Aika monet naiset on ihan tavallisia. Sellaset miehet, jotka ei tajuu naisista mitään, tarttisvat sellasen naisenkäyttöoppaan.
Juu, ei sitte haukkuis koko ajan femakoiksi.
Ne jotka narisee ja on tyytymättömiä, jäävät ilman. Yleensä sitä pyritään vaan naiselle osottamaan miten vahva mies on eli nainen pitää saada alle tilanteessa kuin tilanteessa. Eikö tää alistaminen ja naisen sivuuttaminen millään lopu?
Miehille helppotajuinen opas, miten käyttäytyä naista kohtaan. Loppuu haukkumiset puolin ja toisin. Se on vahva, joka pystyy antamaan myöten. Vahva sekä fyysisesti että henkisesti.
Koodiavain miehille
50
1965
Vastaukset
- Supi S.
Sen paremmin naisen kuin miehenkään ei kannata tuhlata aikaansa typerysten opastamiseen tai kouluttamiseen. Parempi hakeutua elämässään sellaisten ihmisten seuraan, jotka osaavat käyttäytyä ja kunnioittavat toista ihmistä.
- yleispätevämpää
Turha vastailla typeryksille.
- j.pukkila
..ja tuloksetkin ovat näkyvissä:
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/OECDltä synkkä kuva Suomen pojista/1135219342176 - Supi S.
j.pukkila kirjoitti:
..ja tuloksetkin ovat näkyvissä:
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/OECDltä synkkä kuva Suomen pojista/1135219342176Linkki ei auennut, mutta ilmeisesti kyseessä on sama juttu, jonka pääsee lukemaan suomi24:n etusivun kautta.
Syrjäytyneet teini-ikäiset pojat lienevät enimmäkseen sitä porukkaa, jonka kanssa ovat erityisopettajat, koulukuraattorit ym. turhaan yrittäneet tahia lähes koko kouluajan. Heitä, joita koti ei kykene tukemaan eikä kasvattamaan millään tavoin. Eivät ole koskaan oppineet ottamaan vastuuta omasta oppimisestaan tai tekemisistään, jotenkin heidät on vain talutettu läpi peruskoulun ja kun sitten esim. ammattikoulussa tulee ensimmäinen vastoinkäyminen, lyödään lössiksi.
Eli kyllä siihen porukkaan satsattu on, eivät vain ole oppineet ottamaan mitään vastuuta omasta elämästään. - j.pukkila
Supi S. kirjoitti:
Linkki ei auennut, mutta ilmeisesti kyseessä on sama juttu, jonka pääsee lukemaan suomi24:n etusivun kautta.
Syrjäytyneet teini-ikäiset pojat lienevät enimmäkseen sitä porukkaa, jonka kanssa ovat erityisopettajat, koulukuraattorit ym. turhaan yrittäneet tahia lähes koko kouluajan. Heitä, joita koti ei kykene tukemaan eikä kasvattamaan millään tavoin. Eivät ole koskaan oppineet ottamaan vastuuta omasta oppimisestaan tai tekemisistään, jotenkin heidät on vain talutettu läpi peruskoulun ja kun sitten esim. ammattikoulussa tulee ensimmäinen vastoinkäyminen, lyödään lössiksi.
Eli kyllä siihen porukkaan satsattu on, eivät vain ole oppineet ottamaan mitään vastuuta omasta elämästään...silläkö tällaisten ihmisten asema paranee, että jätetään heidät oman onnensa nojaan..??
..näen kuitenkin, ettei kysymys syrjäytymisessä ole niinkään mistään vastuun ottamisen puutteesta, vaan yksinkertaisesti siitä, että näille syrjäytyneille ei ole yhteiskunnassa yksinkertaisesti tilaa..
..toisekseen näiltä syrjäytyneiltä puuttuu raha ja vaikutusvaltaiset tukijat..
..tuskinpa ökypatulin hulttiopoika syrjäytyy koskaan suomen kaltaisessa yhteiskunnassa, ei, hänestä tulee vähintäänkin kansanedustaja ja ministeri.. - tjaa...
Sen paremmin naisen kuin miehenkään ei kannata tuhlata aikaansa typerysten opastamiseen tai kouluttamiseen. Parempi hakeutua elämässään sellaisten ihmisten seuraan, jotka osaavat käyttäytyä ja kunnioittavat toista ihmistä.
---------------
Me ihmiset arvioimme tuota käyttäytymistä ja kunnioitusta sen mukaan miten paljon arvioitavan ihmisen ympärillä on ihmisiä ja mikä on oma sosiaalinen status.
Ja se, että ihmiset hakeutuvat jo luonnostaan siihen porukkaan "joka osaa" aiheuttaa sen, että oma sosiaalinen status nousee arvoon arvaamattomaan.
Normaali kun ei ole pop. Normaali on klisee, jolla ei ole mitään tekemistä reaalimaailman kanssa. Sillä eri kasvuympäristöissä tuo normaali tarkoittaa sosiaalisen pätevyyden suhteen eri asiaa. Ja ihmisryhmiin ei pääse sisälle ellet pääse opettelemaan tuon ihmisrhmän tavoille. Miten nuo mainitsemasi "käyttäytyjät" ja "kunnioittajat" ymmärtävät niitä, jotka eivät osaa heidän tapojaan? - Supi S.
j.pukkila kirjoitti:
..silläkö tällaisten ihmisten asema paranee, että jätetään heidät oman onnensa nojaan..??
..näen kuitenkin, ettei kysymys syrjäytymisessä ole niinkään mistään vastuun ottamisen puutteesta, vaan yksinkertaisesti siitä, että näille syrjäytyneille ei ole yhteiskunnassa yksinkertaisesti tilaa..
..toisekseen näiltä syrjäytyneiltä puuttuu raha ja vaikutusvaltaiset tukijat..
..tuskinpa ökypatulin hulttiopoika syrjäytyy koskaan suomen kaltaisessa yhteiskunnassa, ei, hänestä tulee vähintäänkin kansanedustaja ja ministeri..Kyllä suurimmalle osalle on esim. koulutuspaikka löytynyt peruskoulun jälkeen, mutta ammattikoulu jätetään helposti kesken, kun ei jakseta sitä päivärytmiä. Lukioissakin on entistä enemmän sellaista porukkaa, joka ei kykene opiskelemaan kurssimuotoisesti. Kursseja jää kesken ja suorittamatta, roikkumaan. Lykätään aina vain asioita tuonnemmaksi. Mitä yhteiskunnan pitäisi tehdä tälle asialle? Kyllä nuorikin ihminen sentään jossain määrin on vastuussa omista hommistaan.
- j.pukkila
Supi S. kirjoitti:
Kyllä suurimmalle osalle on esim. koulutuspaikka löytynyt peruskoulun jälkeen, mutta ammattikoulu jätetään helposti kesken, kun ei jakseta sitä päivärytmiä. Lukioissakin on entistä enemmän sellaista porukkaa, joka ei kykene opiskelemaan kurssimuotoisesti. Kursseja jää kesken ja suorittamatta, roikkumaan. Lykätään aina vain asioita tuonnemmaksi. Mitä yhteiskunnan pitäisi tehdä tälle asialle? Kyllä nuorikin ihminen sentään jossain määrin on vastuussa omista hommistaan.
..koulutus on nykyään ylimääräisen työvoiman säilömistä pois kortistosta tilastoja rumentamasta..
..ja kun jokainen suunnilleen tietää, ettei koulutuksesta ole juurikaan hyötyä, niin motivaatio on sen mukainen..
..perus- ja ammattikouluissa varmaan on jo useamman polven syrjäytyneitä, joten nämä koulutuksentasot ovat erityisen hyvä esimerkki turhauttavasta koulutuksesta..
..lukioissa voi motivoitunein porukka löytyä niistä, jotka ovat eteviä ja sopivia juuri lukiomuotoiseen opiskeluun ja jotka katsovat, että heillä on mahdollisuuksia jatkaa yliopistoihin ja korkeakouluihin..
..mutta jo nyt on nähtävissä, että sekin tie on piakkoin tukossa, siksi paljon tohtoreita ja maistereita nykyisin leivotaan.. - ruosutar
j.pukkila kirjoitti:
..koulutus on nykyään ylimääräisen työvoiman säilömistä pois kortistosta tilastoja rumentamasta..
..ja kun jokainen suunnilleen tietää, ettei koulutuksesta ole juurikaan hyötyä, niin motivaatio on sen mukainen..
..perus- ja ammattikouluissa varmaan on jo useamman polven syrjäytyneitä, joten nämä koulutuksentasot ovat erityisen hyvä esimerkki turhauttavasta koulutuksesta..
..lukioissa voi motivoitunein porukka löytyä niistä, jotka ovat eteviä ja sopivia juuri lukiomuotoiseen opiskeluun ja jotka katsovat, että heillä on mahdollisuuksia jatkaa yliopistoihin ja korkeakouluihin..
..mutta jo nyt on nähtävissä, että sekin tie on piakkoin tukossa, siksi paljon tohtoreita ja maistereita nykyisin leivotaan..Vanhemmatko elättää nuo joutilaat?
Jonkun verran työttömiä ja kouluväsyneitä aina on yhteiskunnassa ja kaikilla ei ole kotona edes sijaa, jos siellä riidellään ja juodaan ja rähistään. - Supi S.
j.pukkila kirjoitti:
..koulutus on nykyään ylimääräisen työvoiman säilömistä pois kortistosta tilastoja rumentamasta..
..ja kun jokainen suunnilleen tietää, ettei koulutuksesta ole juurikaan hyötyä, niin motivaatio on sen mukainen..
..perus- ja ammattikouluissa varmaan on jo useamman polven syrjäytyneitä, joten nämä koulutuksentasot ovat erityisen hyvä esimerkki turhauttavasta koulutuksesta..
..lukioissa voi motivoitunein porukka löytyä niistä, jotka ovat eteviä ja sopivia juuri lukiomuotoiseen opiskeluun ja jotka katsovat, että heillä on mahdollisuuksia jatkaa yliopistoihin ja korkeakouluihin..
..mutta jo nyt on nähtävissä, että sekin tie on piakkoin tukossa, siksi paljon tohtoreita ja maistereita nykyisin leivotaan..On helppo sanoa, että koulutus on turhauttavaa ja sillä vain kaunistellaan tilastoja. Samoin se, että näillä nuorilla ei ole paikkaa yhteiskunnassa.
Mikä sinun näkemyksesi on, mikä näille syrjäytyneille tai syrjäytymässä oleville pojille olisi se oikea, yhteiskunnan tarjoama paikka? Miten tätä kasvavaa ongelmaa pitäisi hoitaa? - j.pukkila
Supi S. kirjoitti:
On helppo sanoa, että koulutus on turhauttavaa ja sillä vain kaunistellaan tilastoja. Samoin se, että näillä nuorilla ei ole paikkaa yhteiskunnassa.
Mikä sinun näkemyksesi on, mikä näille syrjäytyneille tai syrjäytymässä oleville pojille olisi se oikea, yhteiskunnan tarjoama paikka? Miten tätä kasvavaa ongelmaa pitäisi hoitaa?..vastauksen löytäminen kysymykseen ei ole helpoimpia, joskus 80-luvun lopussa suomi on elänyt taloudellisesti parhainta aikaansa, sen jälkeen idylli romahti ja hyvinvointia on siitä lähtien alettu systemaattisesti romuttaa, osin käytännön pakosta, osin ei, mutta kuitenkin niin, että joidenkin hyvinvointi on tehtyjen toimenpiteiden johdosta kasvanut, kun samaan aikaan toisten hyvinvointi on koko ajan heikentynyt..
..yhteiskunnallinen oikeudenmukaisuus on yksi lähtökohta, yhteiskunnan tasapuolinen kehittäminen..
..mahdollisuuksien luomisen pitäisi kuulua yhteiskuntapolitiikan tärkeimpiin tehtäviin, ei poliitikon tehtävä ole juosta kapitalistien renkinä, vaan suunnitella kehitystä siltä pohjalta, että talouden ja yhteiskunnan intressit ovat tasapainossa..
..nuorten syrjäytyminen on vain osa yleistä syrjäytymisprosessia, se on yksinkertaisesti seuraus siitä, että yhden väestönosan ääni ei todellisuudessa näy päätöksenteossa..
..kuten muistaakseni tässä joku viisas totesikin, valtiovarainministeriön virkamiehet johtavat tätä maata, poliitikot vain nauttivat kohtuullisen hyvää palkkaa ja siihen liittyviä etuja ja ovat kiinnostuneita vain siitä, että saavat mahdollisimman paljon ääniä vaaleissa, siksi politiikka on ollut lähinnä sirkushuvien keksimistä hyvin toimeentulevalle kansanosalle sen sijaan että olisi edes yritetty korjata yhteiskunnallisia epäkohtia.. - Supi S.
j.pukkila kirjoitti:
..vastauksen löytäminen kysymykseen ei ole helpoimpia, joskus 80-luvun lopussa suomi on elänyt taloudellisesti parhainta aikaansa, sen jälkeen idylli romahti ja hyvinvointia on siitä lähtien alettu systemaattisesti romuttaa, osin käytännön pakosta, osin ei, mutta kuitenkin niin, että joidenkin hyvinvointi on tehtyjen toimenpiteiden johdosta kasvanut, kun samaan aikaan toisten hyvinvointi on koko ajan heikentynyt..
..yhteiskunnallinen oikeudenmukaisuus on yksi lähtökohta, yhteiskunnan tasapuolinen kehittäminen..
..mahdollisuuksien luomisen pitäisi kuulua yhteiskuntapolitiikan tärkeimpiin tehtäviin, ei poliitikon tehtävä ole juosta kapitalistien renkinä, vaan suunnitella kehitystä siltä pohjalta, että talouden ja yhteiskunnan intressit ovat tasapainossa..
..nuorten syrjäytyminen on vain osa yleistä syrjäytymisprosessia, se on yksinkertaisesti seuraus siitä, että yhden väestönosan ääni ei todellisuudessa näy päätöksenteossa..
..kuten muistaakseni tässä joku viisas totesikin, valtiovarainministeriön virkamiehet johtavat tätä maata, poliitikot vain nauttivat kohtuullisen hyvää palkkaa ja siihen liittyviä etuja ja ovat kiinnostuneita vain siitä, että saavat mahdollisimman paljon ääniä vaaleissa, siksi politiikka on ollut lähinnä sirkushuvien keksimistä hyvin toimeentulevalle kansanosalle sen sijaan että olisi edes yritetty korjata yhteiskunnallisia epäkohtia..Tuskin milloinkaan ennen on ollut niin paljon esim. erilaisia kouluttautumismahdollisuuksia kuin nykyään. On monenlaisia yhdistelmäopintoja, oppisopimuksia, joustavia järjestelyjä, henkilökohtaisia opetussuunnitelmia...
Osa porukasta vain on sellaista, että mikään säännöllinen elämänrytmi ei kelpaa. Jos joku sanoo poikkipuolisen sanan, lähdetään läiskimään. Mitään vastoinkäymisiä ei kestetä. Armeijassa kestetään vuorokausi.
Yhteiskunnallinen oikeudenmukaisuus ja yhteiskunnan tasapuolinen kehittäminen ovat hienoja periaatteita, mutta mitä ne tarkoittavat käytännössä?
Itse olen viettänyt lapsuuteni pienessä mökissä, jossa ei ollut sähköä, puhelinta, vesijohtoa, sisävessaa, ei mitään nykyajan mukavuuksia. Kävin oppikoulua 8 vuotta koulumatkan ollessa 22 km. Ei ollut ilmaista peruskoulua. Silti olen opiskellut, tehnyt monenlaisia töitä ja sijoittunut yhteiskuntaan. - j.pukkila
Supi S. kirjoitti:
Tuskin milloinkaan ennen on ollut niin paljon esim. erilaisia kouluttautumismahdollisuuksia kuin nykyään. On monenlaisia yhdistelmäopintoja, oppisopimuksia, joustavia järjestelyjä, henkilökohtaisia opetussuunnitelmia...
Osa porukasta vain on sellaista, että mikään säännöllinen elämänrytmi ei kelpaa. Jos joku sanoo poikkipuolisen sanan, lähdetään läiskimään. Mitään vastoinkäymisiä ei kestetä. Armeijassa kestetään vuorokausi.
Yhteiskunnallinen oikeudenmukaisuus ja yhteiskunnan tasapuolinen kehittäminen ovat hienoja periaatteita, mutta mitä ne tarkoittavat käytännössä?
Itse olen viettänyt lapsuuteni pienessä mökissä, jossa ei ollut sähköä, puhelinta, vesijohtoa, sisävessaa, ei mitään nykyajan mukavuuksia. Kävin oppikoulua 8 vuotta koulumatkan ollessa 22 km. Ei ollut ilmaista peruskoulua. Silti olen opiskellut, tehnyt monenlaisia töitä ja sijoittunut yhteiskuntaan...toki yhteiskunnassa aina mahdollisuuksia on joillekin, mutta kuten sanoin, ei riittävästi..
..samoin olen edelleen sitä mieltä, että koulutus on tänä päivänä suuressa määrin itseisarvoista askartelua paremman puutteessa ja tätä koulutusta on tosiaan järjestetty kortiston lukuja kaunistamaan..
..yhteiskunnallisesta oikeudenmukaisuudesta olisi tietysti syytä keskustella laajemminkin, aihe liittyisi läheisesti feminismiinkin..
..en ymmärrä miksi oikeudenmukaisuuden pitäisi koskea vain naisia..
..suurin osa epäoikeudenmukaisuutta koskee nimenomaan miehiä, kuten tuo tutkimus suomalaisista peruskoululaisistakin osoittaa..
- tjaa...
Aika monet naiset on ihan tavallisia. Sellaset miehet, jotka ei tajuu naisista mitään, tarttisvat sellasen naisenkäyttöoppaan.
-------------------------
Saman käyttöoppaan voisi tehdä myös naisille miehistä. Sillä suurin osa miehistä on aivan normaaleja. Riippuen sitten siitä, tarkoittaako "aika monet naiset ovat normaaleja" samaa kuin se että "suurin osa miehistä on normaaleja" on aika paljon kiinni se onko ihmisten kanssakäyminen ilman haukkumisia mahdollista. Se mikä miestä loukkaa eniten on hänen kyvykkyyttään hoitaa lapsia aliarvioiminen ja taas naisia loukkkaa se että heitä rinnastetaan "jakorasioihin". Yksinhuoltajuus määrätään erotilanteessa hyvin usein naisille kun taas yhteiskunta määräytyy hyvin monissa tapauksissa naisten tietyn formaatin ihannointiin. Olisiko tästä jotain opittavaa? - avecMaria
Mutta ruotsalaiset sosiologit Göran Ahrne ja Christine Roman ovat tulleet tulokseen, jotta naisen seksuaalinen halu vähenee miestä kohtaan, jos hän on tyytymätön kotitöiden jakautumiseen kotonaan.
- yksinkertainen
pakko olla asiasta samaa mieltä. Kun paremmalle puoliskolle kokkaa kunnon kynttiläillallisen alkuruokien,pääruokien ja jälkiruokien kera sekä höystää kokonaisuuden hyvällä viinillä sekä oikeasti niillä kynttilöillä ja kaiken tämän lisäksi siivoaa itse jäljet niin aikas paljon alkaa tuo seksi häntä kiinnostamaan.
Ja meneehän tuo muuten järkeenkin. Jos naisimmeinen tiskaa, siivoo, puunaa, kiillottaa, kokkaa ja taas tiskaa niin eiköhän se ohimoilla suoni sykkiä jos äijän retale tuonkin ajan pötköttää sohvalla ja katselee töllöä - vieläpä urheilua ja kaiken lisäksi jääkiekkoa.
Meillä ei tosin tuo kotiaskareiden jako ole ongelma. Se tekee kumpi kerkiää ja omatunto kuittaa loput. Ja joskus on mukava siivota ja kokata toiselle kun tietää tällä olleen vähemmän kiva työpäivä takanaan. - kekkospena
yksinkertainen kirjoitti:
pakko olla asiasta samaa mieltä. Kun paremmalle puoliskolle kokkaa kunnon kynttiläillallisen alkuruokien,pääruokien ja jälkiruokien kera sekä höystää kokonaisuuden hyvällä viinillä sekä oikeasti niillä kynttilöillä ja kaiken tämän lisäksi siivoaa itse jäljet niin aikas paljon alkaa tuo seksi häntä kiinnostamaan.
Ja meneehän tuo muuten järkeenkin. Jos naisimmeinen tiskaa, siivoo, puunaa, kiillottaa, kokkaa ja taas tiskaa niin eiköhän se ohimoilla suoni sykkiä jos äijän retale tuonkin ajan pötköttää sohvalla ja katselee töllöä - vieläpä urheilua ja kaiken lisäksi jääkiekkoa.
Meillä ei tosin tuo kotiaskareiden jako ole ongelma. Se tekee kumpi kerkiää ja omatunto kuittaa loput. Ja joskus on mukava siivota ja kokata toiselle kun tietää tällä olleen vähemmän kiva työpäivä takanaan.parisuhteessa ollaan?
- j.pukkila
..tuommoisen asian tutkiminen panee epäilemään, ovatko asialla olleet sosiologit ensinkään, lähinnä mieleen tulevat kallonkutistajat, psykoloogit ja muut sielutieteilijät, kyllä sosiologian ollakseen sosiologiaa, pitää käsitellä yhteiskunnallisia teemoja, yhteiskunnan sosiaalista rakennetta, tuotantosuhteita, yhteiskunnallisten rakenteiden vaikutusta tietoisuuteen jne..
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sosiologia - yksinkertainen
kekkospena kirjoitti:
parisuhteessa ollaan?
miten koko jutusta onnistuit poimimaan tuon. Onko siis se, jos mies siivoa, kokkaa tai vaikkapa tiskaa vain tavoitteelista seksin kerjäämistä?
Hei vain teillekin. j.pukkila kirjoitti:
..tuommoisen asian tutkiminen panee epäilemään, ovatko asialla olleet sosiologit ensinkään, lähinnä mieleen tulevat kallonkutistajat, psykoloogit ja muut sielutieteilijät, kyllä sosiologian ollakseen sosiologiaa, pitää käsitellä yhteiskunnallisia teemoja, yhteiskunnan sosiaalista rakennetta, tuotantosuhteita, yhteiskunnallisten rakenteiden vaikutusta tietoisuuteen jne..
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sosiologiajoku palstan naisista ryhtyy tekemään haastattelututkimusta meistä miehistä, olemmeko olleet kahdeksan vuotiaina yökastelijoita.
Sinääsä tarpeellinen tieto kun ikää tulee lisää :DD- j.pukkila
epikuros kirjoitti:
joku palstan naisista ryhtyy tekemään haastattelututkimusta meistä miehistä, olemmeko olleet kahdeksan vuotiaina yökastelijoita.
Sinääsä tarpeellinen tieto kun ikää tulee lisää :DD..kaikenlaisia tutkimuksia tehdään ja kaikenlaisia tutkimustuloksia tipahtelee päivittäin, tänäänkin luin tutkimustuloksen, jonka mukaan haju eikä suinkaan tulot ja varallisuus ratkaiseen sen, onko nainen kiinnostunut miehestä, ja vieläpä niin, että miehessä oleva toisen naisen haju, se näet osoittaa muille naisille, että mies on kiinnostava..
- ruosutar
Ruotsissa melkein kaikki naiset käyvät töissä. Ja siitä huolimatta suurin osa naisista hakee lapset pois päivähoidosta, käy kaupassa ja laittaa ruuan ja tiskaa ja pesee pyykkiä ja huolehti lapsista. Niin se vaan on vieläkin.
Mutta koska ruotsalaiset yleensä ovat estyneitä ilamisemaan agrressioita niin he vaikenevat liikaa ja saavat stressisairauksia.
On toki miehiäkin jotka kantavat kortensa kekoon lasten ja kodin puolesta. Mutta juuri viimeisen tilaston mukaan vain noin 3% isistä jäävät isälomalle.
Joten ymmärrän tuon sosoiologien väitteen ettei seksi maistu jos ei saa apua lasten ja kodinhoitamiseen mieheltään. - j.pukkila
ruosutar kirjoitti:
Ruotsissa melkein kaikki naiset käyvät töissä. Ja siitä huolimatta suurin osa naisista hakee lapset pois päivähoidosta, käy kaupassa ja laittaa ruuan ja tiskaa ja pesee pyykkiä ja huolehti lapsista. Niin se vaan on vieläkin.
Mutta koska ruotsalaiset yleensä ovat estyneitä ilamisemaan agrressioita niin he vaikenevat liikaa ja saavat stressisairauksia.
On toki miehiäkin jotka kantavat kortensa kekoon lasten ja kodin puolesta. Mutta juuri viimeisen tilaston mukaan vain noin 3% isistä jäävät isälomalle.
Joten ymmärrän tuon sosoiologien väitteen ettei seksi maistu jos ei saa apua lasten ja kodinhoitamiseen mieheltään...naiselle maistuu seksi aina, vain joutilailla naisilla on aikaa ruikuttaa ja änkyröidä..
- ruosutar
j.pukkila kirjoitti:
..tuommoisen asian tutkiminen panee epäilemään, ovatko asialla olleet sosiologit ensinkään, lähinnä mieleen tulevat kallonkutistajat, psykoloogit ja muut sielutieteilijät, kyllä sosiologian ollakseen sosiologiaa, pitää käsitellä yhteiskunnallisia teemoja, yhteiskunnan sosiaalista rakennetta, tuotantosuhteita, yhteiskunnallisten rakenteiden vaikutusta tietoisuuteen jne..
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sosiologia"alkaa epäilyttämään..."
Kuinka sinä noin voit aliaravioida ja nimitellä asiantuntijoita?
Mikä aiheutti tämän reaktion? - j.pukkila
ruosutar kirjoitti:
"alkaa epäilyttämään..."
Kuinka sinä noin voit aliaravioida ja nimitellä asiantuntijoita?
Mikä aiheutti tämän reaktion?..no kun seksuaalisten halujen tutkimus ei kuulu sosiologian tehtäväkenttään ja kun haluja tutkineen mainitaan olleen sosiologi..
..katsoo sosiologian määritelmää..
..suutari ei ole pysynyt lestissään.. - Sanelma
j.pukkila kirjoitti:
..kaikenlaisia tutkimuksia tehdään ja kaikenlaisia tutkimustuloksia tipahtelee päivittäin, tänäänkin luin tutkimustuloksen, jonka mukaan haju eikä suinkaan tulot ja varallisuus ratkaiseen sen, onko nainen kiinnostunut miehestä, ja vieläpä niin, että miehessä oleva toisen naisen haju, se näet osoittaa muille naisille, että mies on kiinnostava..
nainen valitsee miehen, jonka haju poikkeaa mahdollisimman paljon naisen isän hajusta - luonnon tapa vältää ristisiitoksia.
- Sanelma
Sanelma kirjoitti:
nainen valitsee miehen, jonka haju poikkeaa mahdollisimman paljon naisen isän hajusta - luonnon tapa vältää ristisiitoksia.
sisäsiitoksia tietysti
- avecMaria
j.pukkila kirjoitti:
..tuommoisen asian tutkiminen panee epäilemään, ovatko asialla olleet sosiologit ensinkään, lähinnä mieleen tulevat kallonkutistajat, psykoloogit ja muut sielutieteilijät, kyllä sosiologian ollakseen sosiologiaa, pitää käsitellä yhteiskunnallisia teemoja, yhteiskunnan sosiaalista rakennetta, tuotantosuhteita, yhteiskunnallisten rakenteiden vaikutusta tietoisuuteen jne..
http://fi.wikipedia.org/wiki/SosiologiaTämä tieto löytyy ruotsalaisesta alkup. teoksesta; Vardagsfeminism - Handbook i jämställdhet hemma och jobbet.
Tosin heidän (Ahrne/Roman) ei tarvitse viitata omaan tutkimukseensa. Kirja yhdistelee muutenkin erilaisia faktoja ja tilastotietoa. Oppaanakin joku voisi kirjaa pitää. - j.pukkila
Sanelma kirjoitti:
nainen valitsee miehen, jonka haju poikkeaa mahdollisimman paljon naisen isän hajusta - luonnon tapa vältää ristisiitoksia.
..jos isukki on ökymiljonääri ja tytär karttaa isukilta haisevia, niin silloinhan monelle saattaa avautua aivan uudenlaisia näkymiä..
..todella, olenkin ollut sitä mieltä, että sikarikkaassa on jotenkin omituinen haju..
..suomessakin on alkanut haista sitten 80-luvun lopun kummallisesti, eikä kysymys suinkaan ole pelkästään valkeakoskesta tai oulusta.. - kolikon toinen puoli
j.pukkila kirjoitti:
..jos isukki on ökymiljonääri ja tytär karttaa isukilta haisevia, niin silloinhan monelle saattaa avautua aivan uudenlaisia näkymiä..
..todella, olenkin ollut sitä mieltä, että sikarikkaassa on jotenkin omituinen haju..
..suomessakin on alkanut haista sitten 80-luvun lopun kummallisesti, eikä kysymys suinkaan ole pelkästään valkeakoskesta tai oulusta..Niitä ökyrikkaita kun on niin vähän. Enemmän löytyy niitä isukkeja niistä luuseripuolen miehistä.
- puoli
kolikon toinen puoli kirjoitti:
Niitä ökyrikkaita kun on niin vähän. Enemmän löytyy niitä isukkeja niistä luuseripuolen miehistä.
mistä mahtaa johtua että luuseri pääsee helpommin pukille?
- Pääseekö?
puoli kirjoitti:
mistä mahtaa johtua että luuseri pääsee helpommin pukille?
Mitä lie eläimiin sekaantujia ne luuserit.
- j.pukkila
puoli kirjoitti:
mistä mahtaa johtua että luuseri pääsee helpommin pukille?
..ehkä sinun on aika vaihtaa polttimo, hajusta tiestysti..
- hassu teoria
j.pukkila kirjoitti:
..ehkä sinun on aika vaihtaa polttimo, hajusta tiestysti..
Sinun mukaasihan aina sukupolven vaihtuessa naiset valitsisivat joko rikkaita tai köyhiä miehiä.
- j.pukkila
hassu teoria kirjoitti:
Sinun mukaasihan aina sukupolven vaihtuessa naiset valitsisivat joko rikkaita tai köyhiä miehiä.
..eihän tuo minun teoriani olekaan, tein vain nerokkaan päätelmän näistä palstakirjoituksista..
..mielestäni kumminkin ajatus vaikuttaa pätevältä, toki sitten voidaan ryhtyä viilaaman sen suhteen, mihinkä kategoriaan yhtärikkaat luetaan.. - puoli
Pääseekö? kirjoitti:
Mitä lie eläimiin sekaantujia ne luuserit.
että isukiksi pääsee jonkun muun kuin oman lajinsa edustajan kanssa...
Mikä sun isä on? Virtahepo? - Elastika
ruosutar kirjoitti:
Ruotsissa melkein kaikki naiset käyvät töissä. Ja siitä huolimatta suurin osa naisista hakee lapset pois päivähoidosta, käy kaupassa ja laittaa ruuan ja tiskaa ja pesee pyykkiä ja huolehti lapsista. Niin se vaan on vieläkin.
Mutta koska ruotsalaiset yleensä ovat estyneitä ilamisemaan agrressioita niin he vaikenevat liikaa ja saavat stressisairauksia.
On toki miehiäkin jotka kantavat kortensa kekoon lasten ja kodin puolesta. Mutta juuri viimeisen tilaston mukaan vain noin 3% isistä jäävät isälomalle.
Joten ymmärrän tuon sosoiologien väitteen ettei seksi maistu jos ei saa apua lasten ja kodinhoitamiseen mieheltään.Ihan vain sivuhuomautus:
Se käyttääkö mies isyyslomansa vai ei ei kerro vielä mitään siitä kuinka suuren osan ko mies tekee kotiin liittyvistä töistä.. Ne ovat kaksi ihan eri asiaa. - Näihin kyllästyy nopeasti
puoli kirjoitti:
että isukiksi pääsee jonkun muun kuin oman lajinsa edustajan kanssa...
Mikä sun isä on? Virtahepo?No mikä lie tulee luuserin ja pukin risteytyksestä? Feminismipalstalle räkivä teinisovakko?
- raha haisee
j.pukkila kirjoitti:
..eihän tuo minun teoriani olekaan, tein vain nerokkaan päätelmän näistä palstakirjoituksista..
..mielestäni kumminkin ajatus vaikuttaa pätevältä, toki sitten voidaan ryhtyä viilaaman sen suhteen, mihinkä kategoriaan yhtärikkaat luetaan..Sinun teoriasihan perustui sille, että miehen haju muuttuu täysin sillä silmän räpäyksellä kun hän saa kouraansa kasan rahaa.
- ruosutar
Elastika kirjoitti:
Ihan vain sivuhuomautus:
Se käyttääkö mies isyyslomansa vai ei ei kerro vielä mitään siitä kuinka suuren osan ko mies tekee kotiin liittyvistä töistä.. Ne ovat kaksi ihan eri asiaa.siitä ettei ruotsalaiset miehet ole niin halukkaita ottamaan osaa kotihommiin tai pitämään lapsista huolta. Molemmat hommat ovat ns. ilmaista mutta pakollista työtä mistä ei makseta palkkaa.
- j.pukkila
raha haisee kirjoitti:
Sinun teoriasihan perustui sille, että miehen haju muuttuu täysin sillä silmän räpäyksellä kun hän saa kouraansa kasan rahaa.
..onko siinä sitten jotakin kummallista, eikä tuo rajoitu mielestäni yksinomaan mieheen..
..kyllä mielestäni yksilön sosiaalinen asema näkyy myös hajussa, toiset tosiaan haisee rahalle ja toiset wanhalle wiinalle.. - diin
j.pukkila kirjoitti:
..onko siinä sitten jotakin kummallista, eikä tuo rajoitu mielestäni yksinomaan mieheen..
..kyllä mielestäni yksilön sosiaalinen asema näkyy myös hajussa, toiset tosiaan haisee rahalle ja toiset wanhalle wiinalle..Toisaalta se ökyrikaskin voi haista wanhalle wiinalle. Kuka tykkää wanhan wiinan hajusta?
Mutta eikö se ole vähän surullista - tai jotain, että tyttärien mielestä omat isät haisevat vastenmieliselle? - j.pukkila
diin kirjoitti:
Toisaalta se ökyrikaskin voi haista wanhalle wiinalle. Kuka tykkää wanhan wiinan hajusta?
Mutta eikö se ole vähän surullista - tai jotain, että tyttärien mielestä omat isät haisevat vastenmieliselle?..olen ollut luulossa, että nainen valitsee puolisokseen miehen, joka muistuttaa hänen isäänsä..
..mutta feministipiireissä näkyy hajuilla olevan ensisijainen merkitys..
..muistelen palstalla aikaisemminkin esitetyn väitteen siitä, että mies haisee kauhealle, mutta nyt ymmärrän, että miehen pitää haista naiselle, jotta olisi kiinnostava..
- Antsux
Olet suht uusi kirjoittaja ainakin nykyisellä nickilläsi, ja minun on sanottava että tekstisi ovat kaltaiselleni tavis-miehelle Erittäin Vaikeasti Avautuvia.
- Jack
joka eilen kysyit minulta, että miksi sinulla ei ole miestä :) Ehkä sinäkin tarvitsen sen oppaan?
- rusalka
Olen aina löytänyt sellaisia mukavia miehiä, jotka sitten ovatkin varattuja...heh heh
- Nimetön
rusalka kirjoitti:
Olen aina löytänyt sellaisia mukavia miehiä, jotka sitten ovatkin varattuja...heh heh
pidättele henkeä kun sitä miestä oottelet saattaapi käydä huonosti
- rusalka
Nimetön kirjoitti:
pidättele henkeä kun sitä miestä oottelet saattaapi käydä huonosti
kun et osaa mitään järkevää tekstiä tuottaa. ha ha haa
naiset niin yksinkertaisia vekottimia oo, että oppaalla selviää...????*plaraa ohjekirjaa*
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560