Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
dreamland
profiilit
dreamland
dreamland
Vapaa kuvaus
Aloituksia
12
Kommenttia
162
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
missä päin sä nyt sitte asut? voisit hyvinki löytää vaik just kirjekavereista itelles oikeita kavereita :) sinne vaan hakemaan :) ja tosiaan toi liika pesu on huonoks iholle, se kuivattaa tosi paljon. muista sit aina laittaa rasvaa :) nii ja kokeile noihin uusiin finneihin laittaa jotain kuivattavaa ainetta, niitä no kaikkialla, monessa kaupassaki ihan hyviä. sillon voit kuivattaa finnit paikallisesti eikä se haittaa muuten naama. :) ainaki iter oon todennu hyväks keinoks :) ja jos sulla tuntuu pahalta ne selässä (ja naamassa) olevat finnit ni mee ihotautilääkärille käymään se voi antaa vinkin jostain sulle sopivasta pesuaineesta tai antaa jonku lääkekuurin :) ne auttaa aina ekana selkään. nii ja nytt otat paljon selkään aurinkoo ni se kuivattaa kans finnejä pois :) ja jos kaipaat juttuseuraa ni vaikka mulle voi mailata :)
09.06.2006 14:50
varsinaisestihan se on jo pelkkä pesu millä tahansa (vaikka vain vedellä) ku kuivattaa ihoa, eikäö sebamed :) on ollu hyvä, itelläni on sitä vaahtoo :)
02.06.2006 16:03
iso osa suvusta on oinaita. omasta perheestä puolet oinaita, ja mun lisäks on sit viel yks jousimiseski :)
29.05.2006 18:12
elikkä...
1) tosi paha, finnejä klaikkialla, ja naamassa yleensä 2-3 ''syvämuhkua'', jotka aina kipeitä, lisäksi tavallisia paljon.
2)shebamed ja nivean kuorinta-aine
3)sellanen öljy jonka sain lahjaksi(en tiedä mistä, ei tavallista...)
4)kuorinta ja kuivattavat paikallisgeelit
5)apocyclin, autto, mutta ei tarpeeski ->roa auttoi hyvin, kuuri lopui toissapäivänä, nyt jännitän miten menee :)
22.05.2006 13:09
meillä leidit kattoo euroviisuja olkkarin isosta telkasta ja isä yksin pienestä. jos kiinnostaa tilanne ni käyn kattomassa siskon kaa että miten menee :D
ja suomi voittaa!!!! (molemmissa) ;D
17.05.2006 22:40
mä suosittelisin että kokeilet käydä vaikka saunassa tai tee jotain että ihohuokoset aukeais ja sitte kuorit naaman ja varsinki sennnenä - ja leuka-alueen kunnolla. sillon saat talin lähtemään aika hyvin... (varsinki jos laitat sellasta joka jää kuibumaan naamalle ja sit revit irti.. .en kyl tiiä mikä on parasta irti revittävää kuorinta-ainetta, mutta mä ainkai oon tykänny nivean sinisestä kuorinta-aineesta. muita mitä on ni mulle ihotautilääkäri suositteli shebamedaineita, niitä saa apteekista. on ollu ihan hyvää :) ja sit jotku paikalliset ihonkuivatuspuikot voi olla kans hyvii... :)
17.05.2006 22:20
no oliskohan millään silmä ja korva? :)
15.05.2006 15:51
tietenki se valehtelee, koska joskus oikeesti se puhuu totta mutta pääasiassa valehtelee. sillon se valehtelee valehtelevansa aina, koska oikeesti joskus se puhuu tottaki :)
15.05.2006 09:40
älä syö omenaa, sillon kaikki menee hyvin :)
(koska sillon voit avata talon oven ja korjata pyörän. valehttele koiralle että on omena, koira antaa anteeski. sillon oot valehdellu kerran koiralle, muille puhut totta. sen jälkeenei pitäis olla ongelmia)
12.05.2006 11:32
ei siitä aina tuu sitä pahenemisvaihetta, mutta se on aina yksilöllistä. huulet kuivvuu ja se on varma. mulla on 1/päivä, ja huulet kuivuu. onneks se rtiittää ku laitan paksun kerroksen bepanthenia aina ku meen nukkumaan, joskus pitää myös päivällä laittaa rasvaa. sillon ku otin 2/päivä, huulet kuivu selkeesti enemmän. sillon piti kävellä huulirasva mukana 24/7. jos silmät alkaa vuotamaan, ni se tarkkottaa sitä et silmät kuivuu, silon kannattaa ostaa apteekista silmätippoja (esim. systane), mulla ainaki autto.
tsemppiä :)
11.05.2006 22:11
oma aurani on puhdas punainen.
07.05.2006 22:30
oon itekki leijona, eikä mulla ole monia ystäviä. tarkalleen 6, joista 2 koulukavereita. 4 on tosi hyviä ystäviä.(mut muserrettiin lähes täysin yläasteella, ja nyt sen jälkeen olen löytänyt yhden ystävän. leijonilla taitaa olla ominaisuus että ystävien on oltava oikeita aitoja ihmisiä joiden kanssa synkkaa hyvin. se on vaikeaa, mutta kyllä se onnistuu. nyt vaan niitä oikeita ystäviä metsästämään ;)
07.05.2006 12:07
minä uskon, että jokaiselle löytyy suielunkumppani, mutta sitä yhtä oikeaa ei ole. vaan muutama jokaiselle. sen takia ei ole vaaraa että se ainoa oikea löytyy austraaliasta vaan jo muutama ihan suomestakin .) yhden olen jo itselleni löytänyt. tosin hän on ystäväni,yksi parhaista ikinä. ajattelemme samoin, ja välillämme on lähes telepatiaa. kuitenkin uskon ettei hän ole ainoa sielunkumppanini mutta kiirettä en pidä. (se, kuinka toisemme löysime löytyy nuorten kirjeystävät.osastolta otsikolla tahdon kertoa... ) :)
07.05.2006 11:58
mitens, ku mulla tuli eka finni joskus 10v ja myt 17v on edelleen, eikä kyllä oo meitenkää epänormaalia. siskolla (yli 20v) on myös edelleen finnejä vaikka mun ikäsenä lääkeet oli. kyllä mäki syön lääkettä, oon syöny nyt varmaan pari vuotta eri lääkkeitä, ja edelleen finnejä. lääkkeet hain siks että finnejä on kaikkialla, ja edelleen on, ei niin paljon, oneksi.
06.05.2006 21:04
olisko se mahdollista? mula on kans vaikee saada ystäviä, mutta kohta 18 vuoden aikana oon saanu kasattua ympärille vahvan ystäväpiirin, kaikki eri paikoista ja kaikki tosi erilaisia. meitä on 4+minä. 2 on tosi ujoja, 1 kokee itsesnä ujoksi, vaikka turhaan ja 1 on jotain muuta. kuitenkin tilanne on minijuhlissa ollut se että kavereistani 3 on enemmän äänessä' kuin minä ja nejläs ystäväni ei sano juuri mitään, kuitenkin kaikilla on hauskaa... nyt vaan koitat etsiä toisen ystävän, ei pakolla vaan hitaasti ja varmasti :)
05.05.2006 21:48
en mä ainakaa tiiä mitään muita paikkoja silleen, ku vaa täälä nää, mut eipä kyllä muuallakaan oo koskaan mitään sellasii juttuja missä kaikki olis ujoja, vai onko...? siis yleisiä paikkoja tai muita vastaavia (paitsi itsetuynnonkohotusryhmät) vois olla aika hauska ajatus pistää pystyyn joku paikka ujoille jonne ujot vois mennä kattoo muita ujoja ja rentoutua..? siin olis vaaa se ongelma että ujot on ujoja, eli sellasseen paikkaan ei välttämättä tulis paljon ujoja... :S nojaa...
05.05.2006 21:26
kyllä! näi se on! me ujot ollaan herkkiä ja siksi meillä on se ujouden vahva kotelo suojaamassa meitä pahalta. siksi on vaikea nähdä mitä mahdollisuuksia on... uskon että hän välittää ,mutta pelkää haavoittuvansa... mene ihmeessä puhumaan, lä kysy suoraan että mikä mättää vaan mene vain juttelemaan ja hanki luottamusta, sitten voit pyytää ulos, mutta muista olla hellävarainen :)
05.05.2006 21:17
ujous on enemmän sitä, että wei saa sanottua sanaakaan, ja jos jotain ulos tulee, niin sekin hiljaa. ollappa vain epävarma...
05.05.2006 21:13
minä ainakin haistan selvästi aina jos joku on jotain juonut. ei kiva. ihmisillä on keskimääräisesti aika hyvä hajuaisti, ja vaikka söisitkin pourkan niin se ei ikuisesti hajusta hengitystäkään. osa uloshengitysilmasta tulee vatsasta josta se haju tulee taas uudestaaan, ja uudestaan... tiesitkö, että ihminen voi haistaa yhden pisaran hajuvettä keskikokoisessa asunnossa? mietippä sitä...
05.05.2006 21:11
Niin tuttua... :S 8 vuoden ystävä känsi selkänsä ja hylkäsi. kertoi valheita ja nauroi selkäni takana. se sattui. nyt pärjään ok, en puhu koulussa kenenkään kanssa, mutta teen parhaani. hymyilen (tai ainakin yritän) kokoajan pienesti, pukeudun mukavasti, että itselläni on hyvä olo juuri niissä vaatteissa ja kuuntelen parasta musaa joka kuvastaa senhetkistä olotilaa. kävellessä kuuntelen jotain sopivanrytmikästä musaa, jolloin ei tarvitse keskittyä siihen, mitä tahtia kävelee, kun se tahti ja ulkoinen itsevarmuus tulee siinä kuin itsestään. anna vain musiikin viedä :)
05.05.2006 21:07
8 / 9