nw4ever
Pesunkestävä NIGHTWISH-fani. Yleisesti katsoen, olen melko rock-äijä. Autot ja ralli on lähellä sydäntä.
Asiaa on, mulla ja Karpolla. Siksi syvä KIITOS sille joka oivalsi keksiä tämän huuhaa-pelleilyn... :) Asiallista palautetta ja yhteydenottoa voi lähettää e-maililla.
Sydämeni on varattu, joten turha jaakailla perään.
Suosikkibändit/artistit: Nightwish, Children Of Bodom, dimmu borgir, Slayer, Metallica... RASKAS MUSIIKKI!!
Suosikkileffat: Vaikea sanoa, kun hyllyssä on toinen toistaan parempia klassikoita...
Lempikirjat: Yhden yön tarina-kertomus YÖ-orkesterista, Juha Vuorisen Juoppis-sarja.
Vapaa-aikanani: Katselen televiota, kuuntelen musaa, säädän ja suunnittelen.
Katson tv:stä mieluiten: Pako, suomalaiset sarjat, tietokilpailut... niin ja CSI!!
Kotieläimet: -
En pidä: Hyttyset, räntäsade, periksiantaminen...
Parhaat matkakohteet: Norjan länsirannikko
Ruoka & juoma: Pizza ja kola
Linkit: http://www.nightwish.com
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Koulut: käyty loppuun
Ammatti: Muu
Työskentelen: palkkani eteen
Ase tai siviilipalvelus: suoritettu moitteettomasti 1997
Siviilisääty: sormus sormessa.
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Messenger: ????
Email: ?????
IRC: ?????
Twitter: ?????
Flickr: ?????
Hakusanat: google----chuck norris----enter
Aloituksia
61
Kommenttia
279
AVH-potilaan puoliso
Puolisoni sai massiivisen aivoverenvuodon tammikuun lopulla. Hänet leikattiin Oulussa(OYS) ja nyt hän on vaativan kuntou031ACER PINKKI-miniläppäri
Etsiskelen Acer:in pinkkiin miniläppäriin latausjohtoa. Mahd. tarjoukset sähköpostilla [email protected]0525Onko tietoa?
Pelaako Suomi Kanadaa vastaan, jos Suomi häviää Slovakialle? Tuli lievää vääntöä kotikatsomossa ja aattelin kysyä kaikki3267Tiedustelis...
...onko joukossamme joku/joitakin, jotka ovat sairastaneet MYYRÄKUUMEEN lääkärin diagnosoimana? Olisin halukas tietämään4184- 12350
Tänään tapahtui kummia!!
Olin paikallisessa kirjastossa palauttamassa lainojani. Pahaksi onnekseni huomasin 1 CD-levyn unohtuneen autoni soittime12429- 2183
Tietokone tökkii!!
Hommasin SONERALTA pc ja laajakaista paketin. No, nyt en pysty asentamaan ns. langatonta laajakaistaa(wlan) koska koneen4724- 4428
Jeps...
Mulla on asunto myynnissä! Enempää en kerro, jottei mua sensuroida. HEI VAAN KAIKILLE!!!0205Vauvaterveiset!
Tyttäreni kasvaa vauhdilla! Hänellä on jo 3 hammasta ja opettelee kovaa vauhtia konttaamisen saloja. Ensi viikolla vietä1249Olen minäkin vielä...
...Teidän kaikkien harmiksi hengissä! Perhe-elämä, rakastamani työ ja harrasteet pitävät minut liian kiireisenä tähän hö5402KYYLÄT HUOMIO!
Löysin mielenkiintoisen saitin, josta kaikki KYYLÄT voivat ammentaa iloa! 1. Mene Googleen ja hae hakusanalla WEB-KAME8832Epävirallinen kaste
Olemme avovaimoni kanssa tulleet siihen tulokseen, että haluamme ristiä epävirallisesti heinäkuun 31. päivä syntyneen va7947Arvisat HuuHaalaiset!!
Minusta tuli tänä aamuna isä kello 06.54. Tyttö se sieltä putkahti ja niin ihana ettei meinaa osata olla! Painoa oli 44121823Onko täällä...
...meitsin inttikavereita? Vihjeeksi suoritin palveluksen Oulun Hiukkavaarassa, alkaen tammikuussa 1997.4323Hiukkavaara, Tkk 1/97 kom.jk. HUOM!
Inttikavereita metsästelen! Siis jos olit Oulun Hiukkavaarassa suorittamassa isänmaallista velvoitetta, Tukikomppania ko1374Löytyykö läppäriini...
...uutta akkua? Tai siis tietenkin löytyy, olen jo kysellyt paikallisesta ATK-firmasta. Se vaan tahtoo maksaa koneen hin2305Huomenta!
Mää heräsin juuri! Enkä Mää ole tampereelta, mää olen Pohojanmaalta! Mutten sanu sen tarkeemmin, notta ette tule kyläile2190Heippa!
Tulin eilen takaisin Suomeen Brasiliasta. Oli työkeikka siellä, lähellä Fortalezaa. Kaikki meni ihan hienosti ja nyt mai10355