Vapaa kuvaus

Pesunkestävä NIGHTWISH-fani. Yleisesti katsoen, olen melko rock-äijä. Autot ja ralli on lähellä sydäntä.

Asiaa on, mulla ja Karpolla. Siksi syvä KIITOS sille joka oivalsi keksiä tämän huuhaa-pelleilyn... :) Asiallista palautetta ja yhteydenottoa voi lähettää e-maililla.

Sydämeni on varattu, joten turha jaakailla perään.

Suosikkibändit/artistit: Nightwish, Children Of Bodom, dimmu borgir, Slayer, Metallica... RASKAS MUSIIKKI!!

Suosikkileffat: Vaikea sanoa, kun hyllyssä on toinen toistaan parempia klassikoita...

Lempikirjat: Yhden yön tarina-kertomus YÖ-orkesterista, Juha Vuorisen Juoppis-sarja.

Vapaa-aikanani: Katselen televiota, kuuntelen musaa, säädän ja suunnittelen.

Katson tv:stä mieluiten: Pako, suomalaiset sarjat, tietokilpailut... niin ja CSI!!

Kotieläimet: -

En pidä: Hyttyset, räntäsade, periksiantaminen...

Parhaat matkakohteet: Norjan länsirannikko

Ruoka & juoma: Pizza ja kola

Linkit: http://www.nightwish.com

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Koulut: käyty loppuun

Ammatti: Muu

Työskentelen: palkkani eteen

Ase tai siviilipalvelus: suoritettu moitteettomasti 1997

Siviilisääty: sormus sormessa.

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Messenger: ????

Email: ?????

IRC: ?????

Twitter: ?????

Flickr: ?????

Hakusanat: google----chuck norris----enter

Aloituksia

61

Kommenttia

279

1. AVH-potilaan puoliso

Puolisoni sai massiivisen aivoverenvuodon tammikuun lopulla. Hänet leikattiin Oulussa(OYS) ja nyt hän on vaativan kuntou
    Neurologiset sairaudet
    0
    31
  2. ACER PINKKI-miniläppäri

Etsiskelen Acer:in pinkkiin miniläppäriin latausjohtoa. Mahd. tarjoukset sähköpostilla [email protected]
    Yleistä oheislaitteista
    0
    525
  3. Onko tietoa?

Pelaako Suomi Kanadaa vastaan, jos Suomi häviää Slovakialle? Tuli lievää vääntöä kotikatsomossa ja aattelin kysyä kaikki
    Huuhaa
    3
    267
  4. Tiedustelis...

...onko joukossamme joku/joitakin, jotka ovat sairastaneet MYYRÄKUUMEEN lääkärin diagnosoimana? Olisin halukas tietämään
    Huuhaa
    4
    184
  5. Tänään on suuri päivä!

Tänään on moottoroiduin potkukelkan koeajopäivä. Hiukan jännittää.. ;)
    Huuhaa
    12
    350
  6. Tänään tapahtui kummia!!

Olin paikallisessa kirjastossa palauttamassa lainojani. Pahaksi onnekseni huomasin 1 CD-levyn unohtuneen autoni soittime
    Huuhaa
    12
    429
  7. Iloon on monta syytä!

Minä sain iloa langattoman laajakaistan onnistuneesta asennuksesta.
    Huuhaa
    2
    183
  8. Tietokone tökkii!!

Hommasin SONERALTA pc ja laajakaista paketin. No, nyt en pysty asentamaan ns. langatonta laajakaistaa(wlan) koska koneen
    Sonera
    4
    724
  9. TIEDOTE!

Minulla on tänään syntymäpäivä! Täytän tasan 30-vuotta.. ONNEA!!!
    Huuhaa
    4
    428
  10. Jeps...

Mulla on asunto myynnissä! Enempää en kerro, jottei mua sensuroida. HEI VAAN KAIKILLE!!!
    Huuhaa
    0
    205
  11. Vauvaterveiset!

Tyttäreni kasvaa vauhdilla! Hänellä on jo 3 hammasta ja opettelee kovaa vauhtia konttaamisen saloja. Ensi viikolla vietä
    Huuhaa
    1
    249
  12. Olen minäkin vielä...

...Teidän kaikkien harmiksi hengissä! Perhe-elämä, rakastamani työ ja harrasteet pitävät minut liian kiireisenä tähän hö
    Huuhaa
    5
    402
  13. KYYLÄT HUOMIO!

Löysin mielenkiintoisen saitin, josta kaikki KYYLÄT voivat ammentaa iloa! 1. Mene Googleen ja hae hakusanalla WEB-KAME
    Huuhaa
    8
    832
  14. Epävirallinen kaste

Olemme avovaimoni kanssa tulleet siihen tulokseen, että haluamme ristiä epävirallisesti heinäkuun 31. päivä syntyneen va
    Huuhaa
    7
    947
  15. Arvisat HuuHaalaiset!!

Minusta tuli tänä aamuna isä kello 06.54. Tyttö se sieltä putkahti ja niin ihana ettei meinaa osata olla! Painoa oli 441
    Huuhaa
    21
    823
  16. Onko täällä...

...meitsin inttikavereita? Vihjeeksi suoritin palveluksen Oulun Hiukkavaarassa, alkaen tammikuussa 1997.
    Huuhaa
    4
    323
  17. Hiukkavaara, Tkk 1/97 kom.jk. HUOM!

Inttikavereita metsästelen! Siis jos olit Oulun Hiukkavaarassa suorittamassa isänmaallista velvoitetta, Tukikomppania ko
    Etsintäkuulutus
    1
    375
  18. Löytyykö läppäriini...

...uutta akkua? Tai siis tietenkin löytyy, olen jo kysellyt paikallisesta ATK-firmasta. Se vaan tahtoo maksaa koneen hin
    Tietokoneet
    2
    305
  19. Huomenta!

Mää heräsin juuri! Enkä Mää ole tampereelta, mää olen Pohojanmaalta! Mutten sanu sen tarkeemmin, notta ette tule kyläile
    Huuhaa
    2
    190
  20. Heippa!

Tulin eilen takaisin Suomeen Brasiliasta. Oli työkeikka siellä, lähellä Fortalezaa. Kaikki meni ihan hienosti ja nyt mai
    Huuhaa
    10
    355