Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. a.juzka
                                                1. Keskustelu24
                                                2. a.juzka

a.juzka

a.juzka profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Vapaa kuvaus

Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää!

Sähköpostiosoite: [email protected]

Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm

Kotimaa: ---
                                                Koulutus: ---
                                                Ammatti: Muu
                                                Siviilisääty: ---
                                                Lapset: ---

Liittynyt 20 v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                48 aloitusta · 4262 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Minun hiukset on lähes samallalailla kuin Ulla Taalasmaalla. Puolipitkä polkka, vaalea.23.05.2019 08:35
                                                • Kysymys Paronille. Minkälaista päähinettä suosittelet naisille ensi syksyksi ja talveksi? Olen niin kyllästynyt katselemaan mummujen baskereita ja käsityöihmisenä tekisin mielellään hattuja ja lakkeja naisille. Mutta minkälainen olisi kaunis kuuskyt plussaselle. Päähine-asia on aina aiheuttanut ongelmaa ja on vaatehuolista suurin minulle. Anna vinkki. Ja muutkin kirjoittajat voivat vinkata sieviä malleja. Mieluiten kuvalla tai piirustuksella.23.05.2019 08:25
                                                • Minun päivä kului oksasilppurin touhussa. Olen hakettanut puiden ja pensaiden oksia viinimarjapensaiden alle laitan. Tänään jatkan ripottelen haketta myös pihanurmikolle kuoppakohtiin. Tosi kivaa hommaa, tätä tekisi ihan työkseen.23.05.2019 08:16
                                                • Olen samaa mieltä. Usein myös ihmettelen ikäisteni välinpitämättömyyttä omaa ulkonäköään kohtaan. Tässä iässä pitää hoitaa itse omaa hyvinvointia, ulkoista ja sisäistä olemusta. Ja jopa enemmän kuin nuorenpana. Itse pidän myöskin värikkäistä vaatteista, en juuri käytä lainkaan harmaata tai beesiä. Harmaa sopii tietysti mustan, valkoisen tai sellaisen vanhanajan roosan pariksi. Ja meikkiä kannattaa käyttää. Nykyään on todella upeita koostumuksia ihovoiteissa ja meikeissä. Ihon kimmoisuutta voi nykyään ylläpitää ja ruyppyjä ehkäistä. Ja miehille on omat tuotteensa. Itse tilaan meikkini ja ihonhoitotuotteet englannista saa paljon halvemmalla ja tuodaan kotiin. Hiukset ovat aina olleet hyvin vaaleat, joten harmaan peittäminen vaalealla on helppoa, tyvikasvua ei juuri huomaa. Mitään shokkivärejä en päähäni pistä enkä suosittele muillekaan, iästä tai sukupuolesta riippumatta. Mieleisiä vaatteita ei löydy helpolla mutta netistä tilaamalla sekin hoituu.22.05.2019 08:27
                                                • Lottovoitto tai iso perintö.20.05.2019 20:16
                                                • Ei ole kokemusta, mutta oletan että en viihtyisi. Olen kasvanut isossa lapsikatraassa ja suurimman osan työelämästä toiminut lasten parissa joten oletan että mieluimmin valitsen rivitalon jossa asuu lapsiperheitä. Tällähetkellä minulle ei ole ajankohtainen asia miettiä vanhuuden asumismuotoa. Heinäkuussa olen kaksi viikkoa lastenhoitajjana 3 ja 4 vuotiaille pojille kun päiväkoti on kiinni. Ja joskus olen kyllä miettinyt että jos pitäisi muuttaa takaisin kerrostaloon, niin mieluiten leikkikentän vierestä, että saisi katsella lasten leikkejä ja kuulla lasten ääniä. Ehkä tuolla 70-, 80-, 90- ja 100- palstalla osavaat kertoa mielipiteensä ja kokemuksensa asiasta.17.05.2019 12:38
                                                • Jotain pientä kait se olisi hyvä ainakin mulle, ettei tartteisi mitään isoja raahata. Ne taulutkin jos maalaisi olisivat isoja raahattavaksi myyntinäyttelyyn. huoh...Neulomiseen ja ompelemiseen jo vähän kyllästynyt, mutta mietin josko hovuttaisi jotain. Meilläpäin saa kirjastoissa myydä käsitöitä joulua ennen, ja viimevuonna möin neulottuja alpakkapitsihuiveja, niitä olisi mennyt enemmänkin mutta jokin muu olisi vaihtelua.13.05.2019 08:58
                                                • Maailman valot11.05.2019 16:58
                                                • Olipa kamalasti sanottu. Itsekään en ole kyllä kuulunut lempilapsiin. Joskus näin jälestäpäin, kun maailma on nyt erilainen, niin sitä hämmästelee miten entisaikaan jotkut ihmiset olivat tunteettomia ja kovia läheisiään kohtaan. Meilläpäin oli tärkeätä, että kävi työhön kiinni ja lapsia hyödynnettiin maalla työnteossa armottomasti. Hoidin äitini lapsia ja huushollia, koska minusta ei ollut raskaisiin töihin. Koskaan ei tullut häneltä kiitosta, Mutta pikkusisareni muistelevat minun hoitamisiani iloisena ja kiitoksella, ja se riittää minulle. Olen kuin oikean mummo pikkusiskoni lapsille, äiti on edesmennyt kymmeniä vuosia sitten. Iloinen olen että kunnialla selvisin ison lapsikatraan kanssa, se oli iso urakka. Paljon pieniä sisruksia täysin minun, alaikäisen, vastuulla kokonaisia päiviä kesäisin, ja illat ja aamut myös talvisin koulun jälkeen. Ja mikä parasta kukaan lapsista ei koskaan loukannut itseään, ei naarmun naarmua, minun hoitoaikanani. Ja kaikilta onnettomuuksilta selvisimme.11.05.2019 16:34
                                                • Ihana, ihana keskustelun aihe. Uiminen ja kaikki vedessä lilluminen on minun lempiajanvietettä. Asun kymmenen kilometrin päässä kylpylästä ja kyläyhdistyksen kautta saamme alennuslippuja uimaan. Valitsen sellaisia päiviä kun uimareita on vähän ja kuntoutuksessa olevat lähtevät kotiin, niin on tosi rauhallista. Joskus vain muutama uimari minun lisäksi. Uin aina kymmenen kertaa päästä päähän, aika pieni allas, ja aikaa menee puolituntia. Uin sammakkoa toiseen suuntaan ja selällään toiseen. Uimatekniikan harjoittelu olisi varmaan kiva. Itse uin niin että vedän henkeä nenän kautta ja suun kautta ulos. Minusta kuuluu aikamoinen ääni, mutta en välitä. Käytän myös uimalaseja, niin ei tarvitse silmiään pyyhkiä välillä. Uisin varmaan pitempäänkin kerrallaan mutta aina alkaa suonenveto puolen tunnin jälkeen. Sinne ne murheet veteen hukkuvat. Uusia asioita on mukava opetella. Kiinnostaisi alkaa maalaamaan tauluja, talvimaisemat on jostan syystä mielessä. Niitä voisi myydä joulun aikaan. Tauluja maalasin kauan sitten joten paljon uutta olisi opeteltava. Kiva tällainen palsta kun täältä saa inspiraatioita vaikka mihin.11.05.2019 16:05
                                                • Kirjoitit tosi viisaasti. Nyt on pakko kertoa sinulle. Mies katsoi kanssani napakymppiä. Nuoret naiset olivat laittaneet itsensä viimeisen päälle näteiksi. Oli tatuointeja ja niittejä ja hiukset hienosti laitettu kampauksilla. Ja olivat varmaan laittaneet kaikkein parasta päällensä. Mieheni alkoi yhtäkkiä suureen ääneen hokemaan, miten rumia nuo naiset ovat. Ja kyllä minulla oli hauskaa. Minä hihittelin ja sain viimein hihitykseltä sanottua.: " No, nyt alkaa kyllä ihan kuulostaa siltä, että jopa tämänkin muorin naama taitaa alkaa näyttää pikkuhiljaa ihan jopa nätiltä..."hih hih...09.05.2019 20:30
                                                • Ihania artisteja. Tuo vanhuuteensopeutumiskurssi olisi varmasti hyödyllinen niille jotka sitä tarvitsevat. Mutta nuo artistit eivät sitä tainneet tarvita, kun rohkeasti ovat uskaltaneet tulla omana itsenään uudelleen kuvattavaksi. Ja vanhenemiseen suhtaudun itsekin hyvin myönteisesti. Minulla on ollut elämäni kanssa vastoinkäymisiä lapsena. Mutta ne vastoinkäymiset opettivat minua asennoitumaan positiivisesti. Osaan arvostaa elettyä elämääni ja myönteisellä mielellä odotan myöskin tulevaa vanhuuttani. Hoidan terveyttä ja ulkonäköä niiden resurssien mukaan mitä on käytettävissä ja useinmmiten en edes muista ikääni tai mitään muitakaan rajoitteta ollenkaan. Mielikuvitus ja eläytymiskyky on yksi voimavara ja niitä luovat ihmiset osaavat käyttää vielä ikäihmisinäkin. Monet ihmiset säveltää suurteoksia ja maalaa kuuluisia tauluja vielä myöhemmällä iälläänkin. Kaikki on vielä mahdollista, niin kauan kun vielä henki kulkee.08.05.2019 07:45
                                                • Mukavaa lomaa sinulle ja toivottavasti on mukava myös palailla loman jälkeen takaisin töihin. Itse aloitin terveenä eläkepäivät tammikuussa ja tämä on vasta totuttelua.05.05.2019 21:05
                                                • Oys.ssä saa hyvää hoitoa. Parane pian Kotton.05.05.2019 20:57
                                                • Ylellä on alkanut kiva uusi sarja Ystävättäret. Siinä tuntuu olevat naisilla ulkonäköpaineita ja myös elämänmuutoksia. Myös pientä huumoria ja komediaakin vähän havaittavissa. Aion alkaa seuraamaan koska sarjan naisten ongelmiin on ihan kiva eläytyä. Jospa ne omat huolet ja rupsahdukset ja rypyt saisivat pientä etäisyyttä sarjaa seuratessa. Eka jakso oli hauska ja kuitenkin niin totuudenmukainen samanaikaisesti.04.05.2019 21:48
                                                • Toivottavasti hän saa hyvää hoitoa ja ja paranee. Sen jälkeen hän voisi kauniisti pyytää anteeksi ja loikata ps.iin, sinne minne hän aatemaailmaltaan tuntuu kuuluvankin. Pikaista paranemista hänelle.03.05.2019 09:34
                                                • Vaikea täällä on mitään keskustella, kun osa elää pelkässä unelmassaan ja kieltäytyy huomioimasta todellisuutta.02.05.2019 15:16
                                                • Kotimaista
                                                  https://www.youtube.com/watch?v=u9SWCcDWpGI01.05.2019 21:56
                                                • Mielestäni minä ja tytär lähennymme toisiamme koko ajan. Minusta tuntuu että ymmärrän hänen ajatusmaailmaansa paremmin nyt kuin aiemmin. Ja hän tuntuu ymmärtävän minun ajatusmaailmaa paremmin kuin nuorempana. Vakituinen toimi ja työ missä viihtyy .01.05.2019 20:17
                                                • Niin, kävin kylläkin oppikoulun, mutta se nimi muutettiin peruskouluksi viimeisellä luokalla. Nuoruuteni ja nuoren aikuisuuden vietin perheellisenä ulkomailla töitä tehden. Sen jälkeen paluu Suomeen ja aikuisena ammattikoulu ja opistotaso suomeksi, ammattikorkeakoulu ja opintoja yliopistossa ruotsinkielellä, Ja moottoripyörät kuuluvat edelleen elämääni.01.05.2019 16:16
                                                Edellinen
                                                Sivu 2 / 30

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                • 5
                                                • 6
                                                • 7
                                                • 8
                                                • 9
                                                • 10
                                                • 11
                                                • 12
                                                • 13
                                                • 14
                                                • 15
                                                • 16
                                                • 17
                                                • 18
                                                • 19
                                                • 20
                                                • 21
                                                • 22
                                                • 23
                                                • 24
                                                • 25
                                                • 26
                                                • 27
                                                • 28
                                                • 29
                                                • 30
                                                Seuraava

Osallistu keskusteluun

• Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."6

Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…

• Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttää10

Elämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …

• Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!186

Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…

• Omenamuffinsit - Tämä vinkki saa leivonnaiset sulamaan suussa1

Omenamuffinsit on maistuva tapa saada omenasato talteen. Herkku onnistuu mainiosti myös kaupan omenoista. Mehevät omenamuffinsit syntyvät helposti muokkaamalla tavallista muffinssitaikinaa, et tarvitse herkulliseen lopp…

• Suomi24:n uudistuksia 202672

Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…

Suomi24 Viihde

• Danny, 84, teki hätkähdyttävän ratkaisun – Missä on 25-vuotias Helmi Loukasmäki?Ilkka ”Danny” Lipsanen on musiikkineuvos ja musiikkilegenda.
                                                • Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta – Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaanEllinoora on mukana Tanssii Tähtien Kanssa -kisassa.
                                                • Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.

Stara

• Muistatko Katri Sorsan? Pyysi tekoälyä tuunaamaan poseerauksiaanMoni suomalainen muistaa vielä kohujulkkis Katri Sorsan, joka täytti viihdelehtien
                                                • EU-tuomioistuin: Lentoyhtiö maksaa korvauksia, vaikka syy olisi lennonjohdonLennon myöhästyminen voi oikeuttaa matkustajan jopa 600 euron suuruiseen korvaukseen.
                                                • Uuden GTA-pelin radiokanavia julkistettiin – juontajina tunnettuja tähtiäGrand Theft Auto -peleissä on perinteisesti ollut mukana radiokanavia, joita

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia