Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tiger7mgt
profiilit
tiger7mgt
tiger7mgt
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
22
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
>>Ikävässä tavassa sammutat PASchatin, avaat pschtt.cfg-tiedoston, etsit sieltä [MUALIMO]-osion sisällä olevan [Konf]-osion ja lisäät sinne "selainstart" (start:ia koskee sama lisäys kuin aiemmassakin).
konsoli >> antaa sinne käsky "set ::Asetukset::Konf(selain) start", josta voi tuon start:n vaihtaa UNIX-polkuerottimilla varustetuksi poluksi omaan lempiselaimeen, ellei tykkää Windowsin oletusselaimesta.
-- Notepadilla konfatessa selain start ovat kaksi eri sanaa, joiden välissä on sarkainmerkki (tab). Konsolissa onnistuu selaimen asetus. Jokohan on tiedossa uuden version ilmestymisaikaa?
25.01.2013 06:57
-näyttää toimivan 31.8.2010- ohops.. pitää tästä koneelta lähteä.. oma eukko heräilee..
31.08.2010 15:10
Jossain voisi esitellä Suomi24:n tekniikkaa. Ehkä joku tekniikka-osio?
31.08.2010 04:42
Tää on hyvä, kannattaa kehittää lisää näitä.
31.08.2010 04:37
enpä ole nähny koko vartijaa.. ehkä johtuu, että en rahaa lapsia mukanani. Olis kyllä kiva nähdä joskus :P
02.01.2008 16:07
yhden viikon kooma vie 70% lihasmassasta :u
seuraava viikko sit vähemmän.. mut silleen.
Keitot letkusta laihduttaa.. tosin nekin on tullu jo mahan seudulle takas.. :(
Suosittelen urheilua.
16.12.2007 14:22
kitkat palaa paremmin, eikä haise pahalle..
11.11.2007 02:22
Kiitos
02.10.2007 09:40
no mutta, eikös niitä saa monestakin liikkeestä?
http://www.futurez.fi/webshop/product_details.php?p=2301
(linkin pitäisi viedä pakolämpömittarin tuotesivulle, futurez.fi)
mutta kaipa noita muualtakin saa.
.tiikeri
ps. ei kokemuksia futurez.fi toiminnasta..
10.08.2007 12:59
Mielestäni suoraa kaavaa tehon saantiin ei ole. Kannattaa myös muutenkin virittää moottoria kuin pelkkä ahdin. Toisekseen katsastus-asemalle mentäessä pitää auton olla tietyissä tehorajoissa. Plaa plaa plaa.. *pomppien seuraavaan viestiin*
10.08.2007 12:45
Seksi on iso asia elämässä, vaikka pienellä pelataan.
18.04.2007 13:50
Olen miettinyt kanssa tätä asiaa. Minulla on digikortti tietokoneessa, ja välillä tulee satunnaisesti jotain häiriötä talon antennista, mutta toisaalta sitä tuli omalla sisäiselläkin antennilla. Päädyin siihen, että tietokoneessa oleva digikorttini on liian herkkä, signaalintaso pitää olla tietyn verran, eli ei liian suurta vahvistusta, mutta kuitenkin minulla on vahvistin talonantenniverkosta tulevalle signaalille. Analogiset kanavat näkyivät tavallisella televisiolla suhteellisen hyvin. Eli tollainen pätkiminen johtuu useimmiten häiriöstä signaalissa, tai sitten liian suuresta signaalin voimakkuudesta, joka on lienee yleistä taloyhtiöissä (vahvistimen takana antenni).
Olen siis löytänyt asunnostani antennipistokkeen josta tulee varsin hyvä signaali, jota sitten hieman vahvistan, ja olen saanut kanavat näkymään suhteellisen hyvin. Välillä on pientä ongelmaa. Ylen kanavapaketissa(tai sen taajuusalueella) eniten häiriöitä.
Onnea kaikille digiboxi maailmaan. *odottaa streamiä netistä* niin ei tarvitse häiriöistä niin välittää*
18.04.2007 13:45
Micco pistänyt hyvät ohjeet. *ei tarvinnu mun vaivautua*
18.04.2007 13:27
Kauniita unia! *peittelee*
18.04.2007 13:23
No toivotaan, että yhteys löytyy uudestaan.
18.04.2007 12:59
Taitaa olla aika vakiotavaraa, että kirjoitellaan se yksi kuukausi, ennen ensimmäistä tapaamista. Ehkä siinä tulee sitten kyseltyä ja kerrottua niitä elämän tärkeitä seikkoja tarpeeksi.
09.08.2006 19:21
Onnea treffeille !!
09.08.2006 19:18
Erilaisilla ihmisillä on erilaiset tavat löytää ihmisiä. Mikä on helpoin tapa, se on kokeiltava. Itse olen lähes aina vaan onnistunut tapaamisissani.
Tietenkin kehoitan ihmisiä varovaisuuteen, koska chatissa et näe kenen kanssa juttelet. Se on live-tapaamista hitaampi vaihtoehto, tarvitset aikaa, tietääksesi kenen kanssa juttelet. Ottakaa siis rauhallisesti keskustellessanne chatissa.
*kaikki ei pidä punaisista autoista*
09.08.2006 19:16
Mä tykkään nutturapäistä :)
09.08.2006 19:10
Niin, kyllä se pitäisi jo ymmärtää, jos on 30 äijää huoneessa, ja yksi tyttönen tulee sinne, niin sillä on ruutu punaisena. Ei siitä pitäisi loukkaantua, jos toinen ei ehdi vastaamaan.
Toisaalta tarviiko kokoajan olla koneen ääressä jos on chattaamassa, pitääkö vastata tietyssä ajassa??
Itse koitan välttää kimppavastauksia, koska jotkut ei välttämättä halua, että muut tietäisi että keskustelee minun kanssani. *olen ehkä outo* :d
09.08.2006 19:08
1 / 2