riina00

riina00 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Olen muutamalla palstalla sheriffinä ja niissä asioissa sähköpostiin voi ottaa yhteyttä: [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Liittynyt 25v sitten
16 aloitusta · 216 kommenttia
Myös kasvattajan kakkoskurssi on hyvä käydä. Tietysti tarvitaan myös pitkä tietämys rodusta jota aikoo kasvattaa. Hyvä jalostusnarttu, jonka saamiseen voi mennä pitkä aika, sitten nartulle pitää saada näyttelytuloksia ja mahdollisesti käyttötuloksia ennenkuin sitä voi pennuttaa.
Kasvattamisessa tarvitaan myös hyvin paljon rahaa, pari tonnia palaa vähintään ennenkuin pennuista saa mitään rahojaan takaisin.
Jos minua tarkoitit tuolla kritiikin sietokyvyllä, niin kyllähän minä kestän kritiikkiä. Juurihan sitä sakulilta sain ja vastasin ja perustelin hänelle takaisin asiallisesti. Jos en kestäisi kritiikkiä niin olisin varmaankin haukkunut hänet pystyyn ja kertonut miten hän on väärässä. Pyrin vastaamaan aina asiallisesti saamaani kritiikkiin, ja olen itse valvomilleni palstoillekin useasti laittanut sähköpostiosoitteeni, jotta minulle saa henk.kohtaisestikin kritiikkiä lähettää, jotta voisin olla vielä parempi ihmisenä ja sheriffinä.