Vapaa kuvaus

Kunnon kuva tulee marraskuussa 2017, kun olen rentoutunut ja nukkunut, toisin kuin tuossa kuvassa lähes kahden vuorokauden valvomisen jälkeen. Toivottavasti et menetä yöuniasi tämän kuvan johdosta ;) Juttuni ovat kaksimielisiä ja ihan seinästä revittyjä, mutta tarvittaessa voin antaa sinulle vinkkejä psykiatreista, mikäli chattaily kanssani aiheuttaa sinulle pahoja oireita. Myös heteromiehet voivat chattailla kanssani,kunhan nämä kolme asiaa liittyvät keskusteluihin: 1.Viina/ tupakka 2.Kauniit naiset 3.Nopeat autot Mitään intiimikeskusteluja en tarvitse elämääni miesten kanssa. Mailailla voi :[email protected] Linkit: http://www.Cosworthrsclub.com Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Email: [email protected] IRC: Rstuning

Aloituksia

1

Kommenttia

32

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Kyllähän se totta on,että äänieristys on vähän huonompi,kuin 2000-luvulla rakennetut. Väliovi on melko hyvä ratkaisu niin ei ihan porraskäytyvä äänet kuulu tms. Ainahan se on jollain valittamisen aihetta.

    Itse olen asunut monessa suomen kaupungissa eri luvulla rakennetuissa asunnoissa niin kyllä sitä ääntä aina kuuluu..

    Oma-asuntoni mitä yritän tässä hieman tarjota,niin on päätyhuoneisto ja isommalla vessalla. Olen joskus aikoinaan asunut kyseisessä asunnossa ja ei mulla ainakaan ihan normaali työntekijänä ollut mitään ongelmaa olla siellä.

    Sai nukkua ja tulihan sitä nuorempana liikuskeltua yökerhoissa. Sinne oli ainakin lyhyt matka. Oli foxia ja panimoa siihen aikaan. Kävellen baariin ja kontaten kotiin.

    Tykkäsin myös kesäiltoina istuskella sisäpihalla ja ottaa muutaman oluen ja ns.nauttia kemiläistä unelmaa.

    Joskus kuului ääntä,mut ehkä on liikaa aikaa jos alkaa ääniä kuuntelemaan.

    Keminkin tasoisessa kaupungissa, niin keskustan asuntoja ei hirveästi ole koskaan tarjolla ainakaan kaksiota alle 500 eurolla kuukaudessa.Sähkö tietenkin erikseen ja asunnossa on oma vesimittari,mutta vedestä on otettu se alle 20e kuukaudessa. Sisältyy vuokraan yksi vesi.


    Kyseiseen taloyhtiöön ei ole tulossa nyt mitään remontteja. On niin vanha taloyhtiö,että kaikki remontit on tehty paitsi viemäröinnin yhdistäminen kaupungin verkkoon. Putkiremontit jne remontit on tehty vuosia sitten.

    Voihan sitä muuttaa takajärvelle tai mihin vaan,vaikka rytikariin jos tykkää siellä asua ja ei tarvitse kemin tasoista kaupungin vilskettä.

    Takajärvellä tapahtui välikohtaus muutama yö sitten. Henkirikos.

    Mut kemihän on tuttu rikollistilastoista ja kaupungin haukkumisesta.
  2. täällä hirvee tinkaus..

    mites renkaat? tietysti vanne niin solmussa et pistää täristää? vai onko kuski niin kännissä?? hah hah hah..