Naiset väkivalvaisina

Tiedottaja**

Uudessa Tampereen yliopiston ylioppilaslehden, Aviisin numerossa on juttu siitä, miten naiset harjoittavat väkivaltaa kotioloissa.

Alkaa yliopiston suunnallakin vähitellen rakoilemaan feministien satu siitä, miten vain ja erityisesti miehet ovat väkivaltaisia.

Aviisia jaetaan ilmaiseksi Tampereella.

8

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oltiin masinoimassa oiken feministipuoluetta.
      Oli aika karseeta luettavaa.
      Nyt en ole kuullut em. puolueesta,
      joko se hajosi sisäisiin ristiriitoihin?

      • ruosutar

        on juuri esitellyt vaaliohjelmansa. Syyskuussa on vaalit. Ruotsissahan on kaikki vaalit samalla kertaa.

        Feministit eivät tule varmasti saaman tarpeeksi ääniä, eikä heitä oole kumpikaan, vasemmisto eikä oikeisto, pyytäneet mukaan omaan koalisaatioonsa.

        Voihan se olla että jos feministit saisivat sen vaaditun 4% ääniä niin Göran Persson loppulta nörtyisi ja ojentaisi kätensä feministeille, vaan pelkästään sen takia että saisi laskea femisniten äänet mukaan ja sillä tavalla voittaa vaalit.

        Mutta mitään ministerin paikkaa eivät tule saamaan, ei vasemmintopuoluekkaan ole koskaan saanut ainoatakaan ministerin paikkaa, vaikka he aina ovat tukeneet vaaleissa sosiaalidemokraatteja.

        Tässä on Feminsitipuolueen vaaliohjlema:

        http://www.feministisktinitiativ.se/politik.php

        PS: Ruotsissa ei ole henkilövaaleja vaan äänestetään puoluetta, ja kukin puolue itse päättää vaalilippuun laitettavasta nimijärjestyksestä.


      • jkaljsdalklfajflakjflkkfjkdd

        Varmaan ruotsissakin jotkut tahot tekevät kaikkensa saadakseen annettua feministeistä väärää tietoa.


      • ruosutar
        jkaljsdalklfajflakjflkkfjkdd kirjoitti:

        Varmaan ruotsissakin jotkut tahot tekevät kaikkensa saadakseen annettua feministeistä väärää tietoa.

        En ole feministi enkä äänestä feministejä.

        Joissakin asioissa olen samaa mieltä feministien kanssa.


      • jatsu
        ruosutar kirjoitti:

        En ole feministi enkä äänestä feministejä.

        Joissakin asioissa olen samaa mieltä feministien kanssa.

        Seuraa sitä viivaa, siitä näet kenelle viesti on osoitettu :-) En ole tuo ed. kirjoittaja


      • ruosutar
        jatsu kirjoitti:

        Seuraa sitä viivaa, siitä näet kenelle viesti on osoitettu :-) En ole tuo ed. kirjoittaja

        taisin olla jo hieman väsynyt kun en tuota huomanut.


      • jkaljsdalklfajflakjflkkfjkdd
        ruosutar kirjoitti:

        En ole feministi enkä äänestä feministejä.

        Joissakin asioissa olen samaa mieltä feministien kanssa.

        Ressuhan on koira.


    • Macho'

      Sellaisia ne femakot ovat. Turpiin tulee ja jos ei käy my way niin sitten highway...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe