Vapaa kuvaus

*lisää tähän jotain mielenkiintoista tietoa* Suosikkibändit/artistit: Sonata Arctica Suosikkileffat: .. Katson tv:stä mieluiten: House Kotieläimet: Kissa, koira En pidä: Vittuilijoista ja paskanpuhujista Parhaat matkakohteet: Derplandia, Memecenter Ruoka & juoma: kotiruoka Koulutus: Peruskoulu Koulut: ala-aste,ylä-aste,lukio Ammatti: Opiskelija Työskentelen: opiskelen Yhdistykset/kerhot: kuviskerho,teatteri Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Hakusanat: Anime, manga, kirjat, kirjoittaminen, piirtäminen

Aloituksia

11

Kommenttia

549

  1. Se on ASENTEESI.
  2. ja kerro hänelle. Toimi minun tapauksessani. Ainakin tilapäisesti. Olen myös yhdeksänellä ja minua yrittää kiusata joukko seiskoja ja muutama ysi. Kerroin opollemme joka saa jokaisen koulussamme hiljaiseksi ja nyt on ollut hiljaista. Tietenkin välttelen tätä pahinta kiusaajaa vaikka homma ei edes alkanutkaan kunnolla.

    Ala-aste oli yhtä helvettiä. Oma serkkuni kiusasi minnua. Se onneksi loppui jo kolmannella luokalla. Mutta seiskalle mennessä minua taas yritettiin kiusata. Minua vuoden vanhempi tuli aina huomauttamaan jostakin, aloin haluta päästä tästä eroon ja kerran kysyin "onko sulla paskaa päässä?" toimi hetkeksi.

    Ysillä huomasin että minulla on nyt jopa selkärankaa joskus sanoa jotain nuoremmille, jopa tälle seiskaluokkalaiselle tytölle aluksi. Mutta ystäväni kehotti kuitenkin huomauttamaan opolle. Nyt odotan mielenkiinnolla jatkoa. Menen seuraavaksi rehtorin puheille.

    Sinun kannattaa puhua! Varsinkin kun sinulla on jo itsemurhaaikeita. Kuraattori, terkkari... joku! Jos koulussanne on opettajista joku oppilashuoltoryhmässä niin hänelle! TÄHÄN ON PUUTUTTAVA! Ansaitset parempaa kuin ikuista pelkoa ja trauman kiusaamisesta!
  3. Kuten mitä?