Uudessa Tampereen yliopiston ylioppilaslehden, Aviisin numerossa on juttu siitä, miten naiset harjoittavat väkivaltaa kotioloissa.
Alkaa yliopiston suunnallakin vähitellen rakoilemaan feministien satu siitä, miten vain ja erityisesti miehet ovat väkivaltaisia.
Aviisia jaetaan ilmaiseksi Tampereella.
Naiset väkivalvaisina
8
626
Vastaukset
oltiin masinoimassa oiken feministipuoluetta.
Oli aika karseeta luettavaa.
Nyt en ole kuullut em. puolueesta,
joko se hajosi sisäisiin ristiriitoihin?- ruosutar
on juuri esitellyt vaaliohjelmansa. Syyskuussa on vaalit. Ruotsissahan on kaikki vaalit samalla kertaa.
Feministit eivät tule varmasti saaman tarpeeksi ääniä, eikä heitä oole kumpikaan, vasemmisto eikä oikeisto, pyytäneet mukaan omaan koalisaatioonsa.
Voihan se olla että jos feministit saisivat sen vaaditun 4% ääniä niin Göran Persson loppulta nörtyisi ja ojentaisi kätensä feministeille, vaan pelkästään sen takia että saisi laskea femisniten äänet mukaan ja sillä tavalla voittaa vaalit.
Mutta mitään ministerin paikkaa eivät tule saamaan, ei vasemmintopuoluekkaan ole koskaan saanut ainoatakaan ministerin paikkaa, vaikka he aina ovat tukeneet vaaleissa sosiaalidemokraatteja.
Tässä on Feminsitipuolueen vaaliohjlema:
http://www.feministisktinitiativ.se/politik.php
PS: Ruotsissa ei ole henkilövaaleja vaan äänestetään puoluetta, ja kukin puolue itse päättää vaalilippuun laitettavasta nimijärjestyksestä. - jkaljsdalklfajflakjflkkfjkdd
Varmaan ruotsissakin jotkut tahot tekevät kaikkensa saadakseen annettua feministeistä väärää tietoa.
- ruosutar
jkaljsdalklfajflakjflkkfjkdd kirjoitti:
Varmaan ruotsissakin jotkut tahot tekevät kaikkensa saadakseen annettua feministeistä väärää tietoa.
En ole feministi enkä äänestä feministejä.
Joissakin asioissa olen samaa mieltä feministien kanssa. - jatsu
ruosutar kirjoitti:
Joissakin asioissa olen samaa mieltä feministien kanssa.Seuraa sitä viivaa, siitä näet kenelle viesti on osoitettu :-) En ole tuo ed. kirjoittaja
- ruosutar
jatsu kirjoitti:
Seuraa sitä viivaa, siitä näet kenelle viesti on osoitettu :-) En ole tuo ed. kirjoittaja
taisin olla jo hieman väsynyt kun en tuota huomanut.
- jkaljsdalklfajflakjflkkfjkdd
ruosutar kirjoitti:
Joissakin asioissa olen samaa mieltä feministien kanssa.Ressuhan on koira.
- Macho'
Sellaisia ne femakot ovat. Turpiin tulee ja jos ei käy my way niin sitten highway...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560