Vapaa kuvaus

Olen muutamalla palstalla sheriffinä ja niissä asioissa sähköpostiin voi ottaa yhteyttä: [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

16

Kommenttia

216

  1. Suomen laissa on tosiaan taattu sanavapaus, siihen nämä häirikötkin aina vetoavat, en siis mitenkään viittaa että sinä olisit yksi näistä, kunhan tuli mieleeni. Mutta kyllä keskustelupalstoilla on hieman eri käytännöt tuon sananvapauden kanssa, pitää noudattaa myös keskustelupalstan sääntöjä.

    Ja on totta, että väärinkäytöksiä syntyy aina, mutta niitä syntyy myös keskustelijoiden osalta. Ja mielestäni on erittäin mainio idea, että jos oikea sheriffi ei voi hoitaa hetkellisesti tehtäväänsä, niin hänen tehtävänsä voisi sitten hoitaa ns.varasheriffi. Kuten nyt esimerkiksi tällä palstalla oli melko paljon tärkyä tämän viikon aikana ja sitä ei poistettu, mutta syykin selvisi myöhemmin, eli sheriffi on saanut lapsen, hänen hommansa olisi tällä aikaa voinut hoitaa varasheriffi, jolloin palstalaiset eivät olisi vetäneet herneitä nenäänsä niin pahasti. Ja ei ole tarkoitus saada jokaiselle palstalle useaa sheriffiä, vaan että vain kiireisimmille ja niille kaikkein häirikkörakkaimmille palstoille tulisi kaksi sheriffiä.

    Mutta tämäkin on vain minun mielipiteeni, varmasti monet ovat toista mieltä.
  2. Kasvattajiakin on joka lähtöön, enkä tällä nyt tarkoita moittia sinun tuntemiasi kasvattajia. Heillä taitaa sitten kyllä olla hyvin monia koiria. Mutta otathan huomioon, että kaksi tienaavaa kasvattajaa sadoista kasvattajista on kuitenkin melko vähän. Itse en ainakaan pystyisi pitämään tarpeeksi koiria, että pystyisin niillä tienaamaan. Kyllä saisi olla melkoinen omakotitalo, koirarakennukset, ulkotarhat ja maatakin siinä pitäisi olla jo hyvin paljon.