hosikel

![]()
Tyhmyys ei ole mikään syy olla ajattelematta. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
557
Kommenttia
2419
41 % somalimiehistä syyllistyi rikokseen 2012
Vain 41 % Tanskassa asuvista 15-79-vuotiaista somalimiehistä saatiin kiinni rikoksesta vuonna 2012. Lukuun eivät sisäll463Kansalaislaulu 2015
Olet maamme, armahin Suomenmaa, ihanuuksien ihmemaa. Joka niemeen, notkohon saarelmaan vastaanottokeskuksen tahtoisin no263Suomen äänestyskäyttäytyminen YK:ssa
Olen useammaltakin taholta, mm. ulkoministeriön nettisivuilta, yrittänyt saada tietoa siitä miten Suomi äänestää YK:n ja063"Italia pursuaa rikkauksia"
kirjoittaa Helsingin Sanomat tänään. Eipä ollut sellaista Berlusconin aikaan! Italiassa ei silloin ollut kuin korrupti162Halonen lahjoitti 30+ miljoonaa Venäjälle.
Tiistain YLE- uutisissa kerrottiin pres. Halosen valtiovierailusta Venäjälle, Pietariin. Hän oli avaamassa jätevedenpuh861Anneli Auer ja minä olemme syyttömiä!
Kopio kirjelmästä jonka aion lähettää KKO:lle: Otsikon asiakokonaisuuteen viitaten haluaisin avata uudelleen syytteet p061Pieni pyyntö Loistavalle toverille!
Nyt kun Korean Ihmisten Tasavalta on noussut maailman vaikutusvaltaisimpien valtojen eliittiin Suomen valtionjohto voisi361Kepu: miksi Saarikko kannatti Kankea puheenjohtajaksi
Kepun puheenjohtajuus ei ollut halutuinta tavaraa loppukesästä. Raskaan sarjan keput eivät ilmoittautuneet kisaan ollen061Ei Lenin eikä Hitler, vaan Nikolai
Perille mennen se oli Nikolai II jonka ansiosta 1900-luvusta tuli mitä tuli. Hänen armeijansa näet käynnisti liikekanna859DDR ei ollut valtio
Tiitisen listan yhteydessä käytävässä keskustelussa keskitytään "DDR:n" eli "Saksan Demokraattisen Tasavallan" salaisen259Presidentin puheesta "Järkyttyneet"
Presidentti Niinistön puheesta "järkyttyneillä" ja "masentuneilla" ja "vihastuneilla" on yksi yhteinen piirre: kaikki sa457Talous kuntoon!
Seuraavassa ohjelmani, jolla valtiontalouden tervehdyttäminen voidaan aloittaa: Kaikkien jäljessä seuraavien instanssie057- 057
Turhaako höpinää perustuslaissa?
Kun joku on tullut valituksi Suomen tasavallan presidentiksi, hänen pitää lausua eduskunnan edessä seuraavaa: "Minä --,456Pellehyppykisat Salpausselällä "alkavat"
I Kuka muu kuin idiootti suostuisi järjestämään kansainväliset talviurheilukisat viikko MM-kisojen päättymisestä? II Mä056Venäjä-propagandistit Historia-palstalla
Saavatko he rahaa tai rahanarvoisia etuja toistellessaan venäläisten propagandaa kuukaudesta toiseen, vai russofilia-aat1856Venäjä-propagandistit Maailman menoa-palstalla
Saavatko he rahaa tai rahanarvoisia etuja toistellessaan venäläisten propagandaa kuukaudesta toiseen, vai russofilia-aat055Muistelmia vuodesta 1918
Äitivainaan kertamana. Punakapinan aikana oli naapurin mökkiläinen tullut isoäitini kotiin ja sanonut:"Me otetaan sitte155Venäjän troikka kiitää!
USA:n kansantuote henkeä kohti vuodessa on 46.381 $ Venäjän vastaava kansantuote vuodessa on 14.920 $ Lähde: http://fi054Tarkkaile halpisten tarjouksia!
Otsikolla tarkoitan muutakin kuin tarjousten etsimistä ilmoituksista. Ei ole kerta eikä kaksi, kun olen ostanut esimerk254