laitikas

Minä olen... lihaa, luuta, hivenaineita, hajanaisia ajatuksia. Suosikkibändit/artistit: Lucinda Williams, led zeppelin, Badding, Blues, maailmanmusiikki jne. Suosikkileffat: Stalker, Kauas Pilvet Karkaavat Lempikirjat: sinuhe egyptiläinen Katson tv:stä mieluiten: en omista teeveetä Koulutus: Lukio Ammatti: Opiskelija Ase tai siviilipalvelus: Sivari Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
5
Kommenttia
35
Hameiden pituus miehillä.
Erityisesti on kiinnostavaa kuulla, minkä mittaisista hameista naiset pitävät miehillä eniten. Itse koen esimekiksi täys6273Silmän alaluomen sisäpinnan rajaus, kuinka saada kestämään?
Moro. mun ehdottomia lemppareita on musta kajalrajaus silmän alaluomen sisäpinnassa, mutta luontaisesti kosteahkojen sil42338Turun SETA:lla lautapeli-ilta 20.12.
Helou. Olisko kiinnostunutta seuraa lähtee 20.12. Turun SETAn lautapeli-iltaan? Itse pidän lautapelistä ja tyttöjen va2151Pelastakaa kulttuurien museo.
http://www.adressit.com/allekirjoitukset/pelastakaa_kulttuurien_museo/start/100 1. Allekirjoita. 2. Jaa eteenpäin0389Satakielisuudelma
Hyvvee päivää. Täältä munniharppuni takaa, Jamilahden kansanopiston kirjoittajalinjan antologia sylissäni minä kysyn: on2322