nw4ever
Pesunkestävä NIGHTWISH-fani. Yleisesti katsoen, olen melko rock-äijä. Autot ja ralli on lähellä sydäntä.
Asiaa on, mulla ja Karpolla. Siksi syvä KIITOS sille joka oivalsi keksiä tämän huuhaa-pelleilyn... :) Asiallista palautetta ja yhteydenottoa voi lähettää e-maililla.
Sydämeni on varattu, joten turha jaakailla perään.
Suosikkibändit/artistit: Nightwish, Children Of Bodom, dimmu borgir, Slayer, Metallica... RASKAS MUSIIKKI!!
Suosikkileffat: Vaikea sanoa, kun hyllyssä on toinen toistaan parempia klassikoita...
Lempikirjat: Yhden yön tarina-kertomus YÖ-orkesterista, Juha Vuorisen Juoppis-sarja.
Vapaa-aikanani: Katselen televiota, kuuntelen musaa, säädän ja suunnittelen.
Katson tv:stä mieluiten: Pako, suomalaiset sarjat, tietokilpailut... niin ja CSI!!
Kotieläimet: -
En pidä: Hyttyset, räntäsade, periksiantaminen...
Parhaat matkakohteet: Norjan länsirannikko
Ruoka & juoma: Pizza ja kola
Linkit: http://www.nightwish.com
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Koulut: käyty loppuun
Ammatti: Muu
Työskentelen: palkkani eteen
Ase tai siviilipalvelus: suoritettu moitteettomasti 1997
Siviilisääty: sormus sormessa.
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Messenger: ????
Email: ?????
IRC: ?????
Twitter: ?????
Flickr: ?????
Hakusanat: google----chuck norris----enter
Aloituksia
61
Kommenttia
279
Liikaa lisävaloja?
Omistan vuoden 2003 Hyundain ja ajattelin laittaa lisää pituutta pitkiin. Eli tarkoitus olisi asentaa 3kpl lisäpitkiä no2213111Varashälytin autoon.
Olen päättänyt asennuttaa varashälyttimen autooni. Mikähän olis paras/toimivin merkki ja malli? Kokemuksia on ollu DEFA:46274LOGON POISTO?
Mulla on Saunalahti Ykkönen-liittymä ja haluaisin poistattaa tuon typerän operaattorilogon. Tietääkö kukan miten se onni65277Nivustyrästä.
Olen parasta aikaa Seinäjoen keskussairaalassa toipumassa nivustyrän leikkauksesta. Toimenpiteen piti olla rutiini, mutt62248Mikä on...
...paras tai hauskin havaitsemasi teksti pipossa, lippiksessä tai paidassa? Itse olen eniten huvittunut tekstistä "PALIK501946ICE-tunnuksesta
Lueskelin tovi sitten teksti-TV:ltä tästä uudesta tunnuksesta, jolla esim. hoitohenkilökunta saa tietoonsa potilaan/uhri311391Epävirallinen kaste
Olemme avovaimoni kanssa tulleet siihen tulokseen, että haluamme ristiä epävirallisesti heinäkuun 31. päivä syntyneen va7947Vastatkaapa tähän!
Oi te kaikkitietävät, viisaat ja nokkelat huuhaalaiset... Millä kädetön mies raapii kutiavaa selkäänsä?? Mulla ainakaan19843KYYLÄT HUOMIO!
Löysin mielenkiintoisen saitin, josta kaikki KYYLÄT voivat ammentaa iloa! 1. Mene Googleen ja hae hakusanalla WEB-KAME8832MISSÄ VOI KATSOA...
...videon HARD ROCK HALLELUJAH by LORDI? Alla on paljon linkkejä, mutta ei vain onnistu. Kertokaa joku tietoinen mulle,8831Arvisat HuuHaalaiset!!
Minusta tuli tänä aamuna isä kello 06.54. Tyttö se sieltä putkahti ja niin ihana ettei meinaa osata olla! Painoa oli 44121823Joulu Turussa...
Olen aina haaveillut viettäväni joulua Suomen Turussa. Nyt näin on käymässä ja olen silti naama norsunvitulla.. Miksikö?18734Tietokone tökkii!!
Hommasin SONERALTA pc ja laajakaista paketin. No, nyt en pysty asentamaan ns. langatonta laajakaistaa(wlan) koska koneen4724Ken tietää..?
Arvatkaapa ihmiset paljonko on matkaa Turusta Alavudelle(reitti seuraavasti:Turku-Tampere-Kuru-Alavus) Hyväksyn vastauks24691- 4581
ACER PINKKI-miniläppäri
Etsiskelen Acer:in pinkkiin miniläppäriin latausjohtoa. Mahd. tarjoukset sähköpostilla [email protected]0525Heippa!
Minä täällä. Olen hienostuneessa humalatilassa ja käppäilen murtuneen nilkkani takia apujalkoihin nojaten. Olen onnellin13522KÄNNYYN...
Mitä laitteita/toimintoja olisit valmis näkemään tulevaisuuden matkapuhelimessa? Itselläni välähti tänään töissä, et ALK12508Nokia 6680
Ostin upouuden puhelimen, siis Nokia 6680. Nyt olen kiinnostunut kuulemaan, onko ko. puhelimesta minkälaista palautetta?2467- 15458