riina00
Vapaa kuvaus
Olen muutamalla palstalla sheriffinä ja niissä asioissa sähköpostiin voi ottaa yhteyttä: [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
16
Kommenttia
216
Pori-palstan kuvaus
Eli olen saanut taas palautetta Pori-palstan kuvauksesta: "Tyhjeneekö Pori? Keskustele alueen asioista." Nyt olisi mahd101006RMJ Yleisesti
Eli tähän keskusteluun kaikki muut rmj:hin liittyvät viestit. Yritetään pitää palstan etusivu edes hieman siistimpänä ja132433RMJ Kävijämäärien arvuuttelua
Kun näitä arvuutteluja tuntuu tulevan sen verran niin päätin laittaa ne yhden otsikon alle. Eli tässä ketjussa voi kesku113424Pientä rauhoittelua
Nyt käy keskustelu jälleen kerran hyvin kuumana. On tullut uhkailuja vaikka mihin suuntaan, viattomia kadulla tallaajia31303Bändikeskusteluista
Tällä palstalla on lähiaikoina esiintynyt paljon häiriköintiä erästä/eräitä bändejä kohtaan, joka aiheuttaa paljon päänv585813Mävaan-keskustelut
MäVaan-keskustelijat voivat siirtyä huuhaa-palstalle: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=5501899Vaalit/ Halonen ja Niinistö
Laitetaanpas nyt sitten tästä lähtien kaikki vaaliasiat tämän yhden topicin alle, jotta ei tarvitse niitä jatkuvasti poi8799Jsvp..
Tästä meidän taistelusta ei ole mitään hyötyä kummallekaan, sinusta ylipäätänsä on vain haittaa uskonnollesi, mutta ei s51845Porin bändit
Eli jotta ei tarvitse aloittaa useaa keskustelua jokaisen bändin puolesta tai vastaan niin avaan nyt kaikille bändeille182362Yhteydenotto
Eli olen nyt tullut rauhoittamaan tätä keskustelua tällä palstalla, koska keskustelut menivät välillä hyvinkin villeiksi2441Vetoomus palstalaisille
Ensinnäkin toivoisin, että sheriffi ei poistaisi tätä, koska tämä saattaisi auttaa myös hänen työtään. Eli tämä on lii1528Vetoomus.
Eli tämä on liikkunut noilla lemmikkipalstoilla, ja sain luvan laittaa sen myös muille palstoille: "Jos saan yli 10 nim5598Vetoomus
Eli tämä on liikkunut noilla lemmikkipalstoilla, ja sain luvan laittaa sen myös muille palstoille: "Jos saan yli 10 nim151321Valituksia/risuja/kiitoksia/palautetta
Eli minulle voi laittaa palautetta niin negatiivista kuin positiivistakin myös sähköpostiin, joka on [email protected]2487Rauha?
Missä on hyvät ihmiset joulurauha? Olen nyt muutaman päivän seurannut tätä iänikuista tappelua palstalla ja olen jopa su171152Uudistuksia
Eli palstat ovat nyt sitten uudistuneet.Toivottavasti pidätte uudistuksista. Toivotaan, että palstat nyt toimivat norma1376