonyymi
En ole tarvinnut vahvaa lääkitystä paitsi sairaalassa.
- Sheena Sairaalassa aikoinaan järkyttävä määrä diapamia, oxyja, normaalit silloiset rivat sekä lyricat. Kyllä Simpsonit nauratti ja ruotsinkielisen huonekaverin kanssa tultiin hyvin juttuun 😂
Taikka joskus muutama vuosi sitten kotosalla temestoja, lyricaa, tramaleja, ataraxeja ja nopeasti tyhjiinkulunut rizlapakkaus. Silloin tuntui että tuli outoja säpsähdyksiä/korahduhksia yöllä eli mahdollisesti jotain pieniä hengityskatkoksia 😬 Onneksi se nokivalkea tapahtui iltapäivällä eikä yöllä. Talo meni viimeistään silloin pilalle, mutta mä olen tässä ja hiukan viisastuneena.- Anonyymi
No huhhuh.. Et varmaan sais noita enää. Olen sinnitellyt jo vuosia kahdella opamoxilla päivässä. Tuokin vaatii nykyään sen, että päihdehoitaja soittaa kerran viikossa.
- Anonyymi
Aika vähän lääkkeitä on tullut syötyä, mitä nyt joskus Buranaa, ehkä allergialääkettä tms. Mitään vakituista lääkitystä ei ole, niin lääkkeiden syömiset ovat aina hetkittäisiä. Joskus olen kokeillut unilääkkeitä, mutta ne eivät sovi minulle alkuunsakaan, niin olen mieluummin ilman.
Ehkä silti tuhdein annos vaiiuttavaa ainetta on olut epiduraali, jos se voi tähän laskea. Sain sen juuri oikeaan aikaan, se tehosi ja toivuin siitä nopeasti. Ihmeellistä, mitä terveydenhuollon ammattilaiset osaavat tehdä.
AletheiasOlen törmäillyt mönkijällä ja koiranulkoiluttaja tärisi löytäessään minut. Jälkeenpäin hihitytti kun paikalle tuli 2 paloautoa, 2 ambulanssia ja poliisipartio.
Ehkäpä se oli hieman liioittelua, kuten pohjanmaalla yleensä on. Toki synnytyksestä en tiedä, mutta aikoinaan sain pestä lapsukaisen ennen kuin vietiin happikaappiin.S1miti kirjoitti:
Olen törmäillyt mönkijällä ja koiranulkoiluttaja tärisi löytäessään minut. Jälkeenpäin hihitytti kun paikalle tuli 2 paloautoa, 2 ambulanssia ja poliisipartio.
Ehkäpä se oli hieman liioittelua, kuten pohjanmaalla yleensä on. Toki synnytyksestä en tiedä, mutta aikoinaan sain pestä lapsukaisen ennen kuin vietiin happikaappiin.Lisäksi täällä sattuu muutenkin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/07c7fffc-dc2b-4cf0-a6ec-669c4cc0ea27
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718