Vapaa kuvaus

Aloituksia

20

Kommenttia

689

  1. Todistamisen tarve tai vaatimushan on aina sen puolella, joka väittää jotain asiaa olevaksi, eikö? Minähän en väitä että ufot olisivat mitään sen enempää kuin vaikkapa jonkinlainen visuaalinen harha jolle on kuitenkin jokin luonnollinen selitys, kunhan tuota ufoa saisi ensin tutkittua. Väitän siis vain, että nuo ufot eivät ole muukalaisia, _koska mikään ei osoita niiden olevan muukalaisia_ - eikä kukaan ole niitä ufoiksi todistanut, toisin sanoen niitä ei ole todistettu miksikään muuksikaan, niin miksi ihmeessä niitä oletettaisiin muukalaisiksi? Eli siis en kuitenkaan myös sano mitä ne ovat, mutta olen antanut erillaisia vaihtoehtoja. Entä montako varmaa ufotapausta on olemassa, hm? Monestako muukalaisesta tai muukalaisaluksesta on konkreettista todistusaineistoa? Yhtä hyvin voit väittää niiden olevan lohikäärmeitä.
  2. Eipä nyt aleta nokkaviksi! Selkeästihän olemme huomanneet palstan kuivakauden ja autioitumisen joka taas kokee muutoksen kun minä kirjoitin pari kommenttia :> Liekö enemmän mahdollista se, etten minä olekaan riippuvainen palstasta, vaan palsta minusta? Mistä muuten päättelet palstan olevan kasvussa?

    Aivan totta, että ilmaisin asiani varmasti väärin. Palstanhan on mahdotonta kuolla, mutta vaipua koomaan ja horrokseen on jopa tapana täällä, eikä sitä voi luokitella kuolemaksi. Tarvitsette vain vasta-aineen tai katalyytin jotta tämä eläisi. Lisäksihän on selkeää, että itse ufouskovaisten uskoa on mahdotonta muuttaa, mutta järkevästi ajattelevan ihmisen voi herättää todellisuuteen jollei hänen scifinkaipuunsa ole liiallisen suuri, joten ainahan tänne hörhöjä riittää. Toivon mukaan osa heistä palaa ajoittain järkiinkin.