a.juzka
Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää!
Sähköpostiosoite: [email protected]
Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia48 aloitusta · 4262 kommenttia
- Ihanaa, käsikädessä vieraassa kaupungissa molemmat sen muistaa aina.
- Chile kiinnostais, kun on positiivisia kokemuksia.
- Minun molemmat vanhempani ovat kuollet jo kauan sitten. Sanoin myös muutama läheinen sukulainen kuoli viime vuonna. Nyt on hiljaista sillä rintamalla. Ns. noppi on nyt avun tarpeessa ja tukeutuu minuun. Sellaista se elämä ona...
- Hauskaa matkaa. Itse en lähde ulkomaille vaikka maksettais.
- Vapaa ja huoleton Peppi Pitkätossu on aina ollut lempparini.
Kamalin satu oli Pieni Punahilkka. Olen aina järkyttynyt siitä kun suden vatsa leikataan auki... - Tarkoitan maailmanlaajuisesti mahdollisuutta etsiä oikea biologinen sukunsa.
Mistään avoimista DNA pankista ei löydy esim kuninkaallisten dna.ta eikä myöskään kuolleiden esi-isien dna.ta. Ja siis mitään mahdollisuutta ei ole vielä nykyään jäljittää mahdollisia oikeita biologisia esi-isiään. - Olen täysin kanssasi samaa mieltä. Yleiset DNA-testit tulisi saada yleiseen käyttöön ihan samalla tavalla kuin veriryhmät. Jokaisella tulisi olla oikeus tarkistaa oma perimänsä ja siten myös laillinen oikeus ja myöskin velvollisuus biologisiin sukulaisiinsa. Odotan mielenkiinnolla koska tällainen oikeus tulee käytäntöön.
Ruotsissa on jonkinverran kai jo käytettykin todistuksena pakolaisten perheiden yhdistämisissä. Meillä kait vain vaaralliset rikolliset testataan ja jonkin verran epäselvissä isyystesteissä käytetty.
DNA testaukset vapaaksi ja pakollisiksi ja kaikkien ulottuville ilmaiseksi, niin nähdään kuka on kuka ja mihin perintöön oikeutettu, jep. - Minä taas olen aina tukeutunut veljiini ja kasvanut poikaporukassa. Vaik meitä oli yksitoista sisarusta niin iältään lähimmät olivat poikia. Jotenkin jopa pelkään naisia, siis olen varauksellinen ja välttelen naisseuraa.
- Ymmärrän miehiä paremmin kuin naisia.
- Yksi työni osa-alueista, askartelu, piirtäminen, maalaaminen ja yms.kadentaidot, ohjaaminen ja malliopettaminen...
- Jos niillä on enemmän aikaa, jos ovat jo eläkeläisiä tai muuten joutomiehiä ja -naisia.
Täässä ikäluokassa on paljon vielä niitä, jotka eivät oikein tahdo ehtiä tänne, työn, lasten- ja vanhustenhoito kiireiltään.
Pakko tästä on itsekkin häipyä nukkumaan, et jaksaa aamulla taas rientää. - Varmaan se on sarjasta jotain tilattavia liikelahjoja.
Kerran voitin urheiluseuran arpajaisista mustat puiset pitkät aidot aarikanhelmet ja siinä roikkuu hauska kullanvärinen puinen kuvio, itse ajattelen et se on "riekkoansa". Oikein kauniit ja käytän niitä joskus jouluisin. Aattele kuin onnekas olin et sain ne ja kuin kiva että aarikan myymälästä oli ne lahjoitettu urheiluseuran tyttöjen kirtäessä kerjäämässä arpatavaroita. Kiva muisto. Se oli tyttöjen tanssiryhmän juhlaesitys, mistä voitin ne. Paras arpajaisvoitto ikinä. - Sama täällä. En koskaan merkkaile enkä koskaan ole merkannut kirjojen sivuja tai tehnyt alleviivauksia. Käytän lahjaksi saamaani Aarikan kirjanmerkkiä.
- Aivan liian paljon töitä mulle. Välillä odotan että se tekisi jonkun homman. Odotan ja odotan, sit joutuu vaan itse tekemään. Pakko muuttaa tyyliä, kovempi käskytys.
- Olen tuhat vuotta vanha seitojen kanssa. Niin paljon kokenut.
- Tässä hieno katteellisen laulu.
http://www.youtube.com/watch?v=hSFmsPJYis8 - Tässä sulle kaunista musiikkia näin pyhäpäivän ratoksi.
http://www.youtube.com/watch?v=ipHvC_mqo4U&feature=relmfu - Just niin. Olet oikeassa. Ja samat kriteerit nuorekkaalle miehelle, iloinen reipas, pitkä tumma komea notkea, ahkera työteliäs, pirteä...
- Parfyymit on ihania matkatuliaisia ja tuomisia...mukava muisto
- Mulla on tiedossa iso sukukokous elokuussa. Yleensä joka kesä kokoonnutaan me sisarukset lapsineen, mutta nyt on tarkoitus kokoontua laajemmin äidin puoleista sukua pohjois-pohjanmaalla...
Mä puhun heimosta siksi että olemme toistemme kanssa tekemisissä ja meillä on yhteiset bisnekset ja yhteistä omaisuutta.