Vapaa kuvaus

En meinannut saada nickiä rekisteröityä, kun aina oli joku ehtinyt ensin. Yritin useita erilaisia ja kun mikään ei tuntunut kelpaavan, niin väkisinkin siinä ryhtyi ajattelemaan aina uutta yrittäessään, että tääkin on jo "ehkä rekisteröity", kuten sitten olikin. Lopulta päätin sorvata itselleni nickin tuosta mikä on lainausmerkeissä. Ensimmäisestä otin synonyymin ja jälkimmäisen väänsin ensin murteelliseksi, jonka anagrammin sain jouhevasti sopimaan tuon ensimmäisen kanssa yhteen kirjoitettuna. Näin syntyi Kairakettu, jonka rekisteröintikin onnistui. "Mese"-nimeni on tuo sama. Aikaisemmin tuossa vieressä oli kohta, jossa luki, että asun ulkomailla. Ei lue enää, mutta en ole muuttanutkaan. Linkit: http://www.lyricsfreak.com/d/dire-straits/40681.html, http://www.youtube.com/watch?v=CF_-ThDLF34 Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

1393

Kommenttia

10579

  1. EU alkaa syynäämään käteistä

    http://www.hs.fi/talous/artikkeli/EUn jäsenmaat ryhtyvät seuraamaan käteisen rahan liikkumista/1135227157706 EU:n aluee
    Maailman menoa
    1
    245
  2. Vesistöille pelastussuunnitelma

    No niin ovat Suomen vesistöt jo niin huonossa jamassa, että tarvitsevat jo oikein pelastussuunnitelman. Melkoinen määrä
    Maailman menoa
    5
    243
  3. Norjassa varoitellaan

    Ääri-islamilaisten mielestä norjalaisten läsnäolo Afganistanissa on riittävä syy terrori-iskuihin. http://www.iltalehti
    Maailman menoa
    1
    242
  4. Yleistyykö sähköautot?

    Siis ladattavat sellaiset? Ainakin ympäristöministeri Paula Lehtomäki uskoo polttomoottorin osoittautuvan vanhentuneeksi
    Maailman menoa
    9
    242
  5. Auton kokoinen kilpikonna löytyi

    http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/tutkija-loysi-auton-kokoisen-kilpikonnan/art-1288470320338.html Ennen oli vissiin ka
    Maailman menoa
    5
    241
  6. Aarnion ajojahti, ketä taustalla?

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014060718376394_uu.shtml http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014060718376680_uu.shtml Vo
    Maailman menoa
    34
    241
  7. Oliko Lipponen "Mungo"?

    Vaikuttaa tuo Lipponen tosiaan ottaneen "pultit" Stasi-keskustelusta: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.
    Maailman menoa
    1
    241
  8. Suomesta löytyi öljyä!

    http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1623423 Siellä sitä on, ei muuta kuin hakemaan.
    Maailman menoa
    3
    241
  9. Poliisit hämäräasekauppiaina?

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/200809168277010_uu.shtml Eipä mikään yllätys, itsekin aikoinaan paljastin erään poliisi
    Maailman menoa
    7
    240
  10. Poroa ei väistetä

    Voi prkl kun minun kirjoituksia olisi luettu enemmän ja ymmärretty luettu teksti. Liikennepalstalla olen aikoinaan muuta
    Maailman menoa
    6
    240
  11. Abhasia mukaan sotaan

    http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200808098074417_ul.shtml Nyt siis saivat Georgian stalinistit abhasialaisetkin kimppuu
    Maailman menoa
    2
    238
  12. Mitä Bush räksyttää?

    http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200808118086159_ul.shtml Ottaako pojulla päähän, kun ei taida saadakaan Georgiasta jal
    Maailman menoa
    4
    237
  13. Ford ja GM konkkaan?

    Tuollainen mahdollisuus ilmeisesti on: http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2008/10/1548
    Maailman menoa
    3
    237
  14. "Siivouspäivä" oululaisittain?

    http://www.otit.fi/~sik/kaitovayla/
    Maailman menoa
    3
    237
  15. Bush oli pikkuhitler ja mengele

    Aamulla Ruotsin puolta ajaessani kuuntelin Suomen radioa niin pitkään kuin kuuluvuutta riitti. Jossain vaiheessa aiheena
    Maailman menoa
    11
    236
  16. Myyttejä alkoholista

    http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/terveys.asp?id=1680200 Minulle ei tule koskaan edes krapulaa, vaikka alkoholia käytän
    Maailman menoa
    4
    236
  17. Kaksi ydinasiantuntijaa siepattu

    No nyt on sitten talibaneilla kaksi ydinasiantuntijaa hallussaan. Jos sieppaus oli suunniteltu, niin millehän heillä on
    Maailman menoa
    3
    236
  18. Mihin tullimiehillä kiire?

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015041219506088_uu.shtml Kahvihammastako pakotti, vai mihin niin kiire, että tolppa sa
    Maailman menoa
    2
    236
  19. Muslimit lisääntyy

    http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2009080910052650_ul.shtml Huonosti käy. Väkeä on jo muutenkin liikaa.
    Maailman menoa
    18
    235
  20. Joko Genesaretin pinnalla voi kävellä?

    Edellisestä huhutusta sadun kävelystä onkin jo kulunut aikaa, nyt vois kohta taas onnistua, jos säät sen sallivat. https
    Maailman menoa
    3
    234