Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pikkubellu
profiilit
pikkubellu
pikkubellu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: FM Ammatti: Muu Siviilisääty: Naimisissa Lapset: 1
Aloituksia
70
Kommenttia
183
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvä kysymys. Teen freelance-töitä kielentarkastajana, litteroin haastatteluja ja kirjoitan lehtijuttuja puhtaaksi. Tarinoita olen kirjoittanut lapsuudesta asti.
25.04.2008 21:31
Minulla on avustaja, ja vaikkei kuvaamasi tilanne olekaan meille ajankohtainen, ei minulla ainakaan periaatteessa olisi mitään sitä vastaan, että avustajani pitäisi vauvaa mukanaan töissä.
Päinvastoin, suhtautuisin asiaan erittäin myönteisesti, kunhan lapsen hoito ei liikaa vaikeuttaisi avustajan työskentelyä kanssani. Avuntarpeeni on sen verran vähäinen, ettei lapsi luultavasti olisikaan "tiellä", paitsi ehkä koiran ulkoilutuksen aikana.
15.04.2008 23:21
Olen ollut koko ajan aivan varma, että Eero on oma itsensä. Hän oli piinansa jälkeen taatusti vihainen Lauralle - ja syystä - sillä se, mitä hän sanoi "pikku pikku kätösiin" tulevista haavoista, oli tahallista Aaron jäljittelyä.
01.03.2008 19:42
Olen ylpeä Matista ja iloinen siitä, että hänellä kerrankin menee todella hyvin. :) Olin aivan kyllästynyt pelkkiin toilailu-uutisiin.
28.02.2008 23:46
Head iseseisvuspäeva kõigile eestlastele! :)
24.02.2008 13:22
Minulla on ollut huono onni miesten suhteen. 25-vuotiaana minut jätettiin, koska olin neitsyt - ei siis siksi, että halusin olla, vaaN koska kerroin rehellisesti, että olin. Tuon tapauksen jälkeen halusin kiihkeästi "hankkiutua eroon" neitsyydestäni, mutta koska en malttanut tutustua kumppaneihin kunnolla, ei ensimmäisissä kokeiluissa päästy kovin pitkälle. Olen päätynyt siihen, ettei neitsyydestä eroon pääsemisen pidä olla suhteen ainoa tarkoitus.
On minustakin usein tuntunut siltä, etten taida kelvata miehille, koska olen ahdas. Missään tapauksessa en kuitenkaan suosittele kenellekään pikaseksiä täysin tuntemattoman kanssa vain kokemusten saamisen vuoksi. Vaikkette odottaisikaan "sitä oikeaa", malttakaa ainakin tutustua mieheen ja puhua avoimesti seksistä ja muustakin, ennen kuin menette sänkyyn!
15.02.2008 21:21
On äärettömän noloa Kaisa Varikselle jäädä jälleen kiinni dopingista. On ihan oikein, sttä hänen hiihtouransa on nyt ohi.
Silti mielestäni tuollainen pilkkalaulu osoittaa huonoa makua ja lapsellisuutta. En puolusta Varista, mutta toivon hänelle voimia, jos tuo laulu alkaa soida joka tuutista. Variksen häpeä on kyllin suuri ilman julkista pilkkaakin.
Toivottavasti hän ottaa vihdoinkin opikseen!
02.02.2008 00:07
Pieniä te olette. Joku nainen sanoi kerran televisiossa, että hänestä oli ihan kiva olla pieni. Itse käytän usein termiä kääpiökasvuinen, koska olen itsekin lyhyt, mutta minusta ei käytetä tätä määritelmää.
Tosiasiassa mieleni tekisi käyttää sanaa "pikkunen", eikä kyse ole mistään muusta kuin sympatiasta. :)
08.01.2008 23:17
On erittäin surullista lukea tällaista. Toivon sydämestäni sinulle voimia ja parempaa onnea elämässä. Olisi myös kiva tietää sinusta enemmän.
08.01.2008 00:31
Tietääkö joku, kuinka kauan Elina ja Laura ovat vielä mukana?
19.12.2007 23:36
Olen järkyttynyt siitä, että 18-vuotias abiturientti voi olla noin täynnä vihaa koko maailmaa kohtaan. Lähetän syvän osanottoni uhrien omaisille ja kaikille muille kärsimään joutuneille. :(
07.11.2007 21:43
Tarkoitan nimenomaan aukon kireyttä. Eräs mies sanoi, että juuri sisään saaminen oli ongelma. Pitäisi vain löytää sellainen, joka ymmärtäisi hitaasti etenemisen. (En etsi kumppania tältä paöstalta.)
24.09.2007 23:50
Mitä mahdat tarkoittaa rumuudella? Asiat ovat niin suhteellisia, että tulin oikein uteliaaksi. Oletko taas yksi niistä, joille aina sanotaan, että he ovat rumia, vai onko sinulla muista syistä huono itsetunto? Pää pystyyn! :)
Omasta puolestani voin sanoa, etteivät esim. epäsymmetriset kasvonpiirteet haittaa minua. Tarkoitan tätä.
12.09.2007 21:10
Ensimmäiseksi kuulin iskusta chatissa englantilaiselta nettiystävältäni. En ollut edes kuullut Osama bin Ladenista ennen tuota keskustelua. Myöhemmin katsoin uutisia tv:stä ja keskustelin perheen kanssa. Onneksi kaikki amerikkalaiset ystäväni olivat turvassa!
Viime vuonna jotkut tutuistani muuten sanoivat, että olivat aivan kyllästyneitä kuulemaan terrori-iskuista, koska "joka päivä on 'muista syyskuun yhdestoista'". Tavallaan ymmärrän heitä - Amerikassahan päivästä puhutaan vielä monin verroin enemmän kuin täällä.
11.09.2007 13:42
Siitäkö se on kiinni? Minä olen sanonut useita kertoja täälläkin, että haluan nimenomaan soitella miehen kanssa ennen tapaamista. Tämä johtuu siitä, että pidän pitkistä keskusteluista. Ehkä jotkut miehet vain pelästyvät, kun luulevat puhelinnumeronsa antavaa naista liian innokkaaksi.
05.09.2007 17:57
Minäkin haluaisin todella lentää kuumiksella. Saitko lennon lahjaksi? Nehän ovat hirveän kalliita.
Onko pallon korissa mahdollista istua? Tömähtääkö laskeuduttaessa kovasti?
Onnittelut ainutlaatuisesta elämyksestä! :)
04.09.2007 11:58
En unohda milloinkaan, että olin ratsastamassa, kun yksi tallitytöistä huusi: "Tiesittekö, että prinsessa Diana ja se Dodi Al-Fayed ovat kuolleet?" Olin niin tyrmistynyt, että luulin väitettä kamalaksi juoruksi, mutta pakkohan se oli uskoa, kun kotimatkalla kuulin uutisen radiosta. :(
Olin äärettömän surullinen Dianan poikien puolesta, mutta tiesin myös, ettei kukaan voisi koskaan täyttää prinsessan paikkaa brittien sydämissä. Diana oli lämmin ihminen ja maailmalla kiistaton mielipidevaikuttaja.
31.08.2007 23:39
Jätetyksi joutuminen tuntuu aina pahalta. Toivon sinulle voimia ja kaikkea hyvää elämässä. Monet naiset ovat tosiaan naiiveja, ja noin kepeä elämänasenne kuulostaa karmealta. Minäkin uskon ihmisistä hyvää, mutta suhtaudun silti elämään vakavasti.
16.08.2007 16:23
Minkä ihmeen takia juuri kissoja vielä vuosikymmenten valistustyön jälkeen hankitaan vain kesäksi ja hylätään täysin tunteettomasti? Eihän kukaan jätä koiraakaan ypöyksin mökille lähtiessään syksyllä kaupunkiin - ei ainakaan Suomessa. Kissa tarvitsee seuraa ja hellyyttä aivan yhtä paljon kuin koirakin. Myös kilpikonnia valitettavasti hylätään - mutta miksi juuri kisuliineja?
25.07.2007 18:56
Minulle jäi hieman epäselväksi, tarkoitatko pyörätuolissa istuvia naisia vai miehiä. Ikävä kyllä vammaisen naisen on usein vielä vaikeampaa löytää kumppania pysyvään suhteeseen kuin miehen, koska kumppanin ulkonäkö on monille miehille tärkeämpi kuin naisille.
Itse olen kuitenkin tullut siihen tulokseen, että nimenomaan pelkkä seksisuhde voi olla ongelma, jos nainen on vammainen (ei välttämättä pyörätuolissa). Tiedän kokemuksesta, etteivät kaikki asennot onnistu, eikä mies ehkä osaa suhtautua mahdolliseen ahtauteen.
17.07.2007 23:16
5 / 10