Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
dreamland
profiilit
dreamland
dreamland
Vapaa kuvaus
Aloituksia
12
Kommenttia
162
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En tiiä minkä pituset hiukset sulla on, mutta ite oon ainaki huomannu että ku oon oon pitäny hiukset aina letillä yön ettei ne pääse menee takkuun, sitte on aamulla paljon helpompi harjata. Toinen mikä on auttanu, ku vaihoin erilaiseen hoitoaineeseen (kampaaja suositteli) ni hiukset pysy paljon pidempään ilman pahoja takkuja. Suosittelen kuitenki jokatapauksessa hiusten harjaamista aamusin koska yöllä hiukset menee aivan varmasti vähän takkuun. Lisäks vältä niitä hiustuotteita jotka sisältää silikoonia (pahaks hiuksille) niitä on esim. suurin osa silkkisiä hiuksia lupaavat tuotteet. Ite käytän fruktista. Kylmä ilma saa mun hiukset kuivimaan joka on nyt aiheuttanu mulle onhgelmia ja ostin tänään doven hoitoainetta (en oo ennen kokeillu joten voin vaa toivoa että auttaa) mutta se voi olla kans yks mihin kannattaa kiinnittää huomiota. Kysy kampaajalta vinkkejä, jos vaikka osais auttaa paremmin :) Tsemppiä :)
14.01.2008 18:27
mulla on kans toi herääminen ollu ongelma pitkään :) mulla on onnekssellanen radio joka soi aamulla nii pitkään ku haluun, eli oon laittanu sen soimaan vartiks jonka aikana heräilen. vaikeimpina ja aikasimpina aamuina laitan sängyn päädyssä olevan lukulampun päälle (valohoitona) ja siinä vaiheessa ku radio menee kiinni, pakotan itteni nousemaan :) yleensä vetäydyn peiton kanssa olkkarin sohvcalle viel kattoo jonku n.30min ohjelman ja syömään aamupalaa :) sen jälkeen aamutoimet(n.1h). lasken aina aikasemmin aikataulun ja katon valmiiks ohjelman jonka aikana heräilen :) on auttanu paljon. joskus jos aamusin ei tuu mitään järkevää ni ono nauhottanu jonku illalla/yöllä tulleenm ohjelman ja koaton sitä sitte samalla :)
tsemppiä aamuihin ja inttiin ja kaikille hauskaa Joulua!!! :)
20.12.2007 18:02
hauksa kysymys, en ookkaa miettiny aikasemmin noin, mutta näköjään n.75cm :)
kasvatan edelleen, ainaki siihen asti kunnes kylästyn. Ei oo mitään erikoisempaa pituussuunnitelmaa, mutta kyllä sitte vähä lyhennän jos/kun ovat kasvaneet vielä metrin ja osuu maahan (jos en oo aikasemmin kyllästyny) :D
18.12.2007 00:04
Mulla on ihan sama tilanne, ainoot erot on vaan, että oon nainen ja vikaa vuotta lukiossa. Harrastuksia en kaipaa töiden ja kirjotusten lisäks.
22.11.2007 11:22
Tää on sitten tytöille, joten en laita erikseen kohtaa sukupuolelle! Antoisia täyttelyhetkiä!
X = hyvä :)
/ = ihan jees jossainmäärin tai ei niin tärkeä
- = :S tai :(
Syntymävuoteni?
V: 1988
Asuinpaikkani?
V: Helsinki
1.LUONNE - Mitkä luonteenpiirteet sulattavat sydämesi?
Unelmapoikani on...
[x] Ymmärtäväinen
[x] Huolehtivainen
[x] Luotettava
[x] Rehellinen
[x] Huumrintajuinen
[] Angstinen
[x] Kultainen
[x] Rakastava
[] Sekaisin
[-] Vaarallinen
[] Äkkipikainen
[] Rauhallinen
[x] Spontaani
[x] Harkitseva
[/] Hiljainen
[/] Ujo
[x] Kiva
[-] Uhoava teini
[x] Fiksu
2.ULKONÄKÖ - Miltä pasmat sekoittava poika näyttää?
Hiukset...
[x] Lyhyet
[x] Pitkät
[] Rasvaiset
[x] Luonnonmustat
[x] Punaiset
[x] Blondit
[x] Ruskeat
[] Mustaksi värjätty emotukka
[x] Kalju
[x] Irokeesi
Keho...
[] Ruipelo
[] Laiheliini
[x] Lihaksikas
[] Karsee lihaskimppu
[x] Pullukka
[] Vakavasti ylipainoinen
Silmät...
[x] Siniset
[x] Harmaat
[x] Vihreät
[x] Sekoitus
[x] Ruskea
2.TURHUUKSIA!
Poika, joka olisi...
[/] Yllätyksiä täynnä
[/] Täysi nörtti
[x] Romanttinen (ei imeläksi asti)
[] Turhan romanttinen (imelä)
[-] Vihainen
[x] Aurinkoinen ja pirteä
[] Surullinen
[x] Positiivinen
[-] Negatiivinen
[-] Pessimisti
[x] Optimisti
[x] Rauhallinen
Poika, joka voisi iskeä minut olisi...
[/] Salaperäinen
[] Outo
[x] Puoleensa vetävä
[x] Seksikäs
[] Tarzanmainen
[] Synkkä
Poika, joka veisi minut...
[xx] Katselemaan tähtiä
[] Huoltsikalle kahville
[xxx] Keinumaan läheisen koulun keinuissa
[] Perhelomalle
[] Kebabille
[] Pelaamaan biljardia
[x] Iltakävelylle
[-] Juomaan viinaa
Poika, joka...
[] Saattaisi suudella tulisesti, kun sitä vähiten odotan
[-] Läpsisi perseelle
[] Kuorsaisi
[x] Rakastaisi hamaan loppuun asti
[x] Hoitaisi, jos sairastun
[x] Ymmärtäisi huoleni
[x] Kehuisi ulkonäköäni
ei mitenkään hirveen yllättävät vastaukset varmaan... :)
11.10.2007 20:46
hemangioma? vaikee sanoo ilman et näkee, mutta mulla on itelläni ainaki sellasia pieniä punasia pisteitä vähän niinku luomia ,ut ei oo kohollaan yhtään. Hemangioma on toiselta nimeltä veriluomi. netistä en löytäny mitää hyvää kuvaa. siel oli vaa sellasia jättikokosia eikä sellasta mitä tarkotan... mut siis vaan pieni punanen piste ihossa. ne on ihan vaarattomia.
(en oo ihan varma mikä on oikee varsinainen tapa kirjottaa se, (1 tai 2 o:ta)
03.08.2007 22:08
lähtekää jonnekki tanssimaan? :) tietysti paikasta riippuen on eritasoisia paikkoja, mutta juhannuksena löytyy varmasti jostain tanssin minne mennä :)
15.06.2007 22:28
ainakaan valehtelemalla asia ei parane. Kerro kaverilles rehellisesti, että kaipaat siskos seuraa ja ehdoita jotain tekemistä esim. seuraavalle päivälle, niin kaverisikaan ei koe itseään hylätyksi. tsemppiä!
07.06.2007 18:28
...sievä mustavalkonen tai mahdollisesti mustahopeinen?
30.05.2007 19:45
...itekki, ku en juo. kerran oon käyny baarissa, kaverin synttäriellä. oli ihan jees mut ei mitenkää hinku mennä uudestaan (voisin lähtee kavereidenk anssa, jos pyydettäis, mutta en mitenkää oo ensimmäisten joukossa ehdottamassa minnekkään lähtemistä) ja oon todennu että hauksinta on olla kotona, kavereiden kanssa (toisinaan ollaan meillä ja vaihtelevasti muilla) sitte illempaan ja höpötetään kaikkee sekavaa :) ja ihan hyvin oon tähänki asti pärjänny :) tietysti sitte joskus menee ihan koneella istumiseks, muta eihän siinäkää nyt sinänsä mitää sen kummempaa oo :)
29.05.2007 21:38
auringosta ainaki mulle tulee vaaleita raitoja, jotka näyttää ihan värjätyiltä. eri ihmisillä aurinko vaalentaa eritavalla, mutta vaalentaa kuitenki useimmilla ainaki jossainmäärin... :)
29.05.2007 21:30
Ootko harkinnu ruveta hoitamaan lapsia? joko ihan omatoimisesti (esim. jos tutuilla on lapsia niin niiden lapsia tia MLL:n kautta saa (tietysti asuinalueesta ja taidoista riippuen) hyvin keikkoja ( itselläni on ollut nuroimmat 1v. nuorempia en ole itse uskaltanut ottaa, sillä koen olevani vielä kokematon. lapsia hoitamalla voisit saada vähän apua kuumeeseen...? vain oma ajatukseni :)
piti vielä kysyä, kuinka pitkään olette seurustelleet? lapsi tarvitsee molemmat vanhemmat :) (en tarkota että olisitte eroamassa, vaan että pienen lapsen hoito voi olla jotain todella raskasta ja vaatii vankan parisuhteen)
14.05.2007 22:54
hurjakuru ja vonkaputous kannattaa jättää joko menemättä tai mennä vain jos aurinko paistaa kunnolla, ettei vaatteet jäisi liian kosteiksi. ensimmäinen laite ottaa eniten vatsasta, joten kaikkein pahimpaan laitteeseen ei ekana kannata mennä (esim. rakettiin tai topspiniin(=kieputtimeen)).váikka vuoristorata nitisee ja on vanha niin kyllä se kestää. ja jos se tuntuu liian isolta, niin pienempiä vuoristoratoja löytyy ainnakin 2 (ja nyt vissiin tulee vieläö kolmas).kummitusjunassa saatta olla ihmisiä pelottelemassa, mutta ainakaan ite en oo vielä yhtään sielä nähny. jos alkaa olla sellanen olo, ettei jaksa pyöritystä tai tulee kylmä, kannattaa mennä katsomaan elokuva (ei kestä pitkään). sinne pääsee sealife:n vierestä. kannattaa myös käydä kattomassa täältä http://www.linnanmaki.fi/fi/linnanmaki kaikki muu mikä jää askarruttamaan :) hauskaa reissua :)
22.04.2007 12:02
loman jälkeen viimeinen yö ennen kouluun/töihin menoa on yleensä liskojen yö, sillä stressaa loman loppumista niin paljon ettei saa nukuttua kunnolla.
13.04.2007 10:28
MLL:n listoille pääsemiseksi opitää käydä joko:
a) kurssi jossa opetetaan kaikki tai
b) perehdytys (lyhyempi kuin kurssi) jonka voi käydä jos kouluttautuu tai on jo kouluttautunut lähihoitajaksi tai vastaavaksi.
kursseja järjestetään kohtalaisen harvoin ja itse kävin sen toisella puolella kaupunkia (silloinkin yrittäjiä oli monta ja vain pieni osa pääsi, eli olin todella onnekas)mutta kyllä kannati. suosittelen tarkkailemaan lähialueiden tilannetta, missä ja koska kursseja järjestetään. tssä linkki jossa on infoa toiminnasta ja linkki paikkakuntakohtaisille sivuille (sivun alalaidsta) http://www.mll.fi/koulutus/lastenhoitotoiminta/
myös www.mll.fi josta valitsemalla koulutus ja sen jälkeen lastenhoitotoiminta, pääsee samalle sivulle.
11.04.2007 12:10
http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?pos=-18312 löysin videon. itellä olis kyllä menny hermot jo heti alkuun... :S
02.03.2007 18:03
1. Soiko joku biisi päässäsi?
joo
2. Jos soi,niin mikä?
the 69 eyes- perfect skin
3. Aiotko mennä tänään ulos?
ehkä
4. Vai oletko jo ollut?
käin koulussa, eli vähän :)
5. Teetkö tätä koska sulla on tylsää?
osittain
6. Mitä tavaraa sulla on sun yöpöydällä?.
kaikee enemmän ja vhemmän järkevää ja tärkeetä
7. Onks sulla oma huone?
kyllä
8. Jos ei,niin onko se jaettu esim. jollakin sermillä?
-
9. Moneltako menit nukkumaan eilen?
joskus 11-12
10. Ja moneltako heräsit tänään?
8.30
11. Jos saisit päättää yhden asian maailmassa,mikä se olisi?
ettei koskaan tulis mitää sotia
12. Kuunteletko nyt musiikkia?
kyllä
13. Ootko yksin kotona?
en
14. Jos et,niin ketä on kotona?
kaikki
15. Aiotko mennä jonnekkin hiihtolomalla?
olin jo
16. Koska sulla edes alkaa hiihtoloma?
viimeviikolla
17. Onko sulla lävistyksiä?
on
18. Jos on,niin missä?
korvissa (yhteensä 2)
19. Luetko koskaan muiden vastauksia gallupeissa?
joskus
20. Tilaatko Demiä?
en, mutta sain lahjana 4kk ku kulutan nii paljon purkkaa
21. Odotatko nyt jotain tiettyä juttua?
muutamia juttuja
22. Mitä olet syönyt tänään?
mysliä ja makaronia juustokastikkeella (ei hyvää) ja sitte vähä salaattia
23. Aiotko kattoa tänään Idolsin telkkarista?
kattoisin jos tulis
24. Seuraatko edes sitä?
kyllä
25. Onko sulla sun huoneessa julisteita seinällä?
paljon.
26. Tai onko siellä seinävaatteita?
ei
27. Mitä haluaisit muuttaa huoneessasi?
lisää tilaa et kamat mahtus olee siististi
28. Paljonko sulla on juuri nyt rahaa?
emt
29. Jos olisi enemmän,lähtisitkö heti ostamaan jotakin?
en
30. Mitä silloin ostaisit?
-
31. Lempi nettisaitti?
monta
32. Pelaatko jotain pelejä?
en mitää yhtä tiettyä, mutta yleisesti pelaan paljon
33. Turhin tavarasi?
emt
34. Keräätkö jotain?
ulkomaalaisia euroja
35. Onko paikkakunnallasi paljon lunta?
ihan kivasti:)
36. Harrastatko jotain talviurheilua?
en
37. Onko ulkona hieno ilma?
on
38. Jos on,mikset siis lähtisi ulos?
mua tarvitaan kotona juoksemassa ympäriinsä
39. Millaisia kenkiä käytät tällä hetkellä?
lämpimiä, vähä vaihtelee
40. Mihin maahan menet todennäköisesti seuraavaksi?
emt
41. Oletko käynyt siellä ennen?
-
42. Oletko ikinä tilannut netistä mitään?
huutonetistä kirjan
43. Jos et,aiotko ehkä tilata?
-
44. Oletko käynyt tänään suihkussa?
en
45. Jos et,aiotko mennä tänään vielä?
en, kävin eilen...
46. Jos olisit nyt ulkona,mitä ehkä tekisit ystäväsi kanssa?
käveltäis ja juteltais
47. Onko sinulla poikaystävää?
ei
48. Jos on,asuuko hän paikkakunnallasi?
-
49. Piirteletkö usein käteesi?
en
50. Tai kirjoutatko luntteja usein käteesi?
en
51. Omistatko meseä?
joo
52. Jos,niin onko se päällä?
tietenki
53. Odottaako joku tällä hetkellä että päästäisit hänet koneelle?
ei
52. Onko sulla sisaruksia?
on
53. Jos on,niin montako?
1
54. Pidätkö eläimistä?
joo
55. Jos,niin mistä eläimistä?
melkeen kaikista (ei hyttysistä tai muista jotka pistää/puree)
56. Onko teillä lemmikkejä?
tavallaan
57. Jos ei,niin haluaisitko?
joo
58. Onko sulla nyt meikkiä?
joo
59. Käytätkö yleensäkkään meikkiä?
vaihtelevasti
60. Käytkö jossain nuorisotalolla?
en
61. Onko paikkakunta missä asut, iso? pieni?
iso
62. Haluaisitko asua jossain muualla?
en
63. Miksi?
emt
64. Milloin olit viimeksi shoppailemassa?
la Ruotsissa
65. Mitä ostit silloin?
2 paitaa
66. Pidätkö ensinäkään shoppailusta?
joskus, en yleensä
67. Mitä tykkäät shoppailla?
koristeita ja muuta turhaa :)
68. Pidätkö ulkonäöstäsi?
joskus
26.02.2007 15:43
Ihotautilääkäri suositteli Shebamedia. sitä saa aptekista ja on monesa muodossa. muista rasvata pesun jälkeen, se auttaa myös :) (ite oon huomannu et esim. keran viikossa kuoriminen auttaa jonkuverran) :)
26.02.2007 13:48
Mulla ei oo sana hallussa, joten joku jolla on, ni nyt hyvä aihe adressille www.adressit.com ja sitte linkki tänne. :)
07.02.2007 14:30
Kerro sille mitä sä ajattelet, ja asiaa vahvistaa jos hankit jostain esim. nikotiinilaastareita tai -purkkaa... asiaa voi auttaa jos korostat sitä että oot huolissas ja haluut vaan sen parasta. jossaino li (en muisa missä) mutta että n.80% (vai olikohan peräti90%) tupakitsijoista haluu lopettaa, joten jos viel tsemppaat sitä samalla ni mä uskon ja toivon että onnistut auttamaan :)
06.02.2007 17:52
3 / 9