Älkää kysykö miksi.
Eli, mikä on normaalin cd:n tiedosto nimi? Ja miten saan mp3:n muutettua sellaiseksi?
MP3 --> takaisin normaaliksi cd:ksi
9
1607
Vastaukset
- poltto-ohjelmatosaavat tuon tehdä. 
 Valitse "tee musiikkilevy".- poltto-ohjelmatHorus76 kirjoitti:Nerolla? Nerolla minä olen niitä tehnyt. 
 Jo Neron "kevytversiolla" NeroExpressilläkin onnistuu.

- highendistiEt mitenkään onnistu tuossa, sillä silloin kun joku muutti tuon CD:n MP3:ksi olkoon vaikka kuinka hyvällä bitratella (yleensä kuitenkin 128), niin osa audiosignaalista hävisi taivaan tuuliin, eikä sitä enää sinne takaisin saa millään iilvellä. Jos muutat MP3:n takaisin Waviksi jonka poltat CD:ksi niin se kyllä toimii, mutta äänenlaatu on samaa kuraa kuin oli se MP3:kin. 
 Joten unohda..- tpikuvittele että äänenlaatu tuossa parantuisi. 
 Itse olen useinkin polttanut mm. podcasteja jne cd-levylle ennekuin minulla oli mp3-soitinta, ja halusin autoon kuunneltavaa.

- maittoMP3 on tiivistettyä musaa, perkaamalla pois samankaltaisia bittejä ääniaallosta. mp3 musaa on siis harvennettu ja sävyt poistettu. Mitä enemmän bittejä poistetaan sitä huonompi laatu; esim 190 -> 128 /bps on erittäin huono laatu. 
 320/bps on jo melko hyvä laatuinen mp3. Muta ei riitä täyteen Wave laatuun. Ei bittejä saa takaisin ääniaaltoihin polttamalla nerossa eikä muussa ohjelmassa. Siitä tulee mp3 kaltainen.
 Yksi hyvä puoli mp3 on että mahtuu ainakin 120 - 150 kipaletta yhdelle cd levylle- poltto-ohjelmaton kuraa muunnoksen jälkeen, mutta alkuperäisen 
 kysyjän tarkoitus lienee saada niitä soitetuksi
 CD-soittimella joka ei tue MP3:ia.

- A. AallontieTavallinen cd on "audio". Muut ovat "data". 
 On poltettava "audio"-cd, niin sitä voi kuunnella tavallisessa CD-soittimessa.
- hanki näitäJos äänenlaatua arvostat, kannattaa hankkia flac- tai wav- päätteisiä tiedostoja. Äänenlaatu on niissä parempi, ja myös ne voi kopioida cd:lle. 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti725426
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset665192
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut353784
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1052887
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral942762
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k312712
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131971
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161736
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2241599
- 1561394