Vapaa kuvaus

Tyhmyys ei ole mikään syy olla ajattelematta. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

557

Kommenttia

2419

1. 41 % somalimiehistä syyllistyi rikokseen 2012

Vain 41 % Tanskassa asuvista 15-79-vuotiaista somalimiehistä saatiin kiinni rikoksesta vuonna 2012. Lukuun eivät sisäll
    Maailman menoa
    4
    63
  2. Kansalaislaulu 2015

Olet maamme, armahin Suomenmaa, ihanuuksien ihmemaa. Joka niemeen, notkohon saarelmaan vastaanottokeskuksen tahtoisin no
    Pääministeri
    2
    63
  3. Suomen äänestyskäyttäytyminen YK:ssa

Olen useammaltakin taholta, mm. ulkoministeriön nettisivuilta, yrittänyt saada tietoa siitä miten Suomi äänestää YK:n ja
    Yhteiskunta
    0
    63
  4. "Italia pursuaa rikkauksia"

kirjoittaa Helsingin Sanomat tänään. Eipä ollut sellaista Berlusconin aikaan! Italiassa ei silloin ollut kuin korrupti
    Maailman menoa
    1
    62
  5. Halonen lahjoitti 30+ miljoonaa Venäjälle.

Tiistain YLE- uutisissa kerrottiin pres. Halosen valtiovierailusta Venäjälle, Pietariin. Hän oli avaamassa jätevedenpuh
    Maailman menoa
    8
    61
  6. Anneli Auer ja minä olemme syyttömiä!

Kopio kirjelmästä jonka aion lähettää KKO:lle: Otsikon asiakokonaisuuteen viitaten haluaisin avata uudelleen syytteet p
    Maailman menoa
    0
    61
  7. Pieni pyyntö Loistavalle toverille!

Nyt kun Korean Ihmisten Tasavalta on noussut maailman vaikutusvaltaisimpien valtojen eliittiin Suomen valtionjohto voisi
    Maailman menoa
    3
    61
  8. Kepu: miksi Saarikko kannatti Kankea puheenjohtajaksi

Kepun puheenjohtajuus ei ollut halutuinta tavaraa loppukesästä. Raskaan sarjan keput eivät ilmoittautuneet kisaan ollen
    Maailman menoa
    0
    61
  9. Ei Lenin eikä Hitler, vaan Nikolai

Perille mennen se oli Nikolai II jonka ansiosta 1900-luvusta tuli mitä tuli. Hänen armeijansa näet käynnisti liikekanna
    Historia
    8
    59
  10. DDR ei ollut valtio

Tiitisen listan yhteydessä käytävässä keskustelussa keskitytään "DDR:n" eli "Saksan Demokraattisen Tasavallan" salaisen
    Yhteiskunta
    2
    59
  11. Presidentin puheesta "Järkyttyneet"

Presidentti Niinistön puheesta "järkyttyneillä" ja "masentuneilla" ja "vihastuneilla" on yksi yhteinen piirre: kaikki sa
    Maailman menoa
    4
    57
  12. Talous kuntoon!

Seuraavassa ohjelmani, jolla valtiontalouden tervehdyttäminen voidaan aloittaa: Kaikkien jäljessä seuraavien instanssie
    Hallitus
    0
    57
  13. Onnellinen sellainen maa

jota naiset voivat johtaa!
    Maailman menoa
    0
    57
  14. Turhaako höpinää perustuslaissa?

Kun joku on tullut valituksi Suomen tasavallan presidentiksi, hänen pitää lausua eduskunnan edessä seuraavaa: "Minä --,
    Maailman menoa
    4
    56
  15. Pellehyppykisat Salpausselällä "alkavat"

I Kuka muu kuin idiootti suostuisi järjestämään kansainväliset talviurheilukisat viikko MM-kisojen päättymisestä? II Mä
    Maailman menoa
    0
    56
  16. Venäjä-propagandistit Historia-palstalla

Saavatko he rahaa tai rahanarvoisia etuja toistellessaan venäläisten propagandaa kuukaudesta toiseen, vai russofilia-aat
    Historia
    18
    56
  17. Venäjä-propagandistit Maailman menoa-palstalla

Saavatko he rahaa tai rahanarvoisia etuja toistellessaan venäläisten propagandaa kuukaudesta toiseen, vai russofilia-aat
    Maailman menoa
    0
    55
  18. Muistelmia vuodesta 1918

Äitivainaan kertamana. Punakapinan aikana oli naapurin mökkiläinen tullut isoäitini kotiin ja sanonut:"Me otetaan sitte
    Historia
    1
    55
  19. Venäjän troikka kiitää!

USA:n kansantuote henkeä kohti vuodessa on 46.381 $ Venäjän vastaava kansantuote vuodessa on 14.920 $ Lähde: http://fi
    Maailman menoa
    0
    54
  20. Tarkkaile halpisten tarjouksia!

Otsikolla tarkoitan muutakin kuin tarjousten etsimistä ilmoituksista. Ei ole kerta eikä kaksi, kun olen ostanut esimerk
    Maailman menoa
    2
    54