Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
isopurje
isopurje
isopurje
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
100
Kommenttia
8603
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kun ajatellaan esim. korkeakoulun suorittaneita, joiden ikä on n. 25 v sen jälkeen kämpän hankkiminen ja opintolainojen maksu.
Halutaan ns. varmaan työpaikkaan jossa liksa alkaa heti juosta. Koskee niin miehiä kuin naisiakin.
Kaiketi nykyisin ensisynnyttöjien "keski-ikä" on lähes 32 v. Ja yritystoiminnassa eipä vaan ala aluksi lompakko pullotta kuin poikkeustapauksissa.
Olen kuullut, että esim. kauppakorkean käyneet perustavat aika harvoin yrityksi vaikka alan koulutusta löytyy, egkä riskit tunnetaan paremmin ja ei uskalleta.
Enempi yrityksiä määrällisesti perustetaan keskiasteen ja "inssikoulutuksen" koulutuksen kävijöistä.
31.03.2006 17:24
oltiin masinoimassa oiken feministipuoluetta.
Oli aika karseeta luettavaa.
Nyt en ole kuullut em. puolueesta,
joko se hajosi sisäisiin ristiriitoihin?
30.03.2006 22:21
Millähän värillä Intiassa korken kasti merkataan. Tämä sopisi rintakokemusta omaaville sovinistiveteraaneille.
Seuraava väri, alempi kastimerkki olisi rekryytille ja nyt kasvaville nuorille s-joukoille.
Kastittomat ns. VaiteliaatVihtorit pysyisivät ikuisesti tässä paarialuokassa.
Onko tämä liian tiukkavärimerkkistä puuhaa? :DD
30.03.2006 22:08
kun sähkäriä kaipailit
30.03.2006 21:47
on siunaava pappi
30.03.2006 21:45
joku palstan naisista ryhtyy tekemään haastattelututkimusta meistä miehistä, olemmeko olleet kahdeksan vuotiaina yökastelijoita.
Sinääsä tarpeellinen tieto kun ikää tulee lisää :DD
30.03.2006 21:42
kadottanut johtoajatuksen?
30.03.2006 21:34
Jumalan teatterin kakan heitto Oulussa, oh yes, muistan sen vieläkin vaikka en ollut paikalla.
Mutta minä en tajunnut siitä mitään, vaikka se kuulostaakin tajuttavaksi tarkoitetulta.
30.03.2006 21:31
mutta kysymykseni ei liity Teidän keskusteluun mutta.
Miksi sokeri käyttäyy teekupissa siten kuin se olisi keskipakovoiman vastaista.
Sekotan lusikalla kuppia ja sokeri ajautuu kupin keskelle miksi?
Sentrifuugissahan sen pitäisi raskaanpana aineena olla reunoilla?
30.03.2006 21:23
Kun lopetat "kittaamisen" irroita suutin tuubista ja laita palanen muovia (pussista) tuubin kierreosaan ja kierrä suutin takaisin.
Hip hurraa seuraavan kerran tulee taas kittiä ulos.
30.03.2006 21:10
kyllä kaiketi tämä netti on em. asiassa toiminut valitettavasti jakelukanavana ja on vaikea löytää niitä pornorenkaita jotka sitä levittävät.
30.03.2006 20:17
niin tulisi todellisuus selvemmäksi.
Tarkoitan tällä Al-Saudien sukua ja koska maassa on todella paljon pienipalkkaisia vierastyöläisiä, niin nämä on ilmeisesti laskettu mukaan ja jaon tulos lienee tuo mitä tarkoitat.
Saudien 5% kehitysapu on OK, meneekö se vain uskoville?
30.03.2006 20:02
kliinisesti määritelty sairaus tai henkinen poikkeama psyykkisesti?
En silti hyväksy em tekoja mutta nämä henkilöt pitää saada hoitoon jos he ovat uusijoita.
määrä, jonka mainitsit on 4 pro millea miehistä.
Se on kyllä liikaa.
30.03.2006 17:04
tosielämässä.
Koneessa input, output ja jos duuni ei kulje sitten on vielä se lemput!
30.03.2006 16:44
voisimme yhdessä (salanimellä) laatia seuraavan kirjasarjan.
Alfa-Mer julkisi joskus kirja, missä käsiteltiin miehen terveydenhuoltoon liittyviä seikkoja auton huolto-oppaan mukaisesti.
Tuleva teos voisi olla samalla formaatilla mutta naisille.
Ensimmäinen koottava teos:
1. vuosimallit 1950-60
2. " 61-70
3. " 71-80
Kyllä näillä perustelilla seuraavan vuoden tieto Finlandia irtoaa;)
30.03.2006 16:37
sanan- ja julkaisuvapaus.
Mikä estää vaikka julkaisemasta päivi Istalan kuolemattomia ajatuksia teemasta naisten tunti ja pirkule siitä tulee taatusti Finlandia palkinnon ehdokas ellei peräti voittaja.
On sen verran tanakkaa juttua ja tosiasiaa.....
30.03.2006 16:25
En tunne koko asiaan mutta kun nainen haluaa abortin , niin riittääkö siinä pelkästään gynegologin lausunto?
Taas trasseksuaalinen muutos vaatii psykiatrin lausunnon ehkä jopa kahden erikoislääkärin.
Ehkäpä, jos nainen haluaa myydä seksiä niin lääkärien lausunnot ennen toiminnan aloittamista voisivat tukea sitä, että hän tekee sitä työkseen. Ns. työhöntulotarkastus;)
30.03.2006 16:17
mutta voidaanko mitään päätellä seksin ostosta lauselmalla "Onnellisuus tai mielihyvä"
30.03.2006 13:05
T-paiden nuorella naiselle, jonka paidan rintamukseen oli painettu teksi. "SILIKONIVAPAA"
Mitä lie tarkoittanut?
30.03.2006 12:11
suomalaisten naisten kansallipukuun kuuluvat päähineet. Naimattomilla naisilla sitä kutsutaan Tanuksi ja frouvilla tykkimyssyksi.
30.03.2006 12:08
413 / 431