Vapaa kuvaus

Aloituksia

20

Kommenttia

689

1. Niin, itse taas kommentoisin tuohon artikkeliin "paljon puhetta tyhjästä", sillä ainakaan mitään mullistavaa siinä ei ollut.

Valonnopeuteen lähestyminen ei vielä riko fysiikanlakeja. Kuitenkin kannattaa lukea lisää avaruusmatkailusta jos on oikeasti kiinnostunut siitä, mutta valmistautukaa pettymykseen, että vielä teoreettisestikin on parhaimmillaan mahdollista päästä ainoastaan noin 20-30% valonnopeudesta, vai olisikohan ollut jopa puoleen. Kuitenkaan niissä rajoissa ei paljon harmita etteikö pääsekään rikkomaan fysiikanlakeja, valonnopeutta.
  2. Eipä nyt aleta nokkaviksi! Selkeästihän olemme huomanneet palstan kuivakauden ja autioitumisen joka taas kokee muutoksen kun minä kirjoitin pari kommenttia :> Liekö enemmän mahdollista se, etten minä olekaan riippuvainen palstasta, vaan palsta minusta? Mistä muuten päättelet palstan olevan kasvussa?

Aivan totta, että ilmaisin asiani varmasti väärin. Palstanhan on mahdotonta kuolla, mutta vaipua koomaan ja horrokseen on jopa tapana täällä, eikä sitä voi luokitella kuolemaksi. Tarvitsette vain vasta-aineen tai katalyytin jotta tämä eläisi. Lisäksihän on selkeää, että itse ufouskovaisten uskoa on mahdotonta muuttaa, mutta järkevästi ajattelevan ihmisen voi herättää todellisuuteen jollei hänen scifinkaipuunsa ole liiallisen suuri, joten ainahan tänne hörhöjä riittää. Toivon mukaan osa heistä palaa ajoittain järkiinkin.