Tuunatut naiset

Jack

Heh, älyttömin väite (all time high?) mitä olen aikoihin täällä lukenut kuuluu: "Miehet pakottavat naiset ottamaan silikonit"! Tuollaisen jälkeen ei voi kuin vetää henkeä ja todeta: Kyllä, miehet todella ovat sikoja! Ei auta selitellä, että he tuunaisivat itseään vapaaehtoisesti menestyäkseen paremmin parisuhdemarkkinoilla.

Samaan hengenvetoon tietty voidaan ottaa kollektivisesti syyt silikonin asentamisesta huuliin, feisliftauksista sekä rasvaimuista.

MInä tunnen nopeasti laskettuna kolme naista, joille on asennettu silikonit. Kaikki ovat olleet sinkkuja kun ne heille on tuunattu. Yksikään ei ole ollut rintasyöpätapaus. Ai niin, onhan yksi rikas 40 rouva, joka tosin ei ole juurikaan enää mitään yhteistä miehensä kanssa vaan lähinnä naiskentelee ympäri kaupunkia.

Viime viikolla tuli Neloselta dokkari nimeltä Rintaliivisota. Siinä naiset esittelivät naisten suunnittelemia liivejä naisille. Meno vastasi kilpavarustelua F1-maailmassa. Ultrabra vs. Wunderbra jne. Valmistajat kehuivat omiaan ja haukkuivat kilpailijoitaan. Kaikkien tavoiteena oli korostaa rintojen väliin jäävää vakoa. Ohjelmass esiintyi varsinainen liivikonsultti joka oli kehittänyt rintoja nostavan silikonivalmisteen. Varsinaista haitekkiä.

Jotenkin mielessä kävi, että mikä se miehen rooli oikein oli? Missä vaiheessa se pakottaminen tapahtui? Ensimmäistäkään äijää ei näkynyt mailla halmeillakaan paitsi muutama satunnainen muotinäytöksen yleisössä *kadehtii* Asiantutija ja käyttäjät kertoivat tuntevansa itsensä niitä kantaessaan seksikkääksi ja itsevarmaksi, povi muuttui kauniiksi jne.

Mutta kuten sanottu, tämä on siis miesten vika, vai mitä mieltä olette? Se että yrittää vietellä tai miellyttää miestä on miehen vika ja nainen on taas se viaton uhri, eiks jeh?

19

1050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rusalka

      Oon tällanen luomu. Lihakset on läskien alla piilossa. Tissit on aika isot ja sääretkin paksut. Mulla on pitkä paksu tukka. Miks mulla ei oo miestä, vaikka omasta mielestäni oon kaunis ja mukavakin?

      • Jack

        jospa keskityt liikaa siihen omaan mielipiteeseen etkä jätä muille tilaa? Tai jospa syynä onkin nasaali naurusi? Tai sitten et osaa tehdä terveellistä ruokaa vaan tarjoilet ainoastaan perunalastuja? Ehkä olet liian nirso, tavoittelet sitä kaupungin halutuinta poikamiestä vaikka varmempi flaksi olisikin Esson baarissa, mene ja tiedä. Yksi hyvä testi tietenkin on se, että jos/kun miehet oppivat tuntemaan sinut niin miten kiinnostuneita he ovat sen jälkeen. Asiaa voi verrata vaikka uuden sinapin lanseeraukseen. Jos tuotetta ei kokeilla, syy on todennäköisesti viestinnässä tai jakelussa. Jos taas tuotetta kokeillaan, mutta ei osteta uudestaan, vika on tuotteessa.

        Herrasmiehenä en lähde heittämään nähtävillä olevista piirteistäsi mitään arvioita. Olet täällä melko uusi tuttavuus, mutta jotenkin puheistasi olen tullut käsitykseen, että tulet vallan mainiosti toimeen ilman miehiä. Totuus siis lieneekin toinen?


      • Neuvoja Nero

        Käy ostamassa joku köyhä kalastaja ja tarjoilijamies Turkista, tai Pohois-Afrikasta. Ghansta saa myös hyviä miehiä halvalla.

        Yöt rakastelevat sinau ja kuiskivat korvaasi sanoja: "En ole tuuli, en ole aurinko, olen Rakkaus".

        Päivät ovat työssä siivoamassa ministeriöitä. Siivoja-seksiorjat.


      • rusalka
        Jack kirjoitti:

        jospa keskityt liikaa siihen omaan mielipiteeseen etkä jätä muille tilaa? Tai jospa syynä onkin nasaali naurusi? Tai sitten et osaa tehdä terveellistä ruokaa vaan tarjoilet ainoastaan perunalastuja? Ehkä olet liian nirso, tavoittelet sitä kaupungin halutuinta poikamiestä vaikka varmempi flaksi olisikin Esson baarissa, mene ja tiedä. Yksi hyvä testi tietenkin on se, että jos/kun miehet oppivat tuntemaan sinut niin miten kiinnostuneita he ovat sen jälkeen. Asiaa voi verrata vaikka uuden sinapin lanseeraukseen. Jos tuotetta ei kokeilla, syy on todennäköisesti viestinnässä tai jakelussa. Jos taas tuotetta kokeillaan, mutta ei osteta uudestaan, vika on tuotteessa.

        Herrasmiehenä en lähde heittämään nähtävillä olevista piirteistäsi mitään arvioita. Olet täällä melko uusi tuttavuus, mutta jotenkin puheistasi olen tullut käsitykseen, että tulet vallan mainiosti toimeen ilman miehiä. Totuus siis lieneekin toinen?

        Taitaa olla paketti liian vaikea avata...hyviä neuvoja Jack


      • rusalka
        Neuvoja Nero kirjoitti:

        Käy ostamassa joku köyhä kalastaja ja tarjoilijamies Turkista, tai Pohois-Afrikasta. Ghansta saa myös hyviä miehiä halvalla.

        Yöt rakastelevat sinau ja kuiskivat korvaasi sanoja: "En ole tuuli, en ole aurinko, olen Rakkaus".

        Päivät ovat työssä siivoamassa ministeriöitä. Siivoja-seksiorjat.

        ????


    • Hyväksikäyttö

      Luuletko todella että naiset silikonit laittaa muiden kuin miesten takia? Siinä mielessä nainen kyllä on uhri. Miehen miellyttäminen on se syvin motiivi. Mielestäni koko idea itsensä keinotekoisesta parantamisesta on läpimätä. Se on huijausta suoraan sanoen. Ei naisesta tule alfa naarasta silikonien avulla eikä muittenkaan leikkauksien avulla. Jos ei omilla rahkeilla pärjää niin sitten ei vain pärjää. Ehkä joku voi voittaa MissUniversum kisat kun on tarpeeksi tuunattu. (Hieno saavutus onkin! huom ironia.) Mutta henk. koht boikotoin kaikkia kauneuskisoja.
      Miksi naisen yleensäkään pitää parannella itseään? Niin, miksi? Jotta saa rikkaan miehen. Miksei rikkaalle pikku paskiaiselle kelpaa tuunaamaton nainen? Kelpaa hyvinkin. Mutta osa näistä rikkaista äijistä on tottuneet saamaan parasta ja vaativat naisia ottamaan silikonit jotta kelpaisivat kaltaiselleen alfa urokselle.
      On surullista että ihmisellä jolla on vaikutusvaltaa puolustavat vaarallisia ja turhia kauneusleikkauksia.
      Miksi tämä aihe sinua niin jaksaa risoa ylipäätään? Ai niin, sinähän totesin jossain että kumpa kaikki naiset ottaisivat ihanat silikonitissit. Ei mitään haittaa se että siitä tulee komplikaatioita sun muita. Pääasia että sulla on kivaa katseltavaa.
      Voi tätä ihmisten loputonta itsekkyyttä ja tuhoisaa lyhytnäköisyyttä.

      • Jack

        Siinähän se väitteen äiti ja isä onkin. hei taas :)

        En ole väittänytkään muuta kuin että nainen tuunaa ja trimmaa itseään miehen takia. Sitä vain en ymmärrä, että miten jonkin onnenonkijan virittelyt voi kohdistaa mieheen, jota hän ei ole edes tuntenut asennusvaiheessa. Minusta Kohu-Marikaan ei oikein sovi tuo uhri-mentaliteetti. Lehtien mukaan hänen miehensä vastusti niitä ja aviokriisi onnistuttiin välttämään, kun hän itsenäisenä naisena päätti itse kehostaan ja teki sen miehelle selväksi.

        Miksi rikkaalle miehelle ei kelpaa... Pitäisikö pikemminkin kysyä, että miksi naiset juoksevat niiden rikkaiden miesten perässä? Taitaa maailmassa olla enemmän niitä kauniita naisia kuin rikkaita miehiä, joten kilpailuhan siitä tulee. Naiset siis kilpailevat keskenään, eivät miehiä vastaan.

        Miksikö aihe risoo minua? Sanoin sen jo kyllä avauksessani, mutta toistolla tulosta: Minusta se on yksi typerin täällä lukemistani väitteistä (all time high?)

        Jaa, muistelet vanhaa kommenttiani? Toivottavasti tämä ei tule sinulle pettymyksenä, mutta se oli puhdasta ironiaa :)

        Olin Seiskan bileissä jokinen aika sitten. Ikinä en ole nähnyt niin paljon avonaista silikonia edes Jenkeissä. Näin miten toimiston tyttöjä asia häiritsi ja miten he tunsivat itsensä kiusaantuneiksi. Eräs heistä kysyi minulta kuiskaten, kun Kohu-Marika, -Martina vai kukas se niistä taas olikaan, että jumaloivatko miehet todella silikonitissejä? Vastasin hänelle rehellisesti, että en tiedä ainoatakaan, joka jumaloisi. Se on puhtaasti naisten omaa tyhmyyttä ja harhaluuloa.


      • Rezo

        Että miehen syy? Entäpä tälläinen esimerkki. Laitan lottoon joka viikko kymmenen euroa, että tulisin rikkaaksi ja saisin naisen. Voidaanko siis olettaa, että köyhtymiseni on naisen syy?


      • harmittaa
        Jack kirjoitti:

        Siinähän se väitteen äiti ja isä onkin. hei taas :)

        En ole väittänytkään muuta kuin että nainen tuunaa ja trimmaa itseään miehen takia. Sitä vain en ymmärrä, että miten jonkin onnenonkijan virittelyt voi kohdistaa mieheen, jota hän ei ole edes tuntenut asennusvaiheessa. Minusta Kohu-Marikaan ei oikein sovi tuo uhri-mentaliteetti. Lehtien mukaan hänen miehensä vastusti niitä ja aviokriisi onnistuttiin välttämään, kun hän itsenäisenä naisena päätti itse kehostaan ja teki sen miehelle selväksi.

        Miksi rikkaalle miehelle ei kelpaa... Pitäisikö pikemminkin kysyä, että miksi naiset juoksevat niiden rikkaiden miesten perässä? Taitaa maailmassa olla enemmän niitä kauniita naisia kuin rikkaita miehiä, joten kilpailuhan siitä tulee. Naiset siis kilpailevat keskenään, eivät miehiä vastaan.

        Miksikö aihe risoo minua? Sanoin sen jo kyllä avauksessani, mutta toistolla tulosta: Minusta se on yksi typerin täällä lukemistani väitteistä (all time high?)

        Jaa, muistelet vanhaa kommenttiani? Toivottavasti tämä ei tule sinulle pettymyksenä, mutta se oli puhdasta ironiaa :)

        Olin Seiskan bileissä jokinen aika sitten. Ikinä en ole nähnyt niin paljon avonaista silikonia edes Jenkeissä. Näin miten toimiston tyttöjä asia häiritsi ja miten he tunsivat itsensä kiusaantuneiksi. Eräs heistä kysyi minulta kuiskaten, kun Kohu-Marika, -Martina vai kukas se niistä taas olikaan, että jumaloivatko miehet todella silikonitissejä? Vastasin hänelle rehellisesti, että en tiedä ainoatakaan, joka jumaloisi. Se on puhtaasti naisten omaa tyhmyyttä ja harhaluuloa.

        Kun naiset saavat koko ajan lisää valtaa ja rahaa niin viis silloin veisataan jostain ukonkäppänöistä. Napataan ne komeat, lihaksikkaat ja isomunaiset uroot. Lisäksi tietenkin silmiä pyöritellen ihmtellään kuinka miehet kilvan pidennyttävät peniksiään ja pullistuttelevat lihaksiaan.

        Se sinun tasostasi







        Oikeasti en tunne ketään, joka olisi Suomessa hommannut silikonit. Enemmän se on amerikkalaisten naisten puuhaa ja sekin villitys on jo väistymässä. Usassahan on aivan erilainen kulttuuri kuin Suomessa edustusrouvineen.


      • Hyväksikäyttö
        Jack kirjoitti:

        Siinähän se väitteen äiti ja isä onkin. hei taas :)

        En ole väittänytkään muuta kuin että nainen tuunaa ja trimmaa itseään miehen takia. Sitä vain en ymmärrä, että miten jonkin onnenonkijan virittelyt voi kohdistaa mieheen, jota hän ei ole edes tuntenut asennusvaiheessa. Minusta Kohu-Marikaan ei oikein sovi tuo uhri-mentaliteetti. Lehtien mukaan hänen miehensä vastusti niitä ja aviokriisi onnistuttiin välttämään, kun hän itsenäisenä naisena päätti itse kehostaan ja teki sen miehelle selväksi.

        Miksi rikkaalle miehelle ei kelpaa... Pitäisikö pikemminkin kysyä, että miksi naiset juoksevat niiden rikkaiden miesten perässä? Taitaa maailmassa olla enemmän niitä kauniita naisia kuin rikkaita miehiä, joten kilpailuhan siitä tulee. Naiset siis kilpailevat keskenään, eivät miehiä vastaan.

        Miksikö aihe risoo minua? Sanoin sen jo kyllä avauksessani, mutta toistolla tulosta: Minusta se on yksi typerin täällä lukemistani väitteistä (all time high?)

        Jaa, muistelet vanhaa kommenttiani? Toivottavasti tämä ei tule sinulle pettymyksenä, mutta se oli puhdasta ironiaa :)

        Olin Seiskan bileissä jokinen aika sitten. Ikinä en ole nähnyt niin paljon avonaista silikonia edes Jenkeissä. Näin miten toimiston tyttöjä asia häiritsi ja miten he tunsivat itsensä kiusaantuneiksi. Eräs heistä kysyi minulta kuiskaten, kun Kohu-Marika, -Martina vai kukas se niistä taas olikaan, että jumaloivatko miehet todella silikonitissejä? Vastasin hänelle rehellisesti, että en tiedä ainoatakaan, joka jumaloisi. Se on puhtaasti naisten omaa tyhmyyttä ja harhaluuloa.

        Lisäsyy boikotoida Seiskaa. Hyvä kun ne toimiston naisesi edes ymmärsivät olla noloja. Olisin ollut minäkin. Ja pisteet sinulle herrasmiesmäisestä ja hyvästä vastauksestasi heille. :)


      • nyt päättää
        Jack kirjoitti:

        Siinähän se väitteen äiti ja isä onkin. hei taas :)

        En ole väittänytkään muuta kuin että nainen tuunaa ja trimmaa itseään miehen takia. Sitä vain en ymmärrä, että miten jonkin onnenonkijan virittelyt voi kohdistaa mieheen, jota hän ei ole edes tuntenut asennusvaiheessa. Minusta Kohu-Marikaan ei oikein sovi tuo uhri-mentaliteetti. Lehtien mukaan hänen miehensä vastusti niitä ja aviokriisi onnistuttiin välttämään, kun hän itsenäisenä naisena päätti itse kehostaan ja teki sen miehelle selväksi.

        Miksi rikkaalle miehelle ei kelpaa... Pitäisikö pikemminkin kysyä, että miksi naiset juoksevat niiden rikkaiden miesten perässä? Taitaa maailmassa olla enemmän niitä kauniita naisia kuin rikkaita miehiä, joten kilpailuhan siitä tulee. Naiset siis kilpailevat keskenään, eivät miehiä vastaan.

        Miksikö aihe risoo minua? Sanoin sen jo kyllä avauksessani, mutta toistolla tulosta: Minusta se on yksi typerin täällä lukemistani väitteistä (all time high?)

        Jaa, muistelet vanhaa kommenttiani? Toivottavasti tämä ei tule sinulle pettymyksenä, mutta se oli puhdasta ironiaa :)

        Olin Seiskan bileissä jokinen aika sitten. Ikinä en ole nähnyt niin paljon avonaista silikonia edes Jenkeissä. Näin miten toimiston tyttöjä asia häiritsi ja miten he tunsivat itsensä kiusaantuneiksi. Eräs heistä kysyi minulta kuiskaten, kun Kohu-Marika, -Martina vai kukas se niistä taas olikaan, että jumaloivatko miehet todella silikonitissejä? Vastasin hänelle rehellisesti, että en tiedä ainoatakaan, joka jumaloisi. Se on puhtaasti naisten omaa tyhmyyttä ja harhaluuloa.

        "Se on puhtaasti naisten omaa tyhmyyttä ja harhaluuloa. "

        Ovatko sitten nämä rikkaat miehet erityisen tyhmiä ja harhaluuloisia?

        Tässä tämä taas tuli.
        "Naiset siis kilpailevat keskenään, eivät miehiä vastaan"
        Siis kyllähän naisilla on erittäin kova kilpailuvietti, mutta jostain syystä sitä viettiensä eivät käyttäisi kun vastapelurina, esim työelämässä onkin mies. Taitaa tämä olla yleistä miesten harhaluuoa ja tyhmyyttä.


      • Hyväksikäyttö
        nyt päättää kirjoitti:

        "Se on puhtaasti naisten omaa tyhmyyttä ja harhaluuloa. "

        Ovatko sitten nämä rikkaat miehet erityisen tyhmiä ja harhaluuloisia?

        Tässä tämä taas tuli.
        "Naiset siis kilpailevat keskenään, eivät miehiä vastaan"
        Siis kyllähän naisilla on erittäin kova kilpailuvietti, mutta jostain syystä sitä viettiensä eivät käyttäisi kun vastapelurina, esim työelämässä onkin mies. Taitaa tämä olla yleistä miesten harhaluuoa ja tyhmyyttä.

        No niinpä. Tuo luulo että naiset juoksevat rikkaitten miesten perässä. Miesten tyhmyyttä ja harhaluuloa?


      • Jack
        nyt päättää kirjoitti:

        "Se on puhtaasti naisten omaa tyhmyyttä ja harhaluuloa. "

        Ovatko sitten nämä rikkaat miehet erityisen tyhmiä ja harhaluuloisia?

        Tässä tämä taas tuli.
        "Naiset siis kilpailevat keskenään, eivät miehiä vastaan"
        Siis kyllähän naisilla on erittäin kova kilpailuvietti, mutta jostain syystä sitä viettiensä eivät käyttäisi kun vastapelurina, esim työelämässä onkin mies. Taitaa tämä olla yleistä miesten harhaluuoa ja tyhmyyttä.

        ja minulle maksetaan siitä erittäin hyvin, joten päätöksenteko ei tuota vaikeuksia.

        "Ovatko sitten nämä rikkaat miehet erityisen tyhmiä ja harhaluuloisia? "

        Kuka vakkareista sitten lienetkin, niin ei voi kuin ihmetellä miten saat tuon y.o. laukasusi sopimaan otsikkosi alle.

        Niin, minun siis pitäisi olla sitä mieltä, että kaikki naiset kilpailevat epätoivoisesti niistä miehistä. Kun puhuin niistä, jotka "pakotetaan opttamaan silikonit", en yleistä tietenkään sitä kaikkia naisia koskevaksi. Puhuin niistä onnenonkijoista. Mutta mieti itse millaisista miehistä puhutaan kaupungin tavoitelluimpien poikamiesten keskuudessa. Toisaalta, onhan kaikkien palstafemakoiden äiti Jördekin todennut, että perseaukista miestä ei kannata naida.

        Minä kyllä kilpailen tiimini kanssa päivittäin sekä miehiä että naisia vastaan. Tuo mihin viittaat lausumassani liittyy taas siihen, mitä sanoin parisuhdemarkkinoista ja naisen "pakottamiseen laittaa ne silikonit"


      • Jack
        Hyväksikäyttö kirjoitti:

        No niinpä. Tuo luulo että naiset juoksevat rikkaitten miesten perässä. Miesten tyhmyyttä ja harhaluuloa?

        Jo, eivät kaikki naiset sillee juoksentele, mutta turha on edes yrittää kieltää sitä, miten seksikkäänä naiset vallan miehessä kokevat. Kai sinäkin nyt sen verran olet kirjoja lukenut tai elämää elänyt? Kysy vaikka Jördeltä :)

        Tapasin eilen Tv-ihimisiä ja he kertoivat uudesta historiallisesta Tv-sarjasta, joka ensi syksynä tulee täyttämään kotisohvat. Heidän analyysinsä oli että mikään ei ole maailmassa muuttunut historian aikana. Kaikki pyörii vallan ja seksin ympärillä. toivottavasti sarja antaa perspektiiviä tähänkin päivään, syksyllä nähdään.


      • muka
        Jack kirjoitti:

        ja minulle maksetaan siitä erittäin hyvin, joten päätöksenteko ei tuota vaikeuksia.

        "Ovatko sitten nämä rikkaat miehet erityisen tyhmiä ja harhaluuloisia? "

        Kuka vakkareista sitten lienetkin, niin ei voi kuin ihmetellä miten saat tuon y.o. laukasusi sopimaan otsikkosi alle.

        Niin, minun siis pitäisi olla sitä mieltä, että kaikki naiset kilpailevat epätoivoisesti niistä miehistä. Kun puhuin niistä, jotka "pakotetaan opttamaan silikonit", en yleistä tietenkään sitä kaikkia naisia koskevaksi. Puhuin niistä onnenonkijoista. Mutta mieti itse millaisista miehistä puhutaan kaupungin tavoitelluimpien poikamiesten keskuudessa. Toisaalta, onhan kaikkien palstafemakoiden äiti Jördekin todennut, että perseaukista miestä ei kannata naida.

        Minä kyllä kilpailen tiimini kanssa päivittäin sekä miehiä että naisia vastaan. Tuo mihin viittaat lausumassani liittyy taas siihen, mitä sanoin parisuhdemarkkinoista ja naisen "pakottamiseen laittaa ne silikonit"

        No jos olet, niin siinä tapauksessa vastasitkin kysymykseeni, vaikket sitä edes tajunnut. Tai ainakin jos ajatellaan, että päättäjä olisi se rikas mies. No kyllähän se toimiston apupoikakin jotakin päättää. Kummasti vaan naiset Vanhasellekin naureskelevat ja antavat hänen lähettämiään tekstareita iltalehdille. Et ole ajantasalla, ei Suomessa naisten tarvitse juosta rikkaiden miesten perässä.

        Ovatko siis rikkaat miehet jotenkin erityisen typeriä kun ottavat puolisoikseen niitä puunattuja silikonitissejä?

        Ja kuka on sanonut, että miehet pakottavat naisia ottamaan silikonitissit? Ei ainakaan nimimerkki hyväksikäyttö niin sanonut. Yksinkertainen (mies) kirjoitti kylläkin näin "Ehkä se homma menee niin, että jos nainen haluaa rikkaan miehen on hänen oltava puunattu silikoneja myöden." Missä siinäkään ei kyllä pakottamisesta puhuttu mitään. Harhaluuloasi.

        Oliko muuten elämäsi kohokohta kun pääsit juorulehden järjestämiin bileisiin, vai miksi siitä täällä hoet?


    • voisimme yhdessä (salanimellä) laatia seuraavan kirjasarjan.
      Alfa-Mer julkisi joskus kirja, missä käsiteltiin miehen terveydenhuoltoon liittyviä seikkoja auton huolto-oppaan mukaisesti.
      Tuleva teos voisi olla samalla formaatilla mutta naisille.
      Ensimmäinen koottava teos:
      1. vuosimallit 1950-60
      2. " 61-70
      3. " 71-80

      Kyllä näillä perustelilla seuraavan vuoden tieto Finlandia irtoaa;)

    • avecMaria

      Minulla ei ole tuunattuna muuta kuin farkut...;) Tosin ei silikonilla vaan lähinnä helmillä ja paljeteilla.

      Tuo ympäri kaupunkia naiskentelu ei vaadi silikoneja...;D

    • holtermann

      tämä " Kaikkien tavoiteena oli korostaa rintojen väliin jäävää vakoa"
      luulisin että ne yrittävät pienentää sitä vakoa, painattamalla rintoja lähemmäksi toisiaan

    • heti.

      Keneltä ja missä tämä suora lainaus on?

      "Miehet pakottavat naiset ottamaan silikonit"

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe