Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
a.siallinen
a.siallinen
a.siallinen
Vapaa kuvaus
Olen juoppo. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Liittynyt 20v sitten
9
aloitusta ·
40
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ovathan kaikki mahdolliset tutkijat todenneet, että Jeesus on ollut olemassa, sekä että monet raamatun tapahtumat ovat todella tapahtuneet.
Ateistien käsityksille ei sitä vastoin ole mitään todisteita.
27.01.2008 17:46
Jarrut siis väittää, että kaikki ihmeteot ovat lähtöisin saatanasta. Empä uskoisi moista kovinkaan äkkiä ilman todisteita.
Jeesus teki ihmetekoja elinaikanaan. Kristinuskohan perustuu Jeesuksen tekemiin ihmeisiin.(kuolleiden herättäminen, parantaminen,yms.) Väittääkö jarrut, että ne olisivat lähtöisin saatanasta!?
Kristinuskoa ei olisi olemassa ilman ihmeitä, jotka todistavat ihmisille Herran voimasta.
Jos mulla olisi ooppelissa yhtä epäluotettavat jarrut olisin ojassa harva se päivä
27.01.2008 16:42
Otaksun, että tarkoitit alkoholipitoisten juomien nauttimista. Olet väärässä. Minä join kahvia ja luin sanomalehden, ennen kuin tulin tänne. Se todistaa että tämä sinun tietolähteesi, SAATANA, ei ole yhtä luotettava, kuin Herra.
09.12.2007 13:02
Yksikään profeetta, joka toimii pyhän hengen johdatuksessa ei valehtele! Sellainen "profeetta", joka valehtelee on väärä profeetta, joka toimii Saatanan johdatuksesta.
Kieltämättä on ihan selvää, ettei tuo profeetta 3 ole helluntailainen, saati sitten luterilainen. Hän on varmasti sydämen uskossa, kuten minäkin olen. Herra ei varmasti vaivautunut edes ilmoittamaan, että tuollainen väärä profeetta se siellä kirjoittelee toisella nimimerkillä. Jos Hän olisi sen tähdelliseksi nähnyt, Hän olisi ilmoittanut siitä Profeetta 3:lle pyhässä hengessä. Kun kerran täällä luuloilet olevasi profeetta, niin kerro minulle mitä minä tein ennen kuin tulin tähän kirjoittelemaan.
09.12.2007 12:43
Tuo sinun tapasi kopioida toisten -sinun aateidesi vastustajien- kommentteja eri aiheisiin liittyvistä keskusteluista on aika säälittävää. Tee parannus.
29.11.2007 14:34
esimerkkinä >>YHTÄ HYVIN MINÄ VOISIN PUHUA MUINAISTA EGYPTIÄ. TARKOITTAAKO SE, ETTÄ OLEN 4000 VUOTTA VANHA?>> Anteeksi jos kirjoitin epäselvästi.
28.11.2007 17:31
kuuluu imagoon ja nimimerkkiin. Herrakin oli huumorimiehiä.
28.11.2007 16:10
...Pe.ku on vauhdissa. Sinua ei sitten hillitse mikään. Syytät minua naisten loukkaamisesta ja sitten heti sen jälkeen kuulutat täällä jonkun ateistin kirjoituksia, joista jopa satanisti voisi sanoa että onpa kaukaa haettua, jos tuosta löytää jotain linkkiä raamattuun.
Jeesuksella ei mitään Juudas Tuomas-kaksoisveljeä ole ollut, sen tietää jokainen joka on koskaan raamattua lukenut ja SISÄISTÄNYT.
Onko sinulla pe.ku omaa elämää ollenkaan, vai kulutatko sen lyhyen elinajan, joka sinulla on käytettävissäsi tähän, minkä me nyt näemme:
Kaikkien mahdollisten jumalaapilkkaavien ja kyseenalaistavien tekstien etsimiseen ja tänne kopioimiseen.
Et sinä pe.ku kenenkään tosi uskovan uskoa horjuta moisilla väitöksillä.
27.11.2007 17:18
...lässytä!
Jos tuo tyyppi on aikasemmin nähnyt vuosi sitten kirjoitetun viestin.
27.11.2007 15:26
Itse en itseäni rentuksi tituleeraisi, mutta kuten totesit meissä kaikissa on omat vikamme.
Jumalaa ei tule minun virheistäni syyttää. Päinvastoin niitä olisi tullut enemmän, ellen olisi löytänyt uskoa sydämestäni.
Kiitos myönteisestä kommentista. Tämä vastailu kun on ollut aika ykspuolista, kun saa olla vaan koko ajan puolustuskannalla.
27.11.2007 15:23
Elävä usko on hyvä asia. Ei tarvitse sitoutua mihinkään toimintaan, eikä sääntöihin.(Raamattua lukuunottamatta) Monet ovat sitä mieltä, että elävä usko on juuri ainoa oikea kristinuskon haara. Minä suhtaudun ihan yhtä hyvin myös näihin "lahkolaisiin".
Oman uskoni voisin lajitella juuri elävään uskoon.
En, kuten jo äsken sanoin kuulu mihinkään lahkoon, mutta suurelta osin hyväksyn lahkojen periaatteet.
Itse olen tosiaan "oman tien kulkija" tai Jeesuksen ruumiinjäsen, kuten sinä sanot.
Sydämen usko tarkoittaa käsittääkseni samaa kuin elävä usko.
27.11.2007 15:19
että et ole itekkään kovin harras uskovainen. Muuten olisit tunnistanut herran vihan minun kirjoituksessani. Mitä luultavimmin olet pe.ku tai joku muu aivoton ateisti.
26.11.2007 22:56
Tätä nimimerkkiä on käytetty ennen kuin rekisteröin sen.
Minkälaisia raastinrautoja naiset mielestäsi ovat, kun luulet minua naiseksi?
26.11.2007 22:44
jankata tuota lausetta, jonka olen joskus vuosi sitten kirjoittanut! Parjaa vain minua. Minä sen kestän, mutta jätä asialliset ihmiset rauhaan.
26.11.2007 22:36
...ehkäpä en. Huomenna minä jälleen yritän saada sinut erottamaan oikean väärästä.
Omatkin kirjoituksesi saavat jopa ateistiveljesi häpeämään.
Gute nacht,bis bald!
26.11.2007 22:33
Puhut tosiaan asiaa. Minä annan tältä illalta koko pe.kun olla. Huomenna on sitten uusi päivä.
Öitä, jukka.finland
26.11.2007 22:30
...mutta ei kuitenkaan tarpeeksi hyvin. Huomaa, että joku toinen on kirjoitellut samalla nimimerkillä ennen kuin rekisteröin sen.
26.11.2007 22:13
Linkkisi on jälleen sökö, eikä todista muuta, kuin että olet vain tohkeissaan, kun joku täällä nousee sinun hirmuvaltaasi vastaan.
26.11.2007 22:01
Yrittäköön peku todistaa, oliko moinen viesti olemassa. PARA BELLUM sanon minä tuolle pekulle.
26.11.2007 21:46
Minä en täällä tappele mistään juoppokerhojen herruudesta, vaan kristinuskon puolesta.
Luulisi sinunkin KAN:in jäsenenä olevan minun asiani puolella, eikä sitä vastaan.
Vai lienetkö peku jälleen?
26.11.2007 21:24
1 / 2