eeva.grundstrom

eeva.grundstrom profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Olen vm.-62 ja kahden aikuisen lapsen äiti. Elämänmyönteinen ja tulevaisuuteen valoisasti katsova luonnonläheinen ihminen. En turhaan stressaa ja otan vastaan sen, mikä eteen tulee. Suosikkibändit/artistit: HIM, Nightwish, Sonata Arctica, Amorphis, Apocalyptica, kelttiläinen musiikki Suosikkileffat: Gilbert Grape, Pirates Of The Caribbean trilogia Lempikirjat: Stephen Kingin kirjat Vapaa-aikanani: Ulkoilen, Luen, Nautin luonnosta, musiikin kuuntelu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: kaikki mahdollinen, josta saa aikaan keskustelua Katson tv:stä mieluiten: ulkolaisia sarjoja, True Blood, ulkolaiset leffat Kotieläimet: Kissa En pidä: eläinrääkkääjistä Parhaat matkakohteet: Irlanti Ruoka & juoma: ei ole lempparia Koulutus: Lukio Koulut: rakennusalan opisto Helsinki, Someron lukio Ammatti: Muu Työskentelen: keittiöhommissa Yhdistykset/kerhot: eläinsuojeluyhdistys Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Hakusanat: kissat, Johnny Depp, him, Nightwish

Liittynyt 21v sitten
8 aloitusta · 98 kommenttia
Olen ihan varma, että sinullekin on kumppani jossakin odottamassa. Sinun täytyy vaan lähteä liikkeelle ja mennä juttusille. Olet saattanut hakea naista vääristä paikoista.
Minä naisena olisin ainakin mielissäni, jos joku mies tulisi asiallisesti juttelemaan. Jos en olisi jo naimisissa, saattaisi siitä kehkeytyä muutakin. Itse tapasin mieheni ihan työn lomassa. Ei oltu samassa firmassa töissä, mutta samalla työpaikalla kuitenkin. Itse en koskaan ole torjunut suoralta kädeltä ketään asiallista kaveria. Minusta kaikille täytyy antaa mahdollisuus, sillä tiedä sitä millainen ihana ihminen sieltä paljastuu, kun oppii tuntemaan.
Sinun täytyy vain rohkaistua ja hankkia vaikka harrastus. Älä missään nimessä jää yksin kotiin. Olet kumppanisi ansainnut.Joku nainen varmasti odottaa kaltaistasi kaveria jossakin
Toivon rohkeutta ja onnea sinulle.Älä jää kotiin yksin!
Sinähän se siinä ruikutat ja oikein kunnolla teetkin! Onkos itseltäsi jäänyt kerjätyt tuet saamatta, kun niin hemmetisti ruikutat. Kirjoitat ammattitaidottomuudesta työmarkkinoilla, mutta eipä olisi pahaksi itsellesikään hieman harjoitella sivistynyttä kielenkäyttöä kirjoittelussa. Olet niinkuin kansanedustajat: puhuvat paskaa niinkuin sinäkin. Sinä varmaan haluaisit kaikki psyykesairaat ja invaliditkin työelämään. Ei siinä mitään, sillä joukosta varmaan löytyy ammattitaitoisempia kuin itse olet. Asioilla on aina kaksi puolta ja kaikki ei ole niin mustavalkoista. Understand?