Vapaa kuvaus

Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää! Sähköpostiosoite: [email protected] Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

48

Kommenttia

4262

1. Kysymys+Paronille.+Minkälaista+päähinettä+suosittelet+naisille+ensi+syksyksi+ja+talveksi?+Olen+niin+kyllästynyt+katselemaan+mummujen+baskereita+ja+käsityöihmisenä+tekisin++mielellään+hattuja+ja+lakkeja+naisille.+Mutta+minkälainen+olisi+kaunis+kuuskyt+plussaselle.+Päähine-asia+on+aina+aiheuttanut+ongelmaa+ja+on+vaatehuolista+suurin+minulle.+Anna+vinkki.+Ja+muutkin+kirjoittajat+voivat+vinkata+sieviä+malleja.+Mieluiten+kuvalla+tai+piirustuksella.
  2. Maailman+valot
  3. Niin,+kävin+kylläkin+oppikoulun,+mutta+se+nimi+muutettiin+peruskouluksi+viimeisellä+luokalla.++Nuoruuteni+ja+nuoren+aikuisuuden+vietin+perheellisenä+ulkomailla+töitä+tehden.+Sen+jälkeen++paluu+Suomeen+ja++aikuisena+ammattikoulu+ja+opistotaso+suomeksi,++ammattikorkeakoulu+ja+opintoja+yliopistossa+ruotsinkielellä,++Ja+moottoripyörät+kuuluvat+edelleen+elämääni.