Vapaa kuvaus

Pesunkestävä NIGHTWISH-fani. Yleisesti katsoen, olen melko rock-äijä. Autot ja ralli on lähellä sydäntä.

Asiaa on, mulla ja Karpolla. Siksi syvä KIITOS sille joka oivalsi keksiä tämän huuhaa-pelleilyn... :) Asiallista palautetta ja yhteydenottoa voi lähettää e-maililla.

Sydämeni on varattu, joten turha jaakailla perään.

Suosikkibändit/artistit: Nightwish, Children Of Bodom, dimmu borgir, Slayer, Metallica... RASKAS MUSIIKKI!!

Suosikkileffat: Vaikea sanoa, kun hyllyssä on toinen toistaan parempia klassikoita...

Lempikirjat: Yhden yön tarina-kertomus YÖ-orkesterista, Juha Vuorisen Juoppis-sarja.

Vapaa-aikanani: Katselen televiota, kuuntelen musaa, säädän ja suunnittelen.

Katson tv:stä mieluiten: Pako, suomalaiset sarjat, tietokilpailut... niin ja CSI!!

Kotieläimet: -

En pidä: Hyttyset, räntäsade, periksiantaminen...

Parhaat matkakohteet: Norjan länsirannikko

Ruoka & juoma: Pizza ja kola

Linkit: http://www.nightwish.com

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Koulut: käyty loppuun

Ammatti: Muu

Työskentelen: palkkani eteen

Ase tai siviilipalvelus: suoritettu moitteettomasti 1997

Siviilisääty: sormus sormessa.

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Messenger: ????

Email: ?????

IRC: ?????

Twitter: ?????

Flickr: ?????

Hakusanat: google----chuck norris----enter

Aloituksia

61

Kommenttia

279

1. Liikaa lisävaloja?

Omistan vuoden 2003 Hyundain ja ajattelin laittaa lisää pituutta pitkiin. Eli tarkoitus olisi asentaa 3kpl lisäpitkiä no
    Kori ja valot
    22
    13111
  2. Varashälytin autoon.

Olen päättänyt asennuttaa varashälyttimen autooni. Mikähän olis paras/toimivin merkki ja malli? Kokemuksia on ollu DEFA:
    4
    6274
  3. LOGON POISTO?

Mulla on Saunalahti Ykkönen-liittymä ja haluaisin poistattaa tuon typerän operaattorilogon. Tietääkö kukan miten se onni
    Nokia-puhelimet
    6
    5277
  4. Nivustyrästä.

Olen parasta aikaa Seinäjoen keskussairaalassa toipumassa nivustyrän leikkauksesta. Toimenpiteen piti olla rutiini, mutt
    Leikkaus
    6
    2248
  5. Mikä on...

...paras tai hauskin havaitsemasi teksti pipossa, lippiksessä tai paidassa? Itse olen eniten huvittunut tekstistä "PALIK
    Huuhaa
    50
    1946
  6. ICE-tunnuksesta

Lueskelin tovi sitten teksti-TV:ltä tästä uudesta tunnuksesta, jolla esim. hoitohenkilökunta saa tietoonsa potilaan/uhri
    Huuhaa
    31
    1391
  7. Epävirallinen kaste

Olemme avovaimoni kanssa tulleet siihen tulokseen, että haluamme ristiä epävirallisesti heinäkuun 31. päivä syntyneen va
    Huuhaa
    7
    947
  8. Vastatkaapa tähän!

Oi te kaikkitietävät, viisaat ja nokkelat huuhaalaiset... Millä kädetön mies raapii kutiavaa selkäänsä?? Mulla ainakaan
    Huuhaa
    19
    843
  9. KYYLÄT HUOMIO!

Löysin mielenkiintoisen saitin, josta kaikki KYYLÄT voivat ammentaa iloa! 1. Mene Googleen ja hae hakusanalla WEB-KAME
    Huuhaa
    8
    832
  10. MISSÄ VOI KATSOA...

...videon HARD ROCK HALLELUJAH by LORDI? Alla on paljon linkkejä, mutta ei vain onnistu. Kertokaa joku tietoinen mulle,
    Euroviisut
    8
    831
  11. Arvisat HuuHaalaiset!!

Minusta tuli tänä aamuna isä kello 06.54. Tyttö se sieltä putkahti ja niin ihana ettei meinaa osata olla! Painoa oli 441
    Huuhaa
    21
    823
  12. Joulu Turussa...

Olen aina haaveillut viettäväni joulua Suomen Turussa. Nyt näin on käymässä ja olen silti naama norsunvitulla.. Miksikö?
    Huuhaa
    18
    734
  13. Tietokone tökkii!!

Hommasin SONERALTA pc ja laajakaista paketin. No, nyt en pysty asentamaan ns. langatonta laajakaistaa(wlan) koska koneen
    Sonera
    4
    724
  14. Ken tietää..?

Arvatkaapa ihmiset paljonko on matkaa Turusta Alavudelle(reitti seuraavasti:Turku-Tampere-Kuru-Alavus) Hyväksyn vastauks
    Huuhaa
    24
    691
  15. Käännä englanniksi, lue suomeksi!

KYNÄ ON AUTO MITÄ(goes like peniskarvat.. :)
    Huuhaa
    4
    581
  16. ACER PINKKI-miniläppäri

Etsiskelen Acer:in pinkkiin miniläppäriin latausjohtoa. Mahd. tarjoukset sähköpostilla [email protected]
    Yleistä oheislaitteista
    0
    525
  17. Heippa!

Minä täällä. Olen hienostuneessa humalatilassa ja käppäilen murtuneen nilkkani takia apujalkoihin nojaten. Olen onnellin
    Huuhaa
    13
    522
  18. KÄNNYYN...

Mitä laitteita/toimintoja olisit valmis näkemään tulevaisuuden matkapuhelimessa? Itselläni välähti tänään töissä, et ALK
    Huuhaa
    12
    508
  19. Nokia 6680

Ostin upouuden puhelimen, siis Nokia 6680. Nyt olen kiinnostunut kuulemaan, onko ko. puhelimesta minkälaista palautetta?
    Nokia-puhelimet
    2
    467
  20. Heipä hei!!

Mä meen ny saunahan! Olen likainen, mutten Harry... :)
    Huuhaa
    15
    458