RakkausrunotVastattu 16v

¤´*ENSIMMÄISENÄ AAMUNA*`¤

♥↕:•:↕:◘:↕:•:↕:◘:↕:•:↕:◘:↕:•:↕♥ Kuuntele länsituulen tuloa kaukaisilta vuorilta Sinä ensimmäisenä aamuna kun herää uusi maa Seuraa kotkan lentoa kaunista ja uljasta Anna käden koskettaa vettä puhtaan kirkasta Näin täytt…
RakkausrunotVastattu 16v

"HAJATUS"

- RAKKAUS - "AINUT KOLMASPYÖRÄ JOKA HYVÄKSYTÄÄN MUKAAN!"

KUKA OLETKAAN

♥:¨¨☼¨¨☼¨¨☼ :o♥o: ☼¨¨☼¨¨☼¨¨:♥ Olet sumuisten rantojen askeleita Polku ohi terävien kivien Olet unen ja valveen leikkiä - Minne minut viet Olet pyyntöni koti sen lämmittävä tuli Olet muurini avattu portti - Minuun tunnet…
RakkausrunotVastattu 20v

ELÄMÄ ON..

Et sinä minua tarvinnut Olit vain kaatumassa vajoamassa ja tarvitsit nostajaa Se olin minä Menin vielä pitemmälle paikkasin sielusi siinä kuin vaatteesikin Annoin leivän ja viinin ja sydämmeni Sinä sanoit; kiitos ja käv…
RakkausrunotVastattu 19v

LÖYDÄTKÖ

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ Talojen ikkunoista heijastuu toisten talojen ikkunat Toiset valkoiset pilvet ja toiset siniset taivaat Auringon sokaiseva välähdys sulkee silmät ja painaa p…
RakkausrunotEi vastauksia

KIIREINEN PÄIVÄ

oooooooooooooooooooooooo ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Aurinko nousee kohta Tiedän tulee taas kiireinen päivä Tämä aika vaatii paljon Mutta otan omani nyt - hetken - Ajattelen sinua Ja niin kuin aina kannan sinua mukanani Tä…
RakkausrunotVastattu 18v

UNIKUVA

♥{♫☼♫}♥{♫☼♫}♥{♫☼♫}♥{♫☼♫}♥ - Yö - Verhojen takana tuntemattomat tuulet Pimeää ja - vihdoinkin - Unikuva - Valkoiset rannat ja salaiset putoukset Sinun sormesi hiuksissani ja sinun huulesi huulillani Aaltojen kohadus vai …
RakkausrunotVastattu 20v

Pieni rukous..

Jumalani, minä muutaman sanan vaihtaisin Sinä tiedät miten olen elänyt ja toivon en liikoja pyydellyt ole mutta nyt sinä tiedät ihmisen onnea pyydän Minä tiedän rakkautta hän tarvii ja minä haluaisin antaa Minä hölmö ol…
RakkausrunotVastattu 19v

KOSKETIT

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ Hämmennyn En tiedä mitä ajatella - Sanojesi pehmeys - kauneus Liikutat suuria tuulia Nostat perhosen - Myrskyn Tässä hetkessä - Valkoisella hiekalla Sinun kanssasi ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤
RakkausrunotVastattu 20v

RAKASTAVAISET

Puisto ja kaksi rakastavaista Koivuja ja paljaita oksia Punaisia ja keltaisia lehtiä Talven ensihenkäys ja rakkaan lämmin syli
RakkausrunotVastattu 20v

Mansikka -aamu

Suloinen mansikka Puraiset mehun valumaan huulillesi Juon makeuden Varastan Houkutan halun Vielä toinen Viipyy Tahto maistaa Silmäs sanoo; tiedän sinut Onnen annat pisarassa - huumaavassa
RakkausrunotVastattu 19v

TUNNETKO

oooooooooooooooooooooooooo Etelästä tuulee Kuulen jäisten oksien huminan Kädet syvällä takkini taskuissa lumen jo hiljaa sulasessa kuljen metsäpolkuani Se on leveä Olen kulkenut sitä koko talven Täällä olen tyyni Äiti M…
RakkausrunotVastattu 20v

SORRY VAAN

Sinä pelkäät minua Kyllä, minä olen sinun pahin painajaisesi Minä olen se joka ei lähde pois Unohda hukkaa hukuta ja kuitenkin yöllä unissasi sinä vedät minut kainaloosi kuiskaat minun nimeäni Kerrot minun olevan sinun …
RakkausrunotVastattu 18v

MINUN PAIKKANI

♥!_!♥!_!♥!_! ¤¤♥¤¤ !_!♥!_!♥!_!♥ Minä melkein kuulen kuinka ruoho kasvaa ja peittää pihaan johtavan tien Ei silti - että sillä olisi jotain merkitystä - Enää Minä en odota nykyään kuin iltaa ja yötä Silloin minun äärivii…
RakkausrunotVastattu 19v

KOHTAAMINEN

O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O Musta valo Kasvoi pisteestä Ylitti aistit Vaihtoi väriä - Sininen - Purppura Naulitsi paikoilleen Kuiskasi painoja jalkoihin - Älä juokse Valkoinen - Kirkas Sokaisee Pudota Lakata olemasta ~ Syntyä…
RakkausrunotVastattu 18v

RAKKAUDELLA

♥oOo *o*o*o*o* ♥ oOo ♥ *o*o*o*o*o* oOo♥ Pöllähdys jauhoja - ätziuu - tähän Sekaan lennätän ruttuiset rusinat Mansikin lahjottamaa maitoa - loraus Paaaksua kermaa - ah - ihanaa - varros Kullankeltaista voita vielä reilus…
RakkausrunotVastattu 20v

aamu kanssasi

Heräsin aikaisin aamulla ulkona pimeyys piti käsivarsiaan taivaalla Ja kun oikein katsoin saatoin nähdä tulevan päivän metsänreunassa sieltä se tulee hymyilen ja kuulen sinua
KirjallisuusVastattu 19v

MERIEN POHJAAN

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Vaikka sydämmeni on graniittia ja kultaa se ei kestänyt sinun lähtöäsi Niin kuin kristalli pölyksi hajosi Ikiajoiksi veteen ja hiekkaan Totuus tuhansilla rannoilla Askelten …
RunotVastattu 16v

¤*''YHDESSÄ HETKESSÄ''*¤

♥~~o☼o~~♥♥~~o☼o~~♥♥~~o☼o~~♥ Kesä - kuin yhdessä hetkessä Silmut Lehdet Muuttolinnut Soidinlaulut Ja niittyjen suloista kastetta nilkkoihin asti Juosta - juosta läpi kesäisen metsän On kiire Kiire Poskilla puna keskiyöna…
RakkausrunotVastattu 17v

*JOKA HETKELLE JOTAIN HYVÄÄ*

♥ ~ ,,’’,, o ,,’’,, o ,,’’,, ~ ♥ Hän kantoi kolhiintuneitten tinatuoppien muistoja kun olisi voinut nummien tuulia syleillä Taas kerran askelten takana aamun ainoat valkoiset liikkeet Lukemattomat askeleet vihreää ruoho…