ihmettelenpä taas

j.pukkila

..ihmettelenpä näin illan päätteeksi, millainen demokratia suomessa vallitsee..

..meillä on presidentti, joka edustaa kaikenlaisia vähemmistöjä, hänellä on johdossaan feministikunta, jonka virkamiehistöllä ei näy olevan tähdellisempää tekemistä kuin puurtaa hiki otsalla helmeillen lakia seksin oston kieltämiseksi, puuhata kansalaisille rikekortistoa, johon laitetaan virhepisteitä sen mukaan ajaako m-mankelilla kypärättä, juovuksissa, tai kävelee päin punaista ukkoa..

..sitten meillä on pääministeri, vapaan rakkauden apostoli, joka edustaa tietysti kaikkea mukavaa, joka nyt kumminkin sotii kaikkea yhteiskuntajärjestystä vastaan, kunniallista perhe-elämää vastaan, kristillisiä arvoja vastaan ja ties mitä kaikkea muuta vastaan, ai niin ja heikentää vielä kaiken kukkuraksi maataloustukiaisia, eli hävittää vielä elävän maaseudunkin..

..ihmettelenpä nyt, kuka täällä enää edustaa täysijärkisyyttä..??

..eikö tässä olisi feministeilläkin pysähtymisen paikka..??

44

1810

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurre_Orava

      Niin se on, että karavaani kulkee ja koirat haukkuu. Sadan vuoden päästä näillä kähinöillä ei ole minkäänlaista merkitystä.

      Ollaan ja eletään vaikka ihan vaan piruuttaan. :)

      • Triinu-Liisa

        Olen ollut selibaatissa 7 vuotta vastustaakseni miesten ylivaltaa.

        Onko selibaattini ollut turha?


      • Kurre_Orava
        Triinu-Liisa kirjoitti:

        Olen ollut selibaatissa 7 vuotta vastustaakseni miesten ylivaltaa.

        Onko selibaattini ollut turha?

        Pysy vain selibaatissa. Osaltasi vähennät liikakansoitusta, joka on planeettamme vakavin uhka. Hyvä valinta.

        Jokainen selibaatissa elävä ihminen on hyvä ihminen.


      • j.pukkila

        ..kansalaisena olen huolestunut siitä, riittääkö viini leilissä ja rusinat pullassa..

        ..tällä menolla ei taida jäädä pyhää henkeäkään, jolla sentään on ennen eletty..


      • Kurre_Orava
        j.pukkila kirjoitti:

        ..kansalaisena olen huolestunut siitä, riittääkö viini leilissä ja rusinat pullassa..

        ..tällä menolla ei taida jäädä pyhää henkeäkään, jolla sentään on ennen eletty..

        Riittä ne meidän elinaikamme. Ja meidän jälkeemme vedenpaisumus.

        PS.
        Älä lisäänny tähän maailmaan. ;)


      • skäribo
        Kurre_Orava kirjoitti:

        Riittä ne meidän elinaikamme. Ja meidän jälkeemme vedenpaisumus.

        PS.
        Älä lisäänny tähän maailmaan. ;)

        että mä digaana sua! Olet melkein aina nnnniin samoilla linjoilla kuin mä, että voisin melkein lopettaa kirjoittamisen ja jättää koko touhun sun huoleksesi.


      • j.pukkila
        Triinu-Liisa kirjoitti:

        Olen ollut selibaatissa 7 vuotta vastustaakseni miesten ylivaltaa.

        Onko selibaattini ollut turha?

        ..tuostakin pitäisi ajatella..??

        ..oikeastaan tuohon ei usko kukaan..

        ..mutta miten olet havainnut miesten ylivallan vähentyneen..??

        ..en näe selibaatin ja miesten ylivallan yhteyttä..

        ..eikö selibaatti päin vastoin aiheuta hirmuiset halut, eikö selibaatti ole rinnastettavissa paastoamiseen, siinä ainakin syötättää koko ajan..


      • skäribo
        j.pukkila kirjoitti:

        ..tuostakin pitäisi ajatella..??

        ..oikeastaan tuohon ei usko kukaan..

        ..mutta miten olet havainnut miesten ylivallan vähentyneen..??

        ..en näe selibaatin ja miesten ylivallan yhteyttä..

        ..eikö selibaatti päin vastoin aiheuta hirmuiset halut, eikö selibaatti ole rinnastettavissa paastoamiseen, siinä ainakin syötättää koko ajan..

        paastonnut kolmea tuntia pitempää aikaa, jos sinusta paastossa "syötättää". Ei todellakaan syötätä. ;)


      • Kurre_Orava
        skäribo kirjoitti:

        paastonnut kolmea tuntia pitempää aikaa, jos sinusta paastossa "syötättää". Ei todellakaan syötätä. ;)

        Ei syötätä ei, mutta juotattaa. Joskun nuorempana olen ollut parikin viikkoa pussikalja paastolla...


    • skäribo

      Vapaa mies lähettää jo vuosia tuntemalleen vapaalle naiselle tekstareita. Mitä vikaa siinä on? Ja mitä helvettiä heidän tekstailunsa kuuluu meille, tai kenellekään ulkopuoliselle?

      • Kurre_Orava

        Et tainnut sisäistää Pukkilan aloituksen sisintä, hiukan salattua, olemusta?


      • skäribo
        Kurre_Orava kirjoitti:

        Et tainnut sisäistää Pukkilan aloituksen sisintä, hiukan salattua, olemusta?

        Mua on koko päivän ärsyttänyt tää Vanhas-kohu - siis ilmiönä, en ole hänen kannattajansa - ja lisäksi olen aika väsy. Löytyiskö sulta rautalankaa?


      • skäribo
        skäribo kirjoitti:

        Mua on koko päivän ärsyttänyt tää Vanhas-kohu - siis ilmiönä, en ole hänen kannattajansa - ja lisäksi olen aika väsy. Löytyiskö sulta rautalankaa?

        enkä tullut hullua hurskaammaksi. Ei kai nyt kukaan hullu pidä poliitikkoja esikuvinaan, ja elä sen mukaan? Johan tää pallo olis räjähtänyt ajat sitten, jos ihmisillä ei olis enemään järkeä päässä kuin johtajillaan. Mehän tätä maata pidetään pystyssä!

        Ja miten ihmeessä tää kaikki liittyy feminismiin?


      • Kurre_Orava
        skäribo kirjoitti:

        Mua on koko päivän ärsyttänyt tää Vanhas-kohu - siis ilmiönä, en ole hänen kannattajansa - ja lisäksi olen aika väsy. Löytyiskö sulta rautalankaa?

        Niin vaikkakin herra j.pukkila on jokseenkin vaikea selkoinen filosofinen ajattelija, niin päättelisin hänen tarkoittaneen tätä ristiriitaa valtiollisten päättäjiemme toimissa.

        Olen samaa mieltä kanssasi Vanhas hässäkästä. Kuten olemme saaneet tietää törkylehdet ovat saaneet tietää SMS-viesteistä suoraan vastaanottajilta. Näillä vastaanottajilla lienee ollut pikkurahan tarve ja mikäpä parempaa kauppatavaraa kuin itse pääministerin viestit.

        Kertoo todella jotakin maan journalistien tasosta jos pitää toisen ihmisen viestejä mennä uutisoimaan.

        Nyt kun kerran nämä ministerin viestit tulivat julkisuuteen olisi femokraattisen logiikan mukaisesti Vanhanen tuomittava ahdistelusta. Kaikki muu viestittää siitä, että poliittisella eliitillä on oikeus tehdä sellaista mitä tavallisella kossunkittaajalla ei ole.

        Tai kääntäen, jos Vanhasen viestit jätetään noteeraamatta myös tavallisella kossunkuluttajalla tulee olla oikeus lähennellä naista SMS-viesteillä.

        Periaatteena se, että SMS-viesti on uutinen vaikuttaa kiintoisalta.

        Hiukan tätä asiaa sivusin taannoin kun tunsin vitutusta Karpelan heilan asioiden uutisoinnista.

        Mutta näinhän se on. Jääkiekkomöllien kansalle leipää, halpaa viinaa ja sirkushuveja, niin eivät ehdi ajattelemaan.


      • j.pukkila
        skäribo kirjoitti:

        enkä tullut hullua hurskaammaksi. Ei kai nyt kukaan hullu pidä poliitikkoja esikuvinaan, ja elä sen mukaan? Johan tää pallo olis räjähtänyt ajat sitten, jos ihmisillä ei olis enemään järkeä päässä kuin johtajillaan. Mehän tätä maata pidetään pystyssä!

        Ja miten ihmeessä tää kaikki liittyy feminismiin?

        ..se nyt vielä puuttuisikin, että ihminen pitäisi poliitikkoa esikuvanaan..

        ..poliitikko kumminkin edustaa ihmistä, kun kaikki ihmiset eivät mahdu edustamaan..

        ..mielestäni viestini osoittaa feministisen ideologian kestämättömyyden ja siitä aiheutuvat seuraamukset..

        ..toki olisin voinut kirjoittaa viestini sanoman suoraan jutun loppuun, mutta ajattelin jättää tilaa myös vaihtoehtoisille tulkinnoille..


      • mokasi
        Kurre_Orava kirjoitti:

        Niin vaikkakin herra j.pukkila on jokseenkin vaikea selkoinen filosofinen ajattelija, niin päättelisin hänen tarkoittaneen tätä ristiriitaa valtiollisten päättäjiemme toimissa.

        Olen samaa mieltä kanssasi Vanhas hässäkästä. Kuten olemme saaneet tietää törkylehdet ovat saaneet tietää SMS-viesteistä suoraan vastaanottajilta. Näillä vastaanottajilla lienee ollut pikkurahan tarve ja mikäpä parempaa kauppatavaraa kuin itse pääministerin viestit.

        Kertoo todella jotakin maan journalistien tasosta jos pitää toisen ihmisen viestejä mennä uutisoimaan.

        Nyt kun kerran nämä ministerin viestit tulivat julkisuuteen olisi femokraattisen logiikan mukaisesti Vanhanen tuomittava ahdistelusta. Kaikki muu viestittää siitä, että poliittisella eliitillä on oikeus tehdä sellaista mitä tavallisella kossunkittaajalla ei ole.

        Tai kääntäen, jos Vanhasen viestit jätetään noteeraamatta myös tavallisella kossunkuluttajalla tulee olla oikeus lähennellä naista SMS-viesteillä.

        Periaatteena se, että SMS-viesti on uutinen vaikuttaa kiintoisalta.

        Hiukan tätä asiaa sivusin taannoin kun tunsin vitutusta Karpelan heilan asioiden uutisoinnista.

        Mutta näinhän se on. Jääkiekkomöllien kansalle leipää, halpaa viinaa ja sirkushuveja, niin eivät ehdi ajattelemaan.

        Mitään tälläsitä kohua ei olisi syntynyt ellei vanhanen olisi ruvennut kiukuttelemaan turhista.


    • Mi-yes

      Vantaan Heurekaan voisi rakentaan irvokkaan prototyypin "modernista yhteiskunnasta" jossa jopa lehtipihvit ja omenakiisselit vedetaan pillereina, nimeltaan Suomi.

      Missa on henget sita on monesti ihmetelty. Lisaksi jengi on saatanan onnetonta.

      Jumalan kirous. Mikas muu.

      • j.pukkila

        ..kun mopo karkaa kasista, sita on vaikea saada juoksemalla kiinni ennen kuin se tormaa puuhun tai tipahtaa ojaan..


      • Mi-yes
        j.pukkila kirjoitti:

        ..kun mopo karkaa kasista, sita on vaikea saada juoksemalla kiinni ennen kuin se tormaa puuhun tai tipahtaa ojaan..

        Suomen, minun vai sinun..?

        Onko mopoa koskaan ollutkaan. Suomella siis.


      • j.pukkila
        Mi-yes kirjoitti:

        Suomen, minun vai sinun..?

        Onko mopoa koskaan ollutkaan. Suomella siis.

        ..avauksessani hahmottelin, mitenka ja missa suhteissa mopo on paassyt irti eli asiat hallinnasta..


      • Mi-yes
        j.pukkila kirjoitti:

        ..avauksessani hahmottelin, mitenka ja missa suhteissa mopo on paassyt irti eli asiat hallinnasta..

        Jos haluaa kritisoida suomalaista yhteiskuntaa, nin kierre on loputon.

        Vahan sama, vertauskuvallisesti, jos imaisee crackia, niin siina sita ollaan.

        Eli voisi jattaa tuon yhteiskuntarunkkaamisen, vaikka naapurille.

        Samalla kun naapuri valittaa digitelevision saadoista, nin voisi vaikka kiertaa hanen takapihaa metallinpaljastimella ja etsia viikinkien aarteita. Ties vaikka romalaisten...


      • j.pukkila
        Mi-yes kirjoitti:

        Jos haluaa kritisoida suomalaista yhteiskuntaa, nin kierre on loputon.

        Vahan sama, vertauskuvallisesti, jos imaisee crackia, niin siina sita ollaan.

        Eli voisi jattaa tuon yhteiskuntarunkkaamisen, vaikka naapurille.

        Samalla kun naapuri valittaa digitelevision saadoista, nin voisi vaikka kiertaa hanen takapihaa metallinpaljastimella ja etsia viikinkien aarteita. Ties vaikka romalaisten...

        ..etta ne, joilla ei ole mitaan sanottavaa, ovat hiljakseen..

        ..mutta itse asiassa aaneti oleminen on oikeastaan vainajan tehtava, etten sanoisi rooli..

        ..toisaalta aanestamista pidetaan kansalaisvelvollisuutena, mutta mita aanestamista on kirjoittaa joku numero lappuun ihan hiljakseen, eihan siina ole mitaan aaneen viittaavaakaan, olen ymmartanut aanestamisen laajemmin, aanessa olemisena..

        ..mitenka demokratia muuten toimisikaan, ellei kayda kansalaiskeskustelua, miten yhteiskunnan ongelmat tulevat paatoksentekoon, jos kaikki istuvat typpisuuna pyoritellen paukaloa..

        ..mutta tuo oli tuommoinen perinteinen nakemys..


      • rusalka
        Mi-yes kirjoitti:

        Jos haluaa kritisoida suomalaista yhteiskuntaa, nin kierre on loputon.

        Vahan sama, vertauskuvallisesti, jos imaisee crackia, niin siina sita ollaan.

        Eli voisi jattaa tuon yhteiskuntarunkkaamisen, vaikka naapurille.

        Samalla kun naapuri valittaa digitelevision saadoista, nin voisi vaikka kiertaa hanen takapihaa metallinpaljastimella ja etsia viikinkien aarteita. Ties vaikka romalaisten...

        Mitäs nämä kyseiset ihmiset sitten estävät teitä omassa elämässänne toteuttamasta?

        En ole kiinnostunut kummankaan yksityiselämästä.

        Vanhanen on ihan oikeassa siinä, ettei hänen yksityiselämänsä kuulu kaikille... mutta onhan tuollainen 'poukkoilu' vähän huvittavaa tuon tasoiselta mieheltä.

        Se mitä Halosesta väitetään koko ajan tällä palstalla, on myös huvittavaa...

        Ilmeisesti sitä ollaan kovin kiihkeitä leimaamaan toinen jollakin leimalla. Samalla sitten kyseenalaistetaan koko ihmisen tekemiset.

        Tässä nyt tapahtuu koko ajan sellaista, että 'heitetään lapsi pesuveden mukana'.

        Mielestäni nykyajan ilmiö.

        Äänen antaminen vaaleissa ei vaikuttanut tähän mielipiteeseeni. Päätelkää tästä mitä lystäätte.


      • j.pukkila
        rusalka kirjoitti:

        Mitäs nämä kyseiset ihmiset sitten estävät teitä omassa elämässänne toteuttamasta?

        En ole kiinnostunut kummankaan yksityiselämästä.

        Vanhanen on ihan oikeassa siinä, ettei hänen yksityiselämänsä kuulu kaikille... mutta onhan tuollainen 'poukkoilu' vähän huvittavaa tuon tasoiselta mieheltä.

        Se mitä Halosesta väitetään koko ajan tällä palstalla, on myös huvittavaa...

        Ilmeisesti sitä ollaan kovin kiihkeitä leimaamaan toinen jollakin leimalla. Samalla sitten kyseenalaistetaan koko ihmisen tekemiset.

        Tässä nyt tapahtuu koko ajan sellaista, että 'heitetään lapsi pesuveden mukana'.

        Mielestäni nykyajan ilmiö.

        Äänen antaminen vaaleissa ei vaikuttanut tähän mielipiteeseeni. Päätelkää tästä mitä lystäätte.

        ..sitä olen aina ihmetellyt, miksi taavi tavallinen, jos harrastaa naisia, haukutaan lähes pystyyn, palstakin heittää pytyllisiä nimenomaan taavi-paran niskaan, mutta annas olla, kun kehiin ilmestyy kaksi metriä pääministeriä, silloin alkaa moraalinen närkästyminen aivan toisesta näkökulmasta..

        ..notta toren teolla, kyllä olisi kuokalle työtä..


      • rusalka
        j.pukkila kirjoitti:

        ..sitä olen aina ihmetellyt, miksi taavi tavallinen, jos harrastaa naisia, haukutaan lähes pystyyn, palstakin heittää pytyllisiä nimenomaan taavi-paran niskaan, mutta annas olla, kun kehiin ilmestyy kaksi metriä pääministeriä, silloin alkaa moraalinen närkästyminen aivan toisesta näkökulmasta..

        ..notta toren teolla, kyllä olisi kuokalle työtä..

        Puhuin leimaamisesta. Nykyään ihmisiä leimataan aika kärkkäästi huonoksi ihmiseksi. Leimaaminen tapahtuu yleensä leimakirveellä puun kylkeen. Sillä merkitään puu kaatoa varten. Samalla tavoin pyrkivät kanssaihmiset ja erityisesti media leimaamaan ihmisiä... Kyllä tässä on mielestäni isketty kirveellä, ei kylkeen vaan suoraan otsaan.

        Aika rauhallisesti Vanhanen vastasi epäselvyyksiin, vaikka tilanne on äärimmäisen nolo.

        Miten tämä liittyy Vanhasen työhön, jonka hoidosta olen huolestunut? Tiedän myös sen, että jos riittävästi pommitetaan tällaisella mediatulituksella, saattaa jossain vaiheessa ihminen murtua... eikä siis pysty hoitamaan esim. sitä työtä edes. Kornia minusta on todellakin se, että ei ole kulunut vuottakaan kun mies puhui arvoista aivan toisella suulla. Tällaista aika monen puolueen tekeminen on, poliitikot puhuvat vaan mitä suuhun laitetaan.

        Vanhanen vaikuttikin 'liian hyvältä' mieheltä ollakseen totta.

        Jos luulet että puolustan pääministeriä siitä syystä, että on komea mies, luulet väärin. En hyväksy miehen naisseikkailuja, enkä sinunkaan taavi tavallinen JOS ON VARATTU. Mieluummin vaikka ruma, mutta uskollinen. Vanhanen taas on vapaa mies. Nykyään on aika tavallista, että seurustelua kokeillaan yhden jos toisenkin kanssa. Sellaista deittailua, sanoisin. Minä sallin sen, että miehellä on ollut naisystäviä ennen minua ja vaikka lapsiakin jonkun kanssa.

        Media taasen innostuu sotkemaan kaksi eri asiaa, kuten tavallista. Niin myös sotkevat taavi ja taina tavalliset asioita, kun juoruilevat ihmisten asioita, joista eivät tiedä edes tämän vertaa kuin Vanhasesta nyt.

        Ei minusta Vanhasen pääministerinä työskentelyssä mitään vikaa ole...Mielestäni myöskin Halonen on ollut työssään ihan ok.

        Sinun kaltaisille taavi tavallisille sitten vissiin on ongelma, että presidenttinä on nainen ja pääministeri on liian komea.

        No jaa...näistä asioista voi sitten olla mitä mieltä tahansa ja kuuluttaa sitä ääneen niin paljon kuin jaksaa. HEH HEH


      • j.pukkila
        rusalka kirjoitti:

        Puhuin leimaamisesta. Nykyään ihmisiä leimataan aika kärkkäästi huonoksi ihmiseksi. Leimaaminen tapahtuu yleensä leimakirveellä puun kylkeen. Sillä merkitään puu kaatoa varten. Samalla tavoin pyrkivät kanssaihmiset ja erityisesti media leimaamaan ihmisiä... Kyllä tässä on mielestäni isketty kirveellä, ei kylkeen vaan suoraan otsaan.

        Aika rauhallisesti Vanhanen vastasi epäselvyyksiin, vaikka tilanne on äärimmäisen nolo.

        Miten tämä liittyy Vanhasen työhön, jonka hoidosta olen huolestunut? Tiedän myös sen, että jos riittävästi pommitetaan tällaisella mediatulituksella, saattaa jossain vaiheessa ihminen murtua... eikä siis pysty hoitamaan esim. sitä työtä edes. Kornia minusta on todellakin se, että ei ole kulunut vuottakaan kun mies puhui arvoista aivan toisella suulla. Tällaista aika monen puolueen tekeminen on, poliitikot puhuvat vaan mitä suuhun laitetaan.

        Vanhanen vaikuttikin 'liian hyvältä' mieheltä ollakseen totta.

        Jos luulet että puolustan pääministeriä siitä syystä, että on komea mies, luulet väärin. En hyväksy miehen naisseikkailuja, enkä sinunkaan taavi tavallinen JOS ON VARATTU. Mieluummin vaikka ruma, mutta uskollinen. Vanhanen taas on vapaa mies. Nykyään on aika tavallista, että seurustelua kokeillaan yhden jos toisenkin kanssa. Sellaista deittailua, sanoisin. Minä sallin sen, että miehellä on ollut naisystäviä ennen minua ja vaikka lapsiakin jonkun kanssa.

        Media taasen innostuu sotkemaan kaksi eri asiaa, kuten tavallista. Niin myös sotkevat taavi ja taina tavalliset asioita, kun juoruilevat ihmisten asioita, joista eivät tiedä edes tämän vertaa kuin Vanhasesta nyt.

        Ei minusta Vanhasen pääministerinä työskentelyssä mitään vikaa ole...Mielestäni myöskin Halonen on ollut työssään ihan ok.

        Sinun kaltaisille taavi tavallisille sitten vissiin on ongelma, että presidenttinä on nainen ja pääministeri on liian komea.

        No jaa...näistä asioista voi sitten olla mitä mieltä tahansa ja kuuluttaa sitä ääneen niin paljon kuin jaksaa. HEH HEH

        ..en ole väittänyt olevani taavi tavallinen, asetuin vain hetkeksi hänen maailmaansa tarkastelemaan asioita..

        ..mutta kirjoituksessani kiinnitän jälleen huomiota kaksinaismoralismiin, nimittäin moraali ei koske vain varattuja, kuten näyt ajattelevan, kyllä se koskee yhtä lailla yksineläviäkin..

        ..mikään moraali ei ole moraali, jos se ei koske kaikkia ja ole kaikille samanlainen, pelaaminen useilla korteilla paljastuu kyllä aikanaan..

        ..mielestäni median yksi tehtävä on pysyä ainakin hereillä..


      • rusalka
        j.pukkila kirjoitti:

        ..en ole väittänyt olevani taavi tavallinen, asetuin vain hetkeksi hänen maailmaansa tarkastelemaan asioita..

        ..mutta kirjoituksessani kiinnitän jälleen huomiota kaksinaismoralismiin, nimittäin moraali ei koske vain varattuja, kuten näyt ajattelevan, kyllä se koskee yhtä lailla yksineläviäkin..

        ..mikään moraali ei ole moraali, jos se ei koske kaikkia ja ole kaikille samanlainen, pelaaminen useilla korteilla paljastuu kyllä aikanaan..

        ..mielestäni median yksi tehtävä on pysyä ainakin hereillä..

        Kuulepas nyt, ollaan 2000-luvulla!

        En ole niin tarkkaan seurannut koko juttua, mutta jos tekstiviestillä yrittää saada tutustua lähemmin vuosia tuntemaansa naiseen... aika tulkinnanvarainen juttu.

        Se nainen päätti toimia tuolla tavoin. Tuskin Vanhanen on enää kiinnostunut koko mimmistä tämän jälkeen.

        Tällä tavoin saa sitten metsästää niitä seksin ostajia sinun mielestäsi! Ihan kannatettavaa. Varsinkin jos ostopuuhissa oleva mies saadaan kiinni jo ennen tekoaan.


    • rusalka

      Meinaatko, että kaikki yrittää vetää sinua höplästä?

      • j.pukkila

        ..sitä ihmettelen, että juuri mainitsemani asiat ovat päällimmäiset asiat, jotka näyttävät täyttävän politiikan tällä hetkellä..

        ..presidentti puuhastelee joko toisarvoisten asioiden parissa, tähän kategoriaan luen myös feministit ja muut asian harrastajat tai sitten sotkeutuu muun maailman ongelmiin siinä määrin, että julkeaa sitten kotimaan asioista kysyttäessä sanoa olevan tärkeämpääkin tekemistä..

        ..ehdotankin muistaessani perustuslain tarkistusta presidentin tehtävien osalta..

        ..pääministerin suurimmat huolet ovat naisasiat, että miten ennättääkin, samaan aikaan oli sdp:n kanssa kiistaa maataloustukiaisista..

        ..tokihan varmaan olisi enemmistön etu, jos jokainen saisi harrastaa mukavalta tuntuvia asioita kenenkään asiaan puuttumatta, saisi ryöstää edes pankin, mutta ilmeisesti edes hyvät tavat eivät kuulu politiikkaan..


        ..katson että edustuksellinen demokratia toimii myös kääntäen, koko kansan toruminen kerralla on vaikeaa, joten nuhtelemalla poliitikon, saa kansan häpeämään ja parantamaan tapansa..

        ..eikö tämä kuullosta loogiselta..


      • rusalka
        j.pukkila kirjoitti:

        ..sitä ihmettelen, että juuri mainitsemani asiat ovat päällimmäiset asiat, jotka näyttävät täyttävän politiikan tällä hetkellä..

        ..presidentti puuhastelee joko toisarvoisten asioiden parissa, tähän kategoriaan luen myös feministit ja muut asian harrastajat tai sitten sotkeutuu muun maailman ongelmiin siinä määrin, että julkeaa sitten kotimaan asioista kysyttäessä sanoa olevan tärkeämpääkin tekemistä..

        ..ehdotankin muistaessani perustuslain tarkistusta presidentin tehtävien osalta..

        ..pääministerin suurimmat huolet ovat naisasiat, että miten ennättääkin, samaan aikaan oli sdp:n kanssa kiistaa maataloustukiaisista..

        ..tokihan varmaan olisi enemmistön etu, jos jokainen saisi harrastaa mukavalta tuntuvia asioita kenenkään asiaan puuttumatta, saisi ryöstää edes pankin, mutta ilmeisesti edes hyvät tavat eivät kuulu politiikkaan..


        ..katson että edustuksellinen demokratia toimii myös kääntäen, koko kansan toruminen kerralla on vaikeaa, joten nuhtelemalla poliitikon, saa kansan häpeämään ja parantamaan tapansa..

        ..eikö tämä kuullosta loogiselta..

        Minä en halua torumisia, jostain sellaisesta mitä en ole tehnyt. Sinä ehkä tarvit toruja sitten...

        Nämä Vanhasen naisasiat tulivat julkisuuteen monta kuukautta myöhemmin, kuin tapahtuivat. Tässä on oikeasti yritetty häiritä miehen työn tekemistä. Jos minä mitään olen nyt oikein koko jupakasta käsittänyt.

        Vähän epäuskottavaa on myös sinun närkästyminen toisen miehen naisjutuista. Vai onko taavi tavallinen taas kateellinen, kun toinen meinaa viedä vierestä kauniin ja nuoren?? Ja taavi joutuu vaan haaveilemaan sellaisesta.


      • j.pukkila
        rusalka kirjoitti:

        Minä en halua torumisia, jostain sellaisesta mitä en ole tehnyt. Sinä ehkä tarvit toruja sitten...

        Nämä Vanhasen naisasiat tulivat julkisuuteen monta kuukautta myöhemmin, kuin tapahtuivat. Tässä on oikeasti yritetty häiritä miehen työn tekemistä. Jos minä mitään olen nyt oikein koko jupakasta käsittänyt.

        Vähän epäuskottavaa on myös sinun närkästyminen toisen miehen naisjutuista. Vai onko taavi tavallinen taas kateellinen, kun toinen meinaa viedä vierestä kauniin ja nuoren?? Ja taavi joutuu vaan haaveilemaan sellaisesta.

        ..varmaan eduskunnassa ja hallituksessa monet ovat seurustelleet ja menneet kunniallisesti naimisiinkin ilman sen suurempaa mökkelöintiä..

        ..monet elävät myös ihan säädyllisesti ja onnellisesti avioliitossa, mutta ihminen, joka ei pysty hoitamaan edes naisasioitaan, vaikuttaa luvalla sanoen amatööriltä..

        ..mutta toden totta närkästyn kyllä, jos jonkun vieraan jätkän naisseikailujen seurauksista sitten joskus myöhemmin syytetään esimerkiksi allekirjoittanutta..

        ..niin että turpiin tulee jotta tukka lähtee, jos koen epäoikeudenmukaisuutta..

        ..media vain selvittämään asiat mahdollisimman objektiivisesti, että todelliset syylliset saadaan kiinni..

        ..ketähän muuten seksinostokieltolain on tarkoitettu koskevan..??

        ..ettei vain epätoivoisia entisiä poliitikkoja..??

        ..saman logiikan mukaan voi kysyä, miksei ihminen saa sitten ostaa seksiä, jos sitä joku myy, mitä se kenellekään kuuluu, saati lainsäätäjälle..

        ..yhteiskunnassa on moraaliksikin nimitetty osa-alue, ilmeisesti monelle poliitikollekin tuntematon tienoo..


      • rusalka
        j.pukkila kirjoitti:

        ..varmaan eduskunnassa ja hallituksessa monet ovat seurustelleet ja menneet kunniallisesti naimisiinkin ilman sen suurempaa mökkelöintiä..

        ..monet elävät myös ihan säädyllisesti ja onnellisesti avioliitossa, mutta ihminen, joka ei pysty hoitamaan edes naisasioitaan, vaikuttaa luvalla sanoen amatööriltä..

        ..mutta toden totta närkästyn kyllä, jos jonkun vieraan jätkän naisseikailujen seurauksista sitten joskus myöhemmin syytetään esimerkiksi allekirjoittanutta..

        ..niin että turpiin tulee jotta tukka lähtee, jos koen epäoikeudenmukaisuutta..

        ..media vain selvittämään asiat mahdollisimman objektiivisesti, että todelliset syylliset saadaan kiinni..

        ..ketähän muuten seksinostokieltolain on tarkoitettu koskevan..??

        ..ettei vain epätoivoisia entisiä poliitikkoja..??

        ..saman logiikan mukaan voi kysyä, miksei ihminen saa sitten ostaa seksiä, jos sitä joku myy, mitä se kenellekään kuuluu, saati lainsäätäjälle..

        ..yhteiskunnassa on moraaliksikin nimitetty osa-alue, ilmeisesti monelle poliitikollekin tuntematon tienoo..

        Sinä siis haluat seksinoston kieltävän lain? Ymmärsinkö oikein. Olet ensimmäinen mies joka niin on sanonut, monet puolustelevat...


      • j.pukkila
        rusalka kirjoitti:

        Sinä siis haluat seksinoston kieltävän lain? Ymmärsinkö oikein. Olet ensimmäinen mies joka niin on sanonut, monet puolustelevat...

        ..ihmisen seksuaalisuuteen puuttuminen lakipykälällä ei ole tästä maailmasta..

        ..seksin oston kieltävä lakihan on miehen sukupuoliseen itsemääräämisoikeuteen puuttuva laki..

        ..mutta tietenkin jos huoraaminen ja haureuden harjoittaminen kielletään lailla, joka koskee samalla tavalla molempia sukupuolia, niin mikäs siinä..

        ..ihmettelen, mikseivät feminisit aja tätä jälkimmäistä vaihtoehtoa, taitaa olla oma lehmä ojassa..??


      • rusalka
        j.pukkila kirjoitti:

        ..ihmisen seksuaalisuuteen puuttuminen lakipykälällä ei ole tästä maailmasta..

        ..seksin oston kieltävä lakihan on miehen sukupuoliseen itsemääräämisoikeuteen puuttuva laki..

        ..mutta tietenkin jos huoraaminen ja haureuden harjoittaminen kielletään lailla, joka koskee samalla tavalla molempia sukupuolia, niin mikäs siinä..

        ..ihmettelen, mikseivät feminisit aja tätä jälkimmäistä vaihtoehtoa, taitaa olla oma lehmä ojassa..??

        Laki koskee kaikkia ostajia sukupuoleen katsomatta. Aika tasa-arvoista!


      • j.pukkila
        rusalka kirjoitti:

        Laki koskee kaikkia ostajia sukupuoleen katsomatta. Aika tasa-arvoista!

        ..jos naiselle sallitaan myyminen ja mieheltä kielletään ostaminen, niin sehän on suoraan sanottuna sairasta, mutta niinhän eräät aatteet tuppaavat olemaankin lakiloista puhumattakaan..
        ..sitä paitsi enemmistö ostajista lienee miehiä, joten senhän tietää, mitä sukupuolta laki eniten kirpaisee ja ketä vastaan sillä tähdätään..


      • rusalka
        j.pukkila kirjoitti:

        ..jos naiselle sallitaan myyminen ja mieheltä kielletään ostaminen, niin sehän on suoraan sanottuna sairasta, mutta niinhän eräät aatteet tuppaavat olemaankin lakiloista puhumattakaan..
        ..sitä paitsi enemmistö ostajista lienee miehiä, joten senhän tietää, mitä sukupuolta laki eniten kirpaisee ja ketä vastaan sillä tähdätään..

        Mitäs haluisit myydä? Pitäskö mun haluta ostaa... sulta? HEH HEH Mä saan ilmasikskin, jos haluun.

        Kielletään myynti kanssa. Todennäkösesti samat miehet parkuu siitäkin.


      • yksinkertainen
        rusalka kirjoitti:

        Mitäs haluisit myydä? Pitäskö mun haluta ostaa... sulta? HEH HEH Mä saan ilmasikskin, jos haluun.

        Kielletään myynti kanssa. Todennäkösesti samat miehet parkuu siitäkin.

        mikäli myynti kiellettäisiin myös niin tällöin laki noudattaisi paremmin yleistä käsitystä laista - luulisin. Jos jotain ilmiötä halutaan torjua ja saada pois niin tehokkainta on kieltää se kokonaan eikä vain puoliksi.

        Toisaalta jos unohtaa asiasta sen, että kyseessä on nimenomaan seksin myyminen ja osto ja ajattelee asian niin, että kyseessä on mikä tahansa ruumiillisen kontaktin myyminen ja osto kuten hieronta niin tällöinhän ks. lain mieli saisi jopa koomisia piirteitä.

        Koko seksinostokielto / myynnin kielto keskustelu on niin henkilökohtaisten arvojen, ennakkoluulojen ja jopa osaltaan henkilökohtaisuuksien kirjoa, että puhtaasti järkeen perustuvaa keskustelua asiasta ei edes saada aikaiseksi. Ne jotka kannattavat lakia kuittaavat vastaväitteet (kuten sinäkin näemmä) sillä, että jos ei muuten saa niin ei pidäkkään saada tai muuta onnettomista seksinostajista. Lain vastustajat pitäytyvät pitkälti äärifeministi/miesvihaaja osastollaan.

        Tunteita herättävässä keskustelussa ei kovin syvällisiin aatoksiin edes päästä koskaan.


      • yksinkertainen kirjoitti:

        mikäli myynti kiellettäisiin myös niin tällöin laki noudattaisi paremmin yleistä käsitystä laista - luulisin. Jos jotain ilmiötä halutaan torjua ja saada pois niin tehokkainta on kieltää se kokonaan eikä vain puoliksi.

        Toisaalta jos unohtaa asiasta sen, että kyseessä on nimenomaan seksin myyminen ja osto ja ajattelee asian niin, että kyseessä on mikä tahansa ruumiillisen kontaktin myyminen ja osto kuten hieronta niin tällöinhän ks. lain mieli saisi jopa koomisia piirteitä.

        Koko seksinostokielto / myynnin kielto keskustelu on niin henkilökohtaisten arvojen, ennakkoluulojen ja jopa osaltaan henkilökohtaisuuksien kirjoa, että puhtaasti järkeen perustuvaa keskustelua asiasta ei edes saada aikaiseksi. Ne jotka kannattavat lakia kuittaavat vastaväitteet (kuten sinäkin näemmä) sillä, että jos ei muuten saa niin ei pidäkkään saada tai muuta onnettomista seksinostajista. Lain vastustajat pitäytyvät pitkälti äärifeministi/miesvihaaja osastollaan.

        Tunteita herättävässä keskustelussa ei kovin syvällisiin aatoksiin edes päästä koskaan.

        En tunne koko asiaan mutta kun nainen haluaa abortin , niin riittääkö siinä pelkästään gynegologin lausunto?
        Taas trasseksuaalinen muutos vaatii psykiatrin lausunnon ehkä jopa kahden erikoislääkärin.

        Ehkäpä, jos nainen haluaa myydä seksiä niin lääkärien lausunnot ennen toiminnan aloittamista voisivat tukea sitä, että hän tekee sitä työkseen. Ns. työhöntulotarkastus;)


      • j.pukkila
        rusalka kirjoitti:

        Mitäs haluisit myydä? Pitäskö mun haluta ostaa... sulta? HEH HEH Mä saan ilmasikskin, jos haluun.

        Kielletään myynti kanssa. Todennäkösesti samat miehet parkuu siitäkin.

        ..tuota en ajatellutkaan, että ostaminen kielletään siksi, että maksusta antavat naiset saadaan pysymään ammatissaan tai peräti houkutelluksi enevästi alalle, mutta että ostaminen tapahtuu miehen vastuulla, ja näin ollen siis miestä rangaistaan..

        ..todella ovelaa, mutta lainsäätäjältä kaksinaismoralistista, sanoisin..


      • rusalka
        j.pukkila kirjoitti:

        ..tuota en ajatellutkaan, että ostaminen kielletään siksi, että maksusta antavat naiset saadaan pysymään ammatissaan tai peräti houkutelluksi enevästi alalle, mutta että ostaminen tapahtuu miehen vastuulla, ja näin ollen siis miestä rangaistaan..

        ..todella ovelaa, mutta lainsäätäjältä kaksinaismoralistista, sanoisin..

        tänäänkään se äijä, jolta pyysin, ei tullut. Tein ite ja sain ykstoista. Hyvä olla mulla.

        Mä oon niin kaksinaismoraalinen ja siveä!

        Sitä paitsi oon jo sanonut tästä seksipalvelun ostokielto-laista sen mitä halusin tuolla aiemmin.


      • j.pukkila
        rusalka kirjoitti:

        tänäänkään se äijä, jolta pyysin, ei tullut. Tein ite ja sain ykstoista. Hyvä olla mulla.

        Mä oon niin kaksinaismoraalinen ja siveä!

        Sitä paitsi oon jo sanonut tästä seksipalvelun ostokielto-laista sen mitä halusin tuolla aiemmin.

        ..miksipä oikestaan ostaakaan..

        ..eikös feministillä ole mies eri tarkoituksia varten, yksi on teatterissakäyntiä varten, toisen kanssa leivotaan, kolmannen kanssa matkustellaan ulkomailla, neljäs toimii autonkuljettajana, viidennen kanssa piehtaroidaan kylpylässä, kuudennen kanssa otetaan aurinkoa rannalla jne..

        ..kyllä noista jo yhteenlaskemalla jonkinlainen mies muodostuu, eikä luonnollisestikaan seksiä, sehän on selvä..

        ..luvusta yksitoista en osaa sanoa, mutta pieneltä vaikuttaa..


      • rusalka
        j.pukkila kirjoitti:

        ..miksipä oikestaan ostaakaan..

        ..eikös feministillä ole mies eri tarkoituksia varten, yksi on teatterissakäyntiä varten, toisen kanssa leivotaan, kolmannen kanssa matkustellaan ulkomailla, neljäs toimii autonkuljettajana, viidennen kanssa piehtaroidaan kylpylässä, kuudennen kanssa otetaan aurinkoa rannalla jne..

        ..kyllä noista jo yhteenlaskemalla jonkinlainen mies muodostuu, eikä luonnollisestikaan seksiä, sehän on selvä..

        ..luvusta yksitoista en osaa sanoa, mutta pieneltä vaikuttaa..

        ja aika uusi täällä...oonkohan edes feministi?

        Kyllä mulle ykstoista riittää... siinäs meni puolitoistatuntia ja taas piti ottaa tirsat sen jälkee (eikä ne ollukaa mitää pikkuvärähduksiä 'siellä jossakin')

        Ai niin...jos mies tulee ykstoista. On se aika vähän, joo.


      • rusalka
        rusalka kirjoitti:

        ja aika uusi täällä...oonkohan edes feministi?

        Kyllä mulle ykstoista riittää... siinäs meni puolitoistatuntia ja taas piti ottaa tirsat sen jälkee (eikä ne ollukaa mitää pikkuvärähduksiä 'siellä jossakin')

        Ai niin...jos mies tulee ykstoista. On se aika vähän, joo.

        hups, nythän tämä keskustelu meni ihan asian vierestä


      • j.pukkila
        rusalka kirjoitti:

        ja aika uusi täällä...oonkohan edes feministi?

        Kyllä mulle ykstoista riittää... siinäs meni puolitoistatuntia ja taas piti ottaa tirsat sen jälkee (eikä ne ollukaa mitää pikkuvärähduksiä 'siellä jossakin')

        Ai niin...jos mies tulee ykstoista. On se aika vähän, joo.

        ..mihin aikaan lähtee..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe