Vuokra-asunto Kemistä

kohta kiire

Olemme muuttamassa Kemiin keväällä ja olemme etsineet edullista kaksiota/kolmiota. Tapaninkadulta saisimme ihmeen edullisesti kerrostalo asunnon. Koulu ja päiväkotikin ovat lähellä ja se olisi iso etu meille autottomille. Minkälainen tuo alue on lapsiperheelle? Minkälaiset ovat bussikyydit keskustaan?
Kertokaa jotka tietävät. Toisena paikkana on Oklaholmankatu mutta se on liian kaukana.

14

534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toope123

      vanahempia ja nuorempia ja lapsiperheitä on. kaupat aika kaukana. elämää ja vilskettä riittää suosittelen lämpimästi lapsipeheille

    • 10+14

      Voihan sitä aina muuttaa jos ei miellytä, pakkoko se on ensimmäiseen jäädä.

      • vaihto ehto

        Muutosta kumminkin tulee aina jotain lisäkustannuksia, pitää hankkia sitä ja tätä.
        Oletteko huomanneet Kemin asuntojen halvat hinnat? Jos tyydytte vuokratonttiin, ei omakotitalo paljon maksa.
        Laina varmaan järjestyy.

        Itse ostimme kerrostalosta, kun ei ole lapsia.


    • Uskon,että minulla olisi jossain maaliskuu-huhtikuu akselilla asunto vapaana.

      Asunto voi olla,ehkä pieni perheelle. Tietenkin riippuu siitä,että montako lasta on yksi vai enemmän?

      Asuntoni sijaitsee S-marketin vieressä Keskuspuistokadulla.

      Perus kaksio 51neliötä. Asunnon kunto on Huippu,Hyvä,kohtailainen,tyydyttävä,huono akselilla sellanen kohtalaisen ja tyydyttävän vaiheilla.

      Sellaiselle sopiva,jolle ei tarvitse ihan olla priimaa. Asuntoon olen kyllä suunnitellut isohkoha keittiöremonttia jossain vaiheessa ja kaikki piirustukset ja materiaalit on valmiina (Remontin tekee noin viikossa,purusta valmiiseen)

      Ota yhteyttä [email protected] niin saa lisätietoja.

      Myöskin voin muillekin "tarjota" asuntoa.

      Tällä hetkellä on vuokralainen,mutta ei asu enään paikkakunnalla ja odottelen,että milloin sanoo itsensä irti asunnosta.

    • Hyyryläinen
    • Kohta kiire

      Nimimrkille hyyryläinen,kiitos hyvästä linkistä. Pitääkin harkita perusteelisesti asunnon paikkaa.

    • Voin edelleenkin tarjota asuntoa. Asunto vapautuukin nyt Helmikuussa.

      Hyvä taloyhtiö. Myöskin rauhallinen. Kaikki palvelut lähellä. Talossa paljon vanhuksia,mutta myöskin nuoria löytyy.

      Sähköpostilla saa enempi tietoja.

      Autottomalle mahtipaikka asua. Kaupungissa yleensä autopaikan on vaikea saada. Tässäkin taloyhtiössä on autoparkki etupihalla,mutta jono on melko pitkä.

      Mun mielestä vuokrakaan ei ole ryöstöhinta.

      • kiinnostunut1

        nimimerkille Rstuning, Olisin kiinnostunut asunnosta. Haluaisin tietää paljonko on vuokra ja sisältyykö siihen sähkö ja vesi?Ovatko lemmikit sallittuja?


      • Ei hyvä....
        kiinnostunut1 kirjoitti:

        nimimerkille Rstuning, Olisin kiinnostunut asunnosta. Haluaisin tietää paljonko on vuokra ja sisältyykö siihen sähkö ja vesi?Ovatko lemmikit sallittuja?

        Jos se on se keskuspuistokatu 4 niin ääneneristys on surkea, toinen on hissin perkele joka kolisee.


    • jjjjpppp2

      hvyä taloyhtiö? kuka sen määrittelee ja miten?

    • Nmimerkki2

      Hyvässä taloyhtiössä budjetti on plussalla.

      Pienet remontit pystyy hoitaan rahaston kautta eikä tarvitse erikseen maksattaan vielä lisäksi asukkaita (omistajia siis)

      Sellaista kerrostaloa ei ole olemassakaan josta ei kuuluis ääntä hissistä tai porraskäytävistä.

      Jos ei kestä asua kerrostalossa niin sitten se täytyy asuinpaikka määrittää uudelleen.

      Tuollahan lukee tyypillä,että ottaa sähköpostilla yhteyttä.

      • X-asukas

        Keskuspuistokatu 4:ssä on niin sanotut kananpaskaseinät eli ei ääneneristystä ollenkaan. Saa selvää sanoista että mitä naapurit puhuu,kaikki pienet kolauksetkin kuuluu selvästi. Minun aikana asu paljon asukkaita jotka asu vain 2 kuukautta ja muuttivat pois.50-luvulla ei paljon välitetty ääneneristyksestä,4 on rakennettu -56.Kannattaa muuttaa uudempaan kerrostaloon,niissä on myös hiljaisemmat hissit.


    • aaaaaa111

      Oklaholmankadulla asuu maahanmuuttajia tai muuta hämärää porukkaa. Tapaninkadulle takaisin - ei kiitos. Ei täällä kulje bussit sun muut...

    • Kyllähän se totta on,että äänieristys on vähän huonompi,kuin 2000-luvulla rakennetut. Väliovi on melko hyvä ratkaisu niin ei ihan porraskäytyvä äänet kuulu tms. Ainahan se on jollain valittamisen aihetta.

      Itse olen asunut monessa suomen kaupungissa eri luvulla rakennetuissa asunnoissa niin kyllä sitä ääntä aina kuuluu..

      Oma-asuntoni mitä yritän tässä hieman tarjota,niin on päätyhuoneisto ja isommalla vessalla. Olen joskus aikoinaan asunut kyseisessä asunnossa ja ei mulla ainakaan ihan normaali työntekijänä ollut mitään ongelmaa olla siellä.

      Sai nukkua ja tulihan sitä nuorempana liikuskeltua yökerhoissa. Sinne oli ainakin lyhyt matka. Oli foxia ja panimoa siihen aikaan. Kävellen baariin ja kontaten kotiin.

      Tykkäsin myös kesäiltoina istuskella sisäpihalla ja ottaa muutaman oluen ja ns.nauttia kemiläistä unelmaa.

      Joskus kuului ääntä,mut ehkä on liikaa aikaa jos alkaa ääniä kuuntelemaan.

      Keminkin tasoisessa kaupungissa, niin keskustan asuntoja ei hirveästi ole koskaan tarjolla ainakaan kaksiota alle 500 eurolla kuukaudessa.Sähkö tietenkin erikseen ja asunnossa on oma vesimittari,mutta vedestä on otettu se alle 20e kuukaudessa. Sisältyy vuokraan yksi vesi.


      Kyseiseen taloyhtiöön ei ole tulossa nyt mitään remontteja. On niin vanha taloyhtiö,että kaikki remontit on tehty paitsi viemäröinnin yhdistäminen kaupungin verkkoon. Putkiremontit jne remontit on tehty vuosia sitten.

      Voihan sitä muuttaa takajärvelle tai mihin vaan,vaikka rytikariin jos tykkää siellä asua ja ei tarvitse kemin tasoista kaupungin vilskettä.

      Takajärvellä tapahtui välikohtaus muutama yö sitten. Henkirikos.

      Mut kemihän on tuttu rikollistilastoista ja kaupungin haukkumisesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1907
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1539
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1499
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1477
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      150
      1415
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1350
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1307
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1239
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1147
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1108
    Aihe